Prima pagină > Pamflet > Gabriela Firea s-a operat. De acum poate să nască gemeni.

Gabriela Firea s-a operat. De acum poate să nască gemeni.

Gabriela Firea .Gabriela Vrânceanu-Pandele dovedeşte că este un om responsabil, întotdeauna gândindu-se cum să rezolve problemele majore ale ţării.

Cum la jurnalism şi la  politică nu prea se pricepe a hotărât că menirea ei este aceea de a ajuta la creşterea denografică.

A hotărât că de acum înainte o să facă doar gemeni.

„Într-o seară  – declară Gabriela –  când la Antena 3 se difuza emisiunea „În gura presei” cu Mircea Badea eram extrem de fericită deoarece Mircea îmi zâmbea de pe ecran admirându-mi sânii la care îi alăpam ultimul născut şi soţul. Nu v-am spus, dar cel mai mare consumator de lapte din familie este soţul meu. Zice că aşa îşi aminteşte de vacile pe care le avea bunicul lui.

După ce s-a săturat, Florentin, soţul meu, se şterge cu mâneca de la pijama şi îmi zice: „Găbiţo, data viitoare gemeni facem”. Stau eu şi mă gândesc un pic şi îi spun ” Nu se poate, pe al doilea unde îl alăptăm?”.

Mă priveşte uimit şi după o clipă de gândire îmi zice: „Îţi mai implantezi o ţâţă”

Zis şi făcut. Mergem la clinică şi rezolvăm problema, apoi, ca să îmi arate cât de ferictă e o mamă cu mulţi copii măduce la o crescătorie e porci.

Întradevăr, la maternitatea crescătoriei erau scroafe care alăptau opt purcei deodată. 

Florentin, privind duios una din scroafe, îmi zice: „Uite Găbiţo, aia de acolo are exact expresia ta când eşti fericită”. Întradevăr, scraofa respectivă avea exact aceeaşi fericire pe care am avut-o eu când am aflat că i-am fraierit pe cei de la tribunal şi au acceptat procesul de şantaj cu Băsescu.

Venind acasă de la crescătoria de de porci am mers la duş şi, încă goală m-am aşezat pe WC. Îmi admiram cei trei sâni când observ că între sub cei trei sâni mai încap încă cel puţin două rânduri de trei. Deci nouă, că şi vedeam ce va scrie presa mondială: ” Gabriela Vrânceanu -Pandele poate alăpa deodată nouă guri, lucru pe care nici o altă scroafă nu îl reuşeşte”.

I-am spus lui Florentin despre planul meu iar el a fost extrem de fericit.”

Gabriela Vrânceanu-Pandele a dezvoltat subiectul şi deja a creionat demersul pe care doreşte să îl întreprindă:

„M-am gândit că toate fetele ar trebui să îşi implanteze câte patru ţâţe, care sunt mai mititele şi câte zece pălugile înalte ca Bianca Drăguşanu. 

Asta pe la 16 ani, astfel încăt la bacalaureat să poată livra prima tranşă de nouă copii, asigurându-i astfel diploma că tot nu le place şcoala.

Apoi în facultate încă una sau două tranşe. Ba ar maiputea să facă şi două-trei facultăţi. Şi am putea chiar, pentru cele care nu vor la facultate, să înfiinţăm o meserie nouă, aceea de mamă reproducătoare. Cu fiecare tranşă salariul i-ar creşte cu o mie de euro.

Vă daţi seama? După zece tranşe vor putea câştiga zece mii de euro pe lună, cât câştiga Monica Tatoiu când era şefă la Oriflame.

Cred că vă daţi seama că în câteva decenii de batem cu China la numărul de locuitori …”

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

