Prima pagină > Politicăraie - Partide - Politicieni, Presă > Surprinsă de faptul că numele său apare în dosarul Microsoft, recunoaşte că „este posibil să fie o neconcordanţă în declaraţia de avere” din 2009

Surprinsă de faptul că numele său apare în dosarul Microsoft, recunoaşte că „este posibil să fie o neconcordanţă în declaraţia de avere” din 2009

 

Motto:

„Căţeluş cu părul creţ

Fură raţa din coteţ

El se jură că nu fură

Dar l-am prins cu raţa-n gură …”

Elena Udrea, Dorin Cocoș

Elena Udrea, surprinsă de faptul că numele său apare în dosarul Microsoft, recunoaşte că „este posibil să fie o neconcordanţă în declaraţia de avere” din 2009 precizând că este dispusă dă lămurească povestea în faţa autorităţilor în ceea ce priveşte un împrumut acordat de soţul său, Dorin Cocoş, unei firme pe care acesta o deţinea, împrumut despre cardânsa susţine  că nu ştia.

Emma Toader„Admit că este posibil să fie o neconcordanţă în declaraţia de avere din anul respectiv şi îmi arăt toată disponibilitatea să lămuresc acest subiect, în faţa presei ori a autorităţilor. Realitatea este că nu am ştiut de faptul că fostul soţ şi-a împrumutat propria firmă şi, că de fiecare dată, am trecut în acea declaraţie de avere tot ceea ce mi-au comunicat contabilii lui. Probabil că nici el nu şi-a dat seama că este ceva în neregulă având în vedere că şi-a împrumutat propria firmă, mai ales că a fost un împrumut la vedere, în acte, deci nu s-a încercat nicio metodă de ascundere a acestui împrumut” – spune Elena Udrea arătând că, de-a lungul timpului, a declarat toate bunurile şi conturile lui Dorin Cocoş, care erau „mult mai mari” de 100 000 de euro. „De-a lungul timpului, am declarat toate bunurile şi conturile lui Dorin Cocoş – care erau mult mai mari de 100.000 de euro. Nu se pune problema să fi încercat cineva să-i păcălească pe cei de la ANI”, a explicat Elena Udrea.

Preşedinta PMP consideră  legea are o incoerenţă şi, dacă unul dintre soţi ascunde de celălalt o sumă de bani, celălalt se face vinovat că nu a ştiut de acea sumă şi nu a declarat-o, „Separat, cred ca legea are o incoerenţă în faptul că obligă o persoană să dea o declaraţie pe proprie răspundere cu privire la faptele altei persoane, fie ea cineva din familie. Adică, spre exemplu, dacă unul din soţi ascunde de celălalt o sumă de bani, celălalt se face vinovat că nu a ştiut de acea sumă şi nu a declarat-o. Şi dădeam exemplul plastic cu un soţ care ii face cadou amantei o maşină, despre care evident nu îi spune soţiei!”.

Elena Udrea a scris într-o postare pe contul său de  Facebook că nu a declarat împrumutul în declaraţia de avere, pentru simplul fapt că nu a ştiut de el, ”deoarece fostul soţ nu i-a spus”.

”Am completat întotdeauna declaraţiile de avere în conformitate cu informaţiile pe care le-am primit de la contabilii fostului meu soţ”, a precizat Udrea pe Facebook.

”Îmi arăt toată disponibilitatea în faţa ANI şi a Parchetului de a lămuri această situaţie şi orice alt tip de speculaţie care s-ar putea genera. Nu am absolut nimic de ascuns”, a mai spus Preşedinta PMP.

Drept să spun, prima chestie care îmi vine în cap este că Dorin Cocoş nu ar fi primul soţ care ascunde de nevastă oarece bani.

Ar fi interesant de ştiut în câte familii soţul îşi permite, nu să ascundă 100.000 de euro ci să poată măcar să facă rost de ei, dar asta e altă poveste.

Ce va mai urma? Dacă om trăi om vedea… Sper să nu fie ca povestea în care cel prins cu dânsa-n gură (raţa) spune  că nu a ştiut de ea …

Pt. conformitate, sursa declaraţiilor: 

Articolul: „Surpriza din dosarul Microsoft. Elena Udrea: „Admit că este posibil să fie o neconcordanţă”

Autor:  Emma Toader

Publicat de: gandul.info

  1. Sugubatu!
    10 Ianuarie 2015 la 23:53

    Nu stiim ca dansa putea fi o rata. Eu ma gandeam la altceva….Imi este rusine sa spun.

    • 11 Ianuarie 2015 la 12:56

      Salut Şugubăţule… n-am zis că ea era o raţă … eram doar … plastic…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

