Prima pagină > Analize - Întrebări - Ipoteze - Păreri, Politicăraie - Partide - Politicieni, Presă > Decalogul de integritate al PNL – ridicol … Criteriile de integritate votate de PSD – ridicole, halucinante şi sinistre

Decalogul de integritate al PNL – ridicol … Criteriile de integritate votate de PSD – ridicole, halucinante şi sinistre

Motto:

„Orice popor are conducătorii pe care îi merită. Un popor de proşti va ajunge întotdeauna să fie condus de ticăloşi”

* * * * *

  • Criteriile de integritate propuse de PNL, eninţate de Alina Gorghiu şi comise de Ludovic Orban împreună cu Mihai Voicu – ridicole deoarece dacă se aplică PNL nu va putea prezenta nici un candidat care să le îndeplinească.
  • Criteriile de integritate votate de PSD – ridicole, halucinante şi sinistre. Ridicole deoarece dacă se aplică nu vor putea nici ei să prezinte candiaţi care să le îndeplinească, halucinante deoarece ele ar trebui să îl înlăture chiar şi pe Liviu Dragnea, sinistre deoarece nu sunt decât o armă cu care Liviu Dragnea,actualul führer al PSD    poate  „curăţa” orice fel de contracandidat .

* * * * *

Trebuie să spun că încă sunt  sub … presiunea noii strategii a PNL şi PSD

Ambele şi-au adoptat nişte criterii de integritate pe care, dacă le-aş fi văzut în 1990 aproape că le-aş fi crezut.

Îmi pare că politicienii îşi consideră electoratul destul de imbecil ca, după ce a fost minţit cu neruşinare un sfert de veac acum ar trebui să înghită găluşca asta cu criteriile de integritate …   Toţi spun că sunt acolo, în funcţiile pe care le ocupă prin voinţa electoratului şi tot ceea ce fac este ceea ce îşi doreşte acesta. Să tâmpeşti, nu alta. 

După 25 de ani de libertate, interpretată de unii absolut halucinant vedem cum politicienii par a se împărţi în trei categorii, penali, viitori penali şi complicii lor. E cel puţin halucinant. Şi, colac peste pupăză de multe ori suntem martorii unor discuţii despre înalta lor menire, despre dreptul la imunitatepentru că, vezi Doamne, să nu cadă victime unor inscenări din motive politice.

Deşi ne fâlfâie tot felul de principii ale democraţiei cum ar fi prezumţia de nevinovăţie, cu nonşalanţă, se încalcă absolut inadmisibil principiul separării puterilor în stat, Puterea Legislativă intrând cu bocancii în treburile Puterii Judecătoreşti cenzurându-i pur şi simplu activitatea în virtutea unei legislaşii făcute de nişte escroci pentru protecţia unor escroci.

Parlamentari cu mai mare sau mai mică vechime sunt declaraţi pur şi simplu NEVINOVAŢI. Şi asta, de multe ori doar pe principiul „e de-al nostru, deci e curat”, fără a ţine deloc seama de faptul că despre vinovăţia sau nevinovăţia cuiva se poate exprima doar un judecător în virtutea unui proces în care apărarea şi acuzarea administrează probele pe care le crede de cuviinţă. 

Deja am obosit vorbinde despre Art 16 din Constituţie „Egalitatea în drepturi” unde se spune că:

(1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.

(2) Nimeni nu este mai presus de lege.

Alor noştrii aleşi li se cam rupe de aceste prefederi care nu sunt decât exprimarea unui principiu fundamental  al  Democraţiei şi anume cel al egalităţii cetăţenilor.

Cu o nesimţire absolut sinistră politicienii ajung să prezinte simptome ale unei forme de paranoia care duce la inflamarea personalităţii, la egocentrism, autosuficienţă, după o vreme ajungând chiar să se considere nişte personaje providenţiale, predestinate a face parte dintr-un fel de specie superioară, atotputernică, infailibilă şi intangibilă.

Crede că prototipul politicianului român ar trebui să constituie obiect de studiu pentru institutele de psihiatrie.

Când cineva te angajează undeva se presupune că trebuie să îi dai socoteală. Chiar ieri auzeam pe cineva spunând că ei, parlamentarii nu sunt ca restul. Lor nu li se poate cere să meargă la serviciu, nu pot fi traşi la răspudere a tot mitocanul, eu nu sunt angajaţi. Ei sunt ALEŞI … Cumva suna cam ca şicum ar fi spus că sunt un fel de semizei…

Un sfert din politiciani au probleme cu legea. Drept să spun acest procent este al dracului de  mic faţă de ceea ce e în realitate.

Nici un politician din ţara aceasta nu-şi poate justifica întreaga avere, nici un politician nu poate spune exact de unde îi vin banii cu care şi-a făcut extrem de scumpa campanie electorală. Dintr-un motiv extrem de simplu … dacă ar face-o ar suna ca un denunţ.

Revenindd la acele criterii de integritate, absolut haios este faptul că, după ce Alina Gorghiu anunţa că PNL va adopta zece criterii de integritate, un adevărat decalog, s-a trezit să o facă şi PSD, ba chiar să şi le şi voteze.

