Prima pagină > Protest > Mesaj către politicienii şi jurnaliştii implicaţi în campania electorală pentru alegerile prezidenţiale: MI-E SCÂRBĂ DE VOI ŞI DE TOT CEEA CE REPREZENTAŢI

Mesaj către politicienii şi jurnaliştii implicaţi în campania electorală pentru alegerile prezidenţiale: MI-E SCÂRBĂ DE VOI ŞI DE TOT CEEA CE REPREZENTAŢI

parlamentul

Aş dori să le transmit politicienilor, partidelor, mijloacelor media şi jurnaliştilor implicaţi în campania electorală, indiferent de orientarea politică, un scurt mesaj:

Doamnelor, domnişoarelor, domnilor … bă,

Vă rog din suflet să mă să mă credeţi că îmi provocaţi o foarte profundă scârbă.

Mi-e scârbă de voi ca indivizi, de găştile din care faceţi parte, de interesele voastre, de dispreţul pe care mi-l arătaţi zi de zi mie şi electoratului românesc.

Nu ştiu dacă acesta a fost ţelul vostru, dar aţi reuşit să mă convingeţi să nu mă duc la vot şi să fac tot ce pot pentru a-i lămuri şi pe alţii că doar retardaţii se mai duc la vot în ţara aceasta de care v-aţi bătut joc şi pe care aţi reuşit să o ţineţi departe de lumea civilizată, europeană…

Dacă aţi citit acest mesaj vă rog să luaţi un prosop şi să vă ştegreţi de flegma pe care vă rog să consideraţi că v-am scuipat în boturile voastre scârboase …

Cu toată lipsa de respect pe care v-aş fi acordat-o dacă aţi fi fost nişte oameni respectabili, al dumneavoastră, 

un alegător pe care l-aţi pierdut

P.S. Mă duc să vomit …

Categorii:Protest Etichete:
  1. vio
    14 Octombrie 2014 la 21:42

    Aceeasi scarba si lehamite o am si eu dar parca nu as vrea sa ajunga plagiatorul Presedinte.

  2. arrletty
    14 Octombrie 2014 la 21:52

    soary, da’ NU asta e solutia; cat s-a putut, am votat la greu Ratiu, apoi Coposu. Dupa, raul mai mic. In 2000 m-am abtinut, ca tot dracu ala era. Apoi, PD. Acum n-as mai vota PD sa-mi asigure pensie viagera de 3500/saptamina. Dar la vot merg. Votez persoana care m-a dezamagit cel mai putin si in ale carei actiuni de-a lungul timpului am regasit valori la care tin. Daca aceasta persoana nu exista, merg tocmai pt a nu contribui la asaltul final al ticalosiei.

    • 15 Octombrie 2014 la 19:24

      Arrletty & Vio, ştiu că soluţia nu este neprezentarea la vot.
      Problema este că, deşi ni se tot fâfâie o aşa zisă obligaţie cetăţenească de a ne duce la vot pentru ca rezultatele alegerilor să reflecte voinţa poporului, ni se taie pur şi simplu posibilităţile de informare în vederea creeri unei imagini corecte asupra TUTUROR CANDIDAŢILOR.
      Uitaţi-vă la poza asta:

      Evident, sunt candidaţii la prezidenţiale. Sunt 14. Din cei 14 sunt aduşi tot timpul în atenţie mai mult sau mai puţin vreo patru sau cinci.
      Vreau să îi priviţi pe fiecare din ei şi să faceţi abstracţie de ce ştiţi despre unii din perioadele anterioare şi să spuneţi, ÎN FUNCŢIE DE CEEA CE AŢI AUZIT ÎN CAMPANIA ACEASTA LEGAT DE PROGRAMELE LOR care din ei e mai bun. Nu veţi putea pentru că ceea ce propun ei nu se prezintă, programele lor nu sunt analizate cu candidatul de faţă care ar trebui întrebat: „Propui aia sau ailaltă, argumentează …cum îţi vei pune în aplicare propunerea?”.
      Vedem cum Ponta pe bani de la buget ne oferă cea mai „soap” poveste cu folosirea SPP ca să îl protejeze când sae duce sdă o pupe în moaşte pe coana Parascheva, îl vedem pe Băsescu aruncând cu tot felul de chestii în ceilalţi cu accent spre Ponta, un Iohannis care, in capabil să ţină un discurs astfel că recită de pe prompter ceea ce i-a scris staff-ul de campanie.
      Mai vedem cum noapte de noapte Dan Diaconescu stă pe televizor ca abţibildul după care se trece la preamărirea epocii lui Ceauşescu prin aducerea unor fosile din fosta nomenclatură care nici măcar nu trebuia să fie la televizor ci la bulău.
      Îl mai vedem pe Meleşcanu cu o capacitate formidabilă de şantaj prin informaţiile pe care le are de la SIE. Îl mai vedem pe Tăriceanu cu limba scrântită de la limbile trase lui Ponta în Trebuci 😀 …
      Atât…
      Ce vor face dacă ajung vreunul preşedinte? Nu ştim … De fapt bănuim dar nu pe baza a ceea ce am aflat acum ci pe baza a ceea ce ştim anterior.
      Ştiţi cumva ce propune Monica Macovei? Nu, pentru că atunci când încearcă să aducă în atenţie o problemă pe care speră să o rezolve dacă ajunge preşedinte i se taie macaroana…”Nu prezntă interes” … păi ce futere prezintă interes în campania electorală?
      Sau despre William brânză ştiţi ceva? O cucoană zicea undeva că e musai să îl voteze lumea „pentru că e frumuşel şi are o privire de om bun” .. asta cu privirea de om bun am auzit-o şi despre Ion Iliescu prin 90…
      Ştiţi cumva, fără a căuta, cine sunt şi ce vor Szilagyi Zsolt, Constantin Rotaru sau Mircea Amariţei? Ştiţi cumva ce mai fac Funaru sau Vadim (la ăsta din urmă nu se pun emisiunile lui Capatos când o se înjură cu fosta prostituată de la Gospodăria de Partid unde se ducea împins de hormonii care îi tropăiau în fizic după chefurile monstru de care avea parte după ce îi mai trăgea o limbă poetică Sinistrei).
      Vi se pare cumva că toate aceste chestii oferă asupra candidaţilor o imagine care să vă facă să puteţi analiza care e mai bun? Nu cred, dimpotrivă, ni se arată doar ce e rău la ăilalţi.
      Eu m-am săturat şi nu mai vreau să votez împotriva cuiva.
      Mi-e greaţă şi de nesimţirea politicianilor care, după ce lumea i-a ztrimis în Parlament să facă legi mai bine de şase luni în acest an sunt în vacanţă deşi le sunt plătite fiecăruia peste 200 de milioane de lei vechi pe lună. (Indemnizaţie, sume forfetare, cazare plătită deşi, dacă punem weekend-urile camerele lor de la hotel au făcut păianjeni, benzină care se consumă etc). Aceşti bani sunt folosiţi nu în interesul electoratului ci în interesul partidelor care sunt un fel de organizaţii private …

  3. 15 Octombrie 2014 la 19:12

    În turul 2 merg oricâtă greață aș avea 😦

    • 15 Octombrie 2014 la 19:25

      Sărmâna Carmen… Te duci… şi votezi în funcţie de … ce?

      • 15 Octombrie 2014 la 19:31

        Familia mea a hotărât să voteze cu Monica Macovei.

        • 16 Octombrie 2014 la 18:09

          Am întrebat nu cu cine ci în funcție de ce…. așa, de curiozitate

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

