Prima pagină > Halucinant > HALUCINANT !!! … Prof. Carmen Amza afirmă că a primit de la Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice după care i s-a cerut să semneze un act (fără a-l data) cf. căruia e de acord să i se folosească datele personale după cum doreşte ministerul

HALUCINANT !!! … Prof. Carmen Amza afirmă că a primit de la Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice după care i s-a cerut să semneze un act (fără a-l data) cf. căruia e de acord să i se folosească datele personale după cum doreşte ministerul

Azi am rămas cu mintea creaţă.

Pe blogul unei doamne, prof. Carmen Amza, a găsit un articol care m-a lăsat stupefiat.

Aflăm din articol că Ministerul  Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice (M.E.C.Ş.) a dat profesorilor suma de 700 de lei.  După o vreme li s-a trimis spre semnare un act în care se cerea să îşi dea acordul ca M.E.C.Ş. să se folosească de datele personale ale respectivilor după cum doreşte. Actul respectiv urma să fie lăsat nedatat.

Nesemnarea acestui act ar fi atras oblicativitatea de a returna banii respectivi.

Cineva care se numeşte Anca Moanga postează un răspuns care mă bagă şi mai rău în ceaţă (citez): Cei 700 ron primiti sunt mare parte din Fondul Social European si sunt de fapt destinati perfectionarii, prin participare la cursuri sau congrese sau simpozioane. Nu inteleg de ce a trebuit sa semnati un document pentru acces la datele personale….”

Adică bani primiţi de la Uniunea Europeană sunt folosiţi M.E.C.Ş. pentru mituirea şi şantajarea profesorilor? Parcă ar fi o chestie din Zona Crepusculară …

Menţionez că de vreme ce nu se menţionează nici un alt nume, prof. Carmen Amza îşi asumă automat caliutatea de autor al acestui articol.

MECȘ falsifică înscrisurile oficiale precum condamnata la 5 ani cu închisoare Monica Iacob-Ridzi ?

Carmen AmzaIeri am primit la școală un document pe care trebuia să-l semnez dar să nu-l datez. Mi se cerea să-mi dau acordul ca Ministrul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice să se folosească de datele mele personale.

Când am întrebat despre ce este vorba sau dacă pot să nu fiu de acord mi s-a spus că am primit cei 700 lei în cont și ca urmare sunt obligată să o fac altfel trebuie să dau banii înapoi. Cum s-au dus toți banii pe „apa sâmbetei ” am semnat dar nu am datat înscrisul oficial.

Astăzi aflu că niște dascăli din țară ar fi dat Ministrul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice în judecată pentru intrarea fără acordul nostru în conturile noastre și folosirea abuzivă a datelor noastre.

Întrebarea mea este, de bun simț zic eu, dacă nu cumva Ministrul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice încearcă să-și creeze probe false, precum condamnata la 5 ani cu închisoare Monica Iacob-Ridzi (MOTIVAREA deciziei de condamnare a Monicăi Iacob Ridzi …)ca să nu piardă procesele intentate de colegii dascăli ?

Nu la fel proceda și Dorin Cocoș celebrul soț al Elenei Udrea cel care acum este arestat? Doar întreb și mă gândesc la atitudinea Dna-ului în acest caz în care ministerul educației își  „confecționează” probe, după umila mea părere ,  pe care le ante datează.

Justiția nu folosește aceleași măsuri pentru cazuri asemănătoare ?

Sursa: dictaturajustitiei.wordpress.com

P.S. Aceasta nu e o formă de şantaj?

  1. 8 Ianuarie 2015 la 9:39

    Îți mulțumesc ! Poate aflăm ce se întâmplă și alte părți ale țării!

    • 9 Ianuarie 2015 la 14:38

      Se întâmplă multe, fii sigură Carmen, dar lumea se teme să vorbească.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

