Prima pagină > Ca la noi la nimeni > Am primit pe messenger…

Am primit pe messenger…

Nu mai stiu cum a inceput 2014, din simplul motiv ca mi-a perforat memoria telenovela de succes in 4 (patru!) serii intitulata „Guvern Ponta”. Rulata preponderent, pe micile ecrane, de un post TV care a fost supranumit Haznaua 3 – DE CIUDA, ca de fapt se cheama Antena 3, din cauza succesului provocat de suspansul unui film in care nu se intampla niciodata nimic, doar toti il injurau pe unul, care era marinar si presedinte (!), ca cica din cauza lui se intampla toate. Si acum toti, cu sufletul la gura, asteapta lista tuturor relelor facute de marinarul asta in seria 4, nou lansata, cu aceeasi actori, bineinteles.
Interesant e ca (mai aud discutii prin tramavai sau autobuz) a avut loc un fel de tombola, telenovela asta, organizata de producatorii lui „Guvern Ponta”, cu premii ciudate rau. La modul ca nu s-a dat, ci s-a luat, dar toata lumea din tramvaie si autobuze este extrem de bucuroasa !
In plus, avem tehnologie noua, ultimul racnet! Tot „Guvern Ponta” a adus asta. Cu care nu putem face nimic practic, dar toti suntem ascultati, inregistrati si alte alea, ceea ce mie, sincer mi se pare extraordinar pentru ca era de-a dreptul plictisitor sa nu te bage nimeni in seama, sa nu intereseze pe nimeni cu cine te intalnesti, ce faci, care-i viata ta…
Totul e asa artistic (iubesc arta) ! Si imi place sa circul cu tramvaiul, mi-am si vandut masina din cauza asta si numai din cauza asta.
Acum, de Craciun, am primit toti gratis un curs complet de limba engleza, testat in Coreea de Nord. Complet! Ca altfel ar fi fost un Craciun plictisitor, cu tramvaiele si autobuzele goale.
No, asta-i cursul (e facut cica de indieni, astia-s tari in soft) :

.

.

Abia astept sa vad ce se mai intampla cu marinarul, cica acum e presedinte un neamt cu probleme de dictie (ce-mi place asta, Doamne!) si de etica (si asta imi place).

Voi cum o mai duceti? Tot doar cu munca? Aveti grija de voi, am auzit ca-n Canada e foarte frig (doar de-aia se cheama gecile alea groase canadiene).

Hai Pa!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

