Prima pagină > Amuzant, Haioşenii > ULTIMUL BANC – Sloganul electoral la modă la Isaccea este: ”VOTAȚI CARICIU LU CĂCĂRĂU”

ULTIMUL BANC – Sloganul electoral la modă la Isaccea este: ”VOTAȚI CARICIU LU CĂCĂRĂU”

 

 

Azi am auzit un banc, cred că ultimul apărut. L-am aranjat puțin, l-am ilustrat și l-am pus pe blog…

Cică la Isaccea ar exista o cârciumă foarte mică, de fapt un fost garaj lipit de o magazie de lemne.

Fiind foarte nici, respectiva cârciumă are în interior două mese printre care treci când te duci să cumprei ceva, iar vara, în dreptul peretlui magaziei de care e lipită cârciumioara paatronul mai pune o masă pentru cei care vor să consume în aer liber.

În campania electorală pentru alegerile prezidențiale, extrem de mândru că au și ei un candidat din localitatea lor cârciumarul a lipit in afiș pe care scria ”Votează Crin Antonescu”. Alegerile au trecut, dar afișul a rămas.

La masa din dreptul afișului se adună ”politicienii” clienții stabili ai locantei și, sub privirea liberalului, discită politică, dar neavând informații foarte clare, oamenii speculează.

Odată, echipa de ”politicieni” ai cârciumii , considerănd că era posibil ca lumea să nu știe că Antonescu e sânge din sângele isaccean, hotărăsc să scrie, în paranteză sub nume ”a lu Căcărău”.

Cum la cârciumă era un televizor, oamenii află că lui Antonescu i se spune Carici Pogonoci.

– Măi – zice Niculaie a lu Fâsu – știți ce cred eu? De fapt ăsta este doar în buletin trecut așa, iar oamenii îi spun Cariciu lu Pogonoci. Nu cred că se spune Pogoniciu lu Carici că sună urât…

Chestiunea a stârnește discuții ample.

După trei rachie și dpuă beri de căciulă, cei prezenți ajung la concluzia că, în caz că vin ceva oameni care nu știu clar cine e Crin Antonescu, pentru a nu fi confundat cu altcineva, trebuie să scrie acolo, sub nume CARICIU LU POGONICI. Cu litere mari, să se vadă. Zis și făcut.

Unul din ”politicieni”, după ce citeșe și recitește afișul ajunge la concluzia că nu e bine. S-ar putea ca cineva din Isaccea să nu își dea seama din prima că e vorba de aceeași persoană. Astfel că are o idee genială, să combine cele două porecle. Cui îi pasă în Isaccea de numele din buletin? Nimănui…

Așa că, pe afiș a apărut scris mare, cu litere îngroșate:

VOTAȚI CARICIU LU CĂCĂRĂU

 

  1. 28 Iulie 2012 la 20:05

    Nu mai rezist Blue, atâta tensiune din cauza unor nemernici.
    Îmi place mult cum se mișcă penița !

  2. 28 Iulie 2012 la 20:15

    Eu am răs de m-am spart. Regret că nu l-am putut pune așa cum l-am auzit pentru că era extrem de vulgar.

  3. 28 Iulie 2012 la 20:21

    Uite, dacă îți place emoticonul ăla care scrie, intră aici:
    http://smileystuff.us/generatorspg/spraypaint-generator/
    Poți scrie un text de vreo 30 de caractere cred. După ce setezi ce e de stat acolo și apeșu pe butonul de generare, în descarci în computer ca pe orice poză după care îl încarci pe blog ca pe orice poză.
    Poți scrie în vreo șase culori, iar înainte și după ce scrie mititelul poate face câteva gesturi pe care le alegi.
    De exemplu poți să îl faci să scrie doar o singură dată când cineva accesează pagina și să rămână scris …
    Cred că mai există multe astfel de șmecherii pe net, dar nu prea știu cum să le caut.

  4. Bojidar
    11 Mai 2013 la 22:59

    Imi este scarba de 4pezii cu cacarau in loc de creier. In schimb apreciez solidaritatea cu care-l apara pe cocalarul bisnitar ajuns presedinte. Dumnezeu sa-i ierte, eu nu pot!

  5. 12 Mai 2013 la 10:19

    Iată că se împlineşte anul peste două luni şi un pic de când am scris asta … încă mi se pare de actualitate.

  6. 12 Mai 2013 la 10:35

    Hristos a inviat !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

