Arhiva

Archive for 22 aprilie 2012

RCS&RDS îi pune botniță lui Felix. Bravo RCS&RDS …

22 aprilie 2012 11 comentarii

La Intact e jale mare… 

Nu mai pot săracii de mila telespectatorilor care, din cauza deciziei RCS & RDS de a nu mai retransmite producțiile cu marca Intact. nu mai pot vedea minciunile lui Gâdea, isteriile Danei Grecu, stupizeniile lui Mircea Badea, râsul hienic al lui Stan, căcănăriile lui Cristi Brancu și ale depozitului de slănină ambulant care pare a deveni nevastă-sa, porcăriile de la Antena2 etc; în general oamenii nu mai pot vedea ospețele cu rahat de la Antena3 și concursul de scuipat flegme asupra lui Băsescu și a celor din jurul lor.

Te pomenești că or fi în sevraj. Rahatul crează dependență.

Grupul RCS &RDS a făcut o mișcare inteligentă. Dacă tot ține atât de mult la telespectatori, Intactul are ocazia să ajungă la aceștia gratuit.

RCS & RDS cere public Antena Group dreptul de a retransmite gratuit Antena1 și Antena3

RCS & RDS cere public Antena Group dreptul de a retransmite gratuit canalele „Antena” pe platforma DTH Digi, după ce zilele trecute grupul media a somat operatorul de cablu să înceteze difuzarea prin satelit a acestor posturi dacă nu acceptă să achite o taxă anuală de peste șapte milioane de euro.

Potrivit unui comunicat emis de compania de cablu, Antena Group a cerut încetarea difuzării prin satelit a posturilor „Antena” începând cu 20 aprilie, ora 00.00. Dacă operatorul de cablu ar fi continuat difuzarea respectivelor canale după 20 aprilie, Antena Group ar fi apelat la „toate măsurile legale, inclusiv de natură penală”.

„În situația în care S.C. RCS & RDS S.A. va retransmite fără drept posturile de televiziune menționate în rețeaua DTH, societatea nostră urmează a apela la toate măsurile legale, inclusiv plângeri de natură penală, în vederea protejării drepturilor deținute de S.C. Antena TV Group S.A împotriva oricărei conduite ilegale și abuzive a S.C. RCS & RDS S.A”, se arată într-o notificare trimisă de grupul media companiei de cablu.

Operatorul de cablu afirmă că este pentru prima oară în ultimii opt ani când Antena Group cere bani pentru retransmisia posturilor „Antena” (Antena 1, Antena 2, Antena 3, GSP, Euforia Lifestyle TV). Compania de cablu susține că, dacă ar fi acceptat să plătească taxa anuală pretinsă de grupul media, ar fi fost nevoită să majoreze tarifele serviciilor Digi prin satelit.

RCS & RDS mai transmite că nu poate accepta cererea Antena Group „prin care abonaţii săi ar trebui sa plăteasca o factură substanţial mărită, fără a beneficia de nimic suplimentar” şi „cere public Antena Group acordul de retransmisie pentru posturile Antena 1 şi Antena 3 pentru a le oferi abonaţilor fără plată suplimentară”.

RCS&RDS a scos televiziunile Antena 1, Antena 3 şi Euforia TV de pe platforma sa de satelit Digi, în noaptea de joi spre vineri.

Această cerere vine în urma difuzării de către televiziunile Intactului a publicat obsesiv și agresiv o  lamentație legată de oprirea retransmisiei…

Motivul invocat de „cablişti” este suma considerată prea mare, 7 milioane de euro, cerută de Antena Group pentru retransmiterea celor două posturi pe satelit, conform România tv.

„RCS – RDS nu mai difuzează pe satelit posturile Antena 1 şi Antena 3.  RCS – RDS nu poate accepta să plătească peste şapte milioane de euro pe an, sumă solicitată de Antena Group pentru difuzarea prin satelit a canalelor Antena 1 şi Antena 3. Cele două posturi au fost declarate în mod repetat ca fiind libere la retransmisie chiar de către reprezentanţii Antena Group”, se arată în comunicatul difuzat de societatea de cablu.

De asemenea, compania RCS&RDS spune că, împotriva voinţei sale, a fost obligată să întrerupă difuzarea acestor canale, întrucât Antena Group i-a retras acordurile de difuzare.

„Antena Group nu a acceptat prelungirea datei limite a somaţiei, ameninţând cu recurgerea la acţiuni legale, inclusiv plângeri penale. În aceste împrejurări, RCS&RDS consideră că responsabilitatea pentru privarea abonaţilor săi de posibilitatea vizionării acestor canale revine exclusiv Antena Group”, mai spune RCS&RDS.

ATENŢIE !!! Abonaţii serviciilor de televiziune prin cablu nu sunt şi nu vor fi afectaţi de această situaţie, programele Antena Group fiind difuzate în continuare în toate pachetele de televiziune prin cablu.

De fapt, povestea pare a se reduce la bani. Lipsa de respect  față de telespectatori și față de Legea Audiovizualului, lipsa cronică  de profesionalism și ordinăria unora din angajații Intact, trebuia să determine CNA-ul să oprească mizeriile să emită, cum dealtfel trebuia să dispară din spațiul media și OTV împreună cu apendicele său, DDTV… În fond acesta e rolul CNA: De a elimina puroiul pentru  ca întreg organismul numit pompos presă,  să nu putrezească  în totalilate și definitiv.

Din păcate, membrii Consiliului Național al Audiovizualului nu mai sunt decât niște legume ambulante, niște marțafoi care încasează bani grei fără a face treaba pentru care sunt plătiți. 

Pe OTV și la Intact, publicitatea politică este singura chestie care se dă în mod constant deși nu suntem în campanie electorală.

Poate ar trebui analizate de organele în drept legăturile din trecut dintre membrii acestui organism de reglementare și paatronii celor două mizerii media.

Cred că se mai pune o întrebare:De ce reacționează intactul atât de agresiv având în vedere că e vorba doar de retransmisia prin satelit? 

Acea retransitere aducea banii, destul de mulți, cu care sunt finanțate ospețele rahatofile. Mâncătorii de rahat vot trebui plătiți în continuare, dar pentru asta Felix ar trebui să se scarpine și mai adânc în buzunar…

Și cred că mai este un motiv, extrem de important care a făcut ca isteria celor de la intact să îi ducă în pragul apoplexiei.

Gestul RCS-RDS arată că Grupul Intact al lui Voiculescu nu este tocmai intangibil cum credea marea majoritate a românilor. Trebuie doar puțin curaj și găunosul imperiu media  a lui Felix, Intact,  se va prăbuși ca un castel din cărți de joc, deoarece,  de fapt, nu are nici o bază făcută din și cu profesionalism, Trustul Media neafând în realitate nici un fel de legătură cu ideea de presă, fiind de fapt doar o platformă care promovează interesele unui singur individ mai murdar decât o budă publică părăsită: Dan Voiculescu. 

Poate acum și CNA-ul va găsi curajul necesar să închidă definitiv împuțiciunile acestea abjecte. 

Românii pot trăi și fără a vedea tot timpul orgiile rahatofile de acolo.

Articole sursă: 

RCS & RDS cere public Antena Group dreptul de a retransmite gratuit Antena 1 și Antena 3 (adevarul.ro)

 Intact: „Măsura este abuzivă, se dă dovadă de rea-credinţă” (adevărul.ro)

Categorii:Presă Etichete:,
%d blogeri au apreciat: