Prima pagină > Pamflet > Cele mai importante lucruri făcute de Iohannis în cele 100 de zile de prezidenţiat

Cele mai importante lucruri făcute de Iohannis în cele 100 de zile de prezidenţiat

Foarte multă lume auzind că s-au împlinit 100 de zile de când Klaus Iohannis este preşedinte al României, se întreabă ce a făcut în tot acest timp…

Klaus Iohannis

Iată mai jos 15 din lucrurile cele mai importante făcute de preşedinte:

• “Am făcut 160 de duşuri şi 40 de băi fierbinţi”;

• “Am mâncat 100 mic dejunuri, 100 prânzuri şi 100 cine”;klaus_presedinte_100zile.jpg

• “Am băut 300 de pahare de apă”;

• “Am făcut în total 30.000 paşi”;

• “Mi-am schimbat cravata de 100 ori”;

• “Am dormit 800 de ore”;

• “Am fost la toaletă de 108 ori”;

• “Am pus paltonul în cui de 100 ori”;

• “Am aprobat 300 statusuri pe Facebook”;

• “Am ţinut cu echipa naţională a României timp de 2400 de ore”;

• “Am consumat 100 lame de ras”;

• “Am consumat 25 de topuri de hârtie”;

• “Mi-a fost intonat imnul de stat de 80 de ori”;

• “M-a bătut un pantof de 6 ori”;

• “În acest moment sunt la birou şi redactez acest bilanţ”.

Sursa declaraţiilor: TNR

 

Categorii:Pamflet Etichete:
  1. Rodivas
    1 Aprilie 2015 la 17:42

    E pacat de timpul folosit pentru redactarea acestor ineptii care nu sunt nici macar hazlii( funny, pentru cei care nu inteleg cuvantul autohton). La revedere, ma dezabonez; pacat erau uneori chestii interesante….

    Sent from my ipad

    • 1 Aprilie 2015 la 19:12

      Ce să zic Rodico? Simţul umorului nu este obligatoriu.
      Umorul celor de la Times New Roman nu se ridică la nivelul unorului gustat de persoane atât elevate cum ar fi de exemplu profesoarele din Ontario …

      Pa şi pu … !

  2. moshu49
    5 Aprilie 2015 la 9:34

    🙂 yeee… 😀 )))))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

