Prima pagină > Politicăraie - Partide - Politicieni > Din ciclul „Alinuţa declară” …

Din ciclul „Alinuţa declară” …

Alina Gorghiu

Din ciclul  „Alinuţa declară”,  Alina Gorghiu a făcut declaraţii:

ALINUŢA despre LIVIU DRAGNEA 

„PSD e în disoluție, activitatea guvernamentală este blocată. Singurul lider politic din PSD care reușește să mai dea o direcție politică în PSD e domnul Dragnea. Nu am o preferință pentru domnul Dragnea, l-am criticat de câte ori am avut ocazia, dar este totuși omul rațional din PSD. În momentul în care a fost condamnat într-un dosar, a făcut pasul lateral. În cazul lui Victor Ponta, clar, nu e cazul, văd, acest lucru” – a declarat, luni, Gorghiu, la TVR.

„Aștept un dialog și accept orice fel de dialog cu Victor Ponta și cu ceilalți lideri ai partidelor politice parlamentare, dacă agreează tema alegerilor anticipate. Dacă Victor Ponta peste două săptămâni se întoarce în țară (…) eu voi veni din orice colț al țării și voi sta să dialoghez cu domnia sa pe această temă a alegerilor anticipate pentru că sunt absolut convinsă că situația delicată și gravă în care Victor Ponta ne-a pus, eu chiar îi spun criză politică, poate fi soluționată prin alegeri anticipate”–  a adăugat Alina Gorghiu.

ALINUŢA  despre  VICTOR PONTA

„Nu am să spun despre Victor Ponta că este vinovat sau nu. Nu este treaba mea să apreciez. Îmi doresc pentru Victor Ponta să fie nevinovat, să poată la un moment dat dovedi că este nevinovat. (…) Dacă mâine începe urmărirea penală împotriva mea voi pleca din PNL și fac un pas lateral. Dar am să fac asta nu pentru că mă consider vinovată și că nu aș crede că pot să-mi demonstrez nevinovăția, ci pentru că eu cred că presiunea ar fi nedreaptă pentru PNL. (…) Ponta pune presiune pe PSD”, a susținut Alina Gorghiu  la Antena 3.

„La momentul acesta există o majoritate parlamentară destul de fluidă”, a spus Gorghiu, indicând că la votul privind Strategia Națională de Apărare a Țării și la cel privind numirea lui Mihai-Răzvan Ungureanu la SIE a existat o altă majoritate parlamentară și că ar fi fost o surpriză dacă Victor Ponta i-ar fi lăsat pe social-democrați să voteze în cazul șefului Serviciului Român de Informații.

„Este laș când își obligă parlamentarii să stea în bancă sau când îi obligă să iasă din sală pentru că îi este frică de modul în care vor vota. Mi se pare o lipsă de loialitate față de partidul pe care îl conduci. (…) PSD este într-o stare nefericită” – a mai afirmat liderul PNL.

ALINUŢA despre SORIN OPRESCU

„Nu ştiu ce face domnul Oprescu, în afară de faptul că nu reuşeşte să dea nicio explicaţie cu privire la ce se întâmplă în Primăria Generală, dar poate că la sfârşitul mandatului va veni şi vremea decontului şi vom afla tot ce nu a făcut primarul general şi au făcut, din punct de vedere penal, colegii săi din Primăria Generală”, a declarat la lansare Alina Gorghiu.

Ea a susţinut, de asemenea, că Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) nu va priva PNL de candidaturi substanţiale la alegerile locale din 2016, aşa cum voci din rândul adversarilor politici afirmă, în contextul în care deputatul PNL Dan Motreanu, a ajuns în vizorul DNA.

Vicepreşedintele Camerei Deputaţilor Dan Motreanu este urmărit penal pentru spălare de bani şi folosirea influenței date de funcția de conducere în partid, pentru obținerea de foloase necuvenite, în dosarul lui George Scutaru, Motreanu fiind suspectat că a primit 250.000 euro pentru finanțarea campaniei electorale din 2008, a anunţat joi DNA.

 

  1. 4 Decembrie 2016 la 16:21

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

