Prima pagină > Haioşenii, Pamflet > ŞOC … a fost descoperită Elodia Ghinescu în groapa apărută pe Splaiul Independenţei

ŞOC … a fost descoperită Elodia Ghinescu în groapa apărută pe Splaiul Independenţei

A fost găsită vie şi nevătămată Elodia Ghinescu în groapa apărută pe Splaiul Independenţei.

A fost găsită, vie şi nevătămată, avocata dispărută, Elodia Ghinescu,  în groapa apărută pe Splaiul Independenţei.

Despre groapa apărută pe Splaiul Independenței în treptul podului Izvor S-a spus că ar avea drept cauze distrugerea unui colector de canalizare a reţelei di zonă.

Aşa ar fi rămas dacă unui trecător nu i s-ar fi părut că ceva mişcă îngroapa respectivă.

„Treceam pe trotuar – declară un trecător martor la întâmplare – Ca toată lumea mă uit şi eu în groapa aceea,  de curiozitate.

Văd că ceva mişcă… ce să vezi? … era o femeie într-o rocie albastră. Uimit mă uit şi mai atent, ce să vezi? Fiint otevist înrăit, o recunosc, Era Elodia… Săracu DD cât a căutat-o el …”

Da, până la urmă s-a găsit Elodia.

Lumea s-a strâns ca la balamuc. Oamenii puneau întrebări.

Întrebată ce făcea acolo, avocata până acum dispărută a declarat:

„Stăteam ascunsă şi aşteptam să vină Dan Diaconescu. El ştia că sunt aici pentru că el mi-a zis să mă scund de nevastă-sa care vrea să îmi ia gâtul că m-am încurcat cu Dan.

Acum îl aşteptam să vină cu banii că a câştiag o grămadă cu serialul ăla”.

Întrebată de unde ştia de serial, Elodia a declarat:

„Păi de câte ori trecea cineva, auzeam frânturi de conversaţii despre serialul care se dădea la OTV.”

Elodia a mai declarat că îşi cere scuze de la buciureşteni pentru groapa respectivă şi promite că din banii pe care o să îi ia de la Diaconescu va suporta chetuielile de reparaţii.

Fără să o întrebe nimeni, Elodia, suflet sincer,  recunoscut că groapa a apărut din cauza ei.

„Vă daţi seama că nu am avut ce face… de atâta timp nu am evut apă decât când ploua şi din cauza stresului pipilică mi-a devenit extrem de acid şi a distrus fundamentul străzii.”

Aflând că Dan Diaconescu este arestat avocata s-a enervat cumplit…

„Ia uite al, dracului de caracalean mitocan. După ce m-a sedus m-a lăsat cu ochii în Soare şi acum se ascunde la bulău ca să nu îmi mai dea banii cuveniţi câştigaţi în urma seralului cu mine.

Ei, lasă că dau io de nevastă-sa şi-i spun tot ce ştiu despre bagabont … când s-o duce Dan acasă dracu îl ia .. „stomatologie” scrie pe el …”

Elodia Ghinescu a refuzat să se interneze, dar a cerutr ca o echipă de medici să îi facă un  control medical acasă.

„Am o singură rugăminte, doctorii să fie tineri şi vânjoşi … de când stau în groapa asta   nu am avit parte de bărbat.. din când în când câte un şobolan sau un cârtiţoi, dar ştiţi cum e… o au tare mică” – a mai spus Elodia arătând degetul mic…

Vo reveni îndată ce vom avea alte detalii …

  1. 20 Mai 2015 la 23:34

    As spune ca orice se poate intampla in Romania, dar asta ar fi foarte tare:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

