Prima pagină > Pamflet > Şanse mari pentru România la Lingerie Autumn Award 2015 de la New York

Şanse mari pentru România la Lingerie Autumn Award 2015 de la New York

La prima participare, România are şanse mari la podium la Lingerie Autumn Award 2015 de la New York.

Oana Roman, Oana Lis

La mijlocul lunii Noiembrie, Fashion TV organizează la New York selectul Lingerie Autumn Award 2015, un adevărat campionat mondial da fashion pentru lenjerie de damă colaborare cu Victoria’s Secret. Pentru prima dată a fost invitată şi România.

Un adevărat şoc este numele celor două modele care ne vor reprezenta: Oana Roman şi Oana Lis. Este şocant doar dacă ne gândim cum ştim că arată, pe cele două ştiindu-le cam … plinuţe.

Greşit, greşit, greşit … după eforturi grozave  făcute de cele două fete, se pare că România va participa cu şanse mari la podium.

Întrebate cum au reuşit să ajungă să arate într-un fel care ar fi considerat cel puţin uimitor, ele au răspuns:

Oana Roman: „Eu am slăbit prin schimbarea dietei. De la cei patruzeci de mititei pe care îi mâncam pe zi acum mănânc optzeci. De fapt am fotografiat ultima farfurie cu mititei şi mănânc câte două poze pe zi”.

La rândul său, Oana Lis a declarat: „Eu îi datorez schimbarea de look lui Viorel (Lis, n.a.). De la o vreme când nu-şi mai găseşte pensia vine la sala de păcănele unde mă duc eu cu pensia lui şi mă trece la regimul de slăbire APB, apă paie şi bătaie. Altfel spus, mă bate până cer apă după care mă lasă pe un morman de paie de grău să îmi revin în simţiri”.

Cred că le putem ura fetelor doar un singur lucru: Mult succes!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

