Prima pagină > Presă > SORINA MATEI: ” … Sebastian Ghiță mi-a propus, prin avocatul său, o înțelegere financiară confidențială pe care, evident, am refuzat să o semnez.”

SORINA MATEI: ” … Sebastian Ghiță mi-a propus, prin avocatul său, o înțelegere financiară confidențială pe care, evident, am refuzat să o semnez.”

Zicea odată J.R.Ewing, detestatul personaj din filmul „EWING OIL COMPANY”  că orice om poate fi cumpărat, important e să nimereşti preţul.

În cele mai multe cazuri e adevărat. Se pare că, deşi suntem în România, există şi cazuri în care această logică nu fincţionează.

Scrie Sorina Matei pe siteul său:

Victorie de etapă. Înfrângere pentru Sebastian Ghiță

Sorina MateiInstanța Tribunalului București a admis astăzi chemarea în garanție și implicit în proces a lui Sebastian Ghiță, a Ridzone Computers SRL (RTV) și a unei părți din conducerea RTV în procesul cu Dan Voiculescu.
Instanța Tribunalului București a admis astăzi și toate probele pe care le-am depus în dosar.

După ce l-am întrebat pe 18 Februarie 2014 pe Sebastian Ghiță de ce a făcut totul și ce fel de om este dacă a putut să facă asta, Sebastian Ghiță mi-a propus, prin avocatul său, o înțelegere financiară confidențială pe care, evident, am refuzat să o semnez.
De atunci mă judec în instanță cu cei mai puternici oameni din România:Sebastian Ghiță și Dan Voiculescu.

Nu voi fi niciodată, dar niciodată, la mâna niciunui politician, a niciunui oligarh, a nimănui, indiferent de cât de puternici ar fi acești oameni, așa cum n-am fost niciodată până acum în 18 ani de meserie. Sunt un om cinstit și așa voi rămâne întotdeauna.

Mulțumesc public tuturor oamenilor care au fost și sunt alături de mine!

Sursa: sorinamatei.blogspot.ro

Comentariu Blue: 

Nu pot să spun decât  „Bravo Sorina Matei!”

Cât despre : Mulțumesc public tuturor oamenilor care au fost și sunt alături de mine!” … Cu mare bucurie, 100%, întotdeauna şi necondiţionat …

Categorii:Presă Etichete:
  1. moshu49
    23 Octombrie 2014 la 3:19

    e tare, domnule, piticania! şi cu dinţii şi cu unghiile se agaţă de caz.
    dacă ne aducem aminte de cîţi ani se „luptă” cu borfaşi ca voicu şi iliescu, generalul, şi iaca i-a dovedit, putem spune că ghiţă a belit-o, să mă ierţi. 😀
    ps: la tv mă exasperează cu repetabilitatea… „doamnelor şi domnilor”

    • 23 Octombrie 2014 la 19:23

      Normal că e tare … Întotdeauna când o văd îmi amintesc de personaju lui Caragialşe care zice că e „republicancă din Ploieşti”
      Mie mi-a atras atenţia atunci când, fiind reporteriţă, a înjurat că o ţin în soare… mi s-a părit delicioasă şi plină de personalitate. Cel care a încărcat filmuleţul nu cred că îi putea face un compliment mai mişto … … sper să meargă lincul

      • moshu49
        24 Octombrie 2014 la 4:30

        🙂 😀 )))))

  2. 23 Octombrie 2014 la 13:55

    tot respectul ptr o persoana ,eczemplu de caracter si demnitate care din fericire e demn de urmat

    • 23 Octombrie 2014 la 19:25

      Aşa este… A renunţat atât la salariul destul de interesant de la Intact şi de la România TV pentru a nu-şi încălca principiile …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