Criteriile de integritate ale PNL pentru a putea accede în funcţii, ar fi:

  • să nu fi fost informator sau colaborator al Securităţii,
  • să nu fi fost traseist politic,
  • să nu fi fost implicat în scandaluri de nepotism,
  • să nu fi avut contracte cu statul,
  • să nu fi fost vinovat de fals în declaratii,
  • să nu fi fost vinovat pentru conflict de interese,
  • să nu aibă datorii care ar putea provoca presiuni la adresa sa,
  • să nu fi făcut declaraţii discriminatorii,
  • să nu se fi făcut vinovat de forme de plagiat,
  • să nu aibă probleme penale.

Ce frumos … întrebarea este: Dacă acest adevărat decalog de criterii integritate, cine va mai candida cu şanse pentru PNL? Aproape nimeni din cei care au ocupat măcar o fuincţie de portar pe la partid nu s-ar mai încadra ca valabil pentru canditură.

Criteriile de integritate  votate de PSD merg chiar mai departe:

Persoanele care se află într-una din situațiile de mai jos, nu vor beneficia de susținerea politică a  PSD,  pentru   ocuparea, în   condițiile legii, a unor funcții politice sau administrative alese sau numite dacă:

1. a)  s-a început împotriva sa urmărirea penală

  •  a fost trimis în judecată;
  •  s-a pronunțat împotriva sa o hotărâre judecătorească de condamnare pentru fapte de corupție, evaziune fiscală sau fapte comise cu violență;

b)  se află în stare de arest preventiv, arest la domiciliu, control judiciar  pentru orice tip de infracțiune.

2. au deținut funcții în organele de conducere la nivel central și județean, ale P.C.R., U.T.C. sau U.A.S.C.R.

3. au manifestat un comportament injurios, agresiv sau neadecvat față decetățeni;

4. au avut atitudini și declarații extremiste sau discriminatorii, de gen,  religiesau naționalitate;
5.  au fost membri sau colaboratori ai fostei Securități, ca poliție politică sau au fost dovediți ofițeri acoperiți;
6. înregistrează datorii, ca persoană fizică, la bugetul local, al comunității  încare candidează
7. are relații comerciale cu instituția pentru care candidează sau cu  instituțiiledin subordinea acesteia;
8. au obținut lucrări, diplome sau alte titluri  științifice prin plagiat sau  furt intelectual dovedit prin hotărâre judecătorească;
9. se   află   sub   incidența   unei   hotărâri   judecătorești   definitive   privind incompatibilități sau conflict de interese;
10. au  completat în fals sau cu omisiuni declarațiile de avere sau de   interese,în cazul în care aceste nereguli au fost constatate printr-o decizie definitivă ainstanței
 
 SANCȚIUNI – Neîndeplinirea, îndeplinirea cu rea-credință sau nerespectarea prevederilor ori obligațiilor prevăzute în prezentul Cod, se sancționează potrivit Statutului Partidului Social Democrat, care se completează după cum urmează:
În cazul în care, pentru fapte de corupție, evaziune fiscală sau fapte comise cu violență, un membru de partid se află într-una din următoarele situații:
1. începerea urmăririi penale;
2. dispunerea arestării preventive;
3. trimiterea în judecată;
4. condamnarea în primă instanță;
5. pronunțarea unei hotărâri de condamnare definitivă, Comisia Județeană de Etică, Integritate și Arbitraj sau după caz Comisia Națională de Etică, Integritate și Arbitraj, la sesizare sau din oficiu, cercetează speța și face propuneri către Biroul Permanent Județean sau Biroul Permanent Național, după caz. Biroul Permanent Județean sau, după caz Biroul Permanent Național la
propunerea întemeiată a Comisiei Județene, respectiv a Comisiei Naționale de Etică, Integritate sau Arbitraj, poate dispune următoarele sancțiuni:
  • Retragerea sprijinului politic;
  • Suspendarea din funcția politică;
  • Suspendarea din calitatea de membru de partid;
  • Excluderea din partid

Nu sunt rele criteriile enunţate de PSD, dar, dincolo de poleiala afişată şi de populismul demagogic şi ipocrit, absolut sinistru, vedem că nu este altceva decât un cadru în care Liviu Dragnea îşi execută politic orice fel de potenţiali contracandidaţi, pe sine scoţându-se complet (crede el) în afara pericolului de a le cădea victimă.

Pe de o parte, aceste ceriterii de integritate pur şi simplu fac abstracţie de încălcarea Legii Electorale, încălcare pentru care Preşedintele PSD este judecat având deja o condamnare în primă instanţă.

Citind cu atenţie însă, avem o surpriză. În acest moment Liviu Dragnea nu îndeplineşte condiţiile pentru ocuparea unei funcţii numite sau alese şi nici nu se poate bucura de  susţinerea partidului.

Se spune aşa (Scuze pentru recitare a textului) : 

Persoanele care se află într-una din situațiile de mai jos, nu vor beneficia de susținerea politică a  PSD,  pentru   ocuparea, în   condițiile legii, a unor funcții politice sau administrative alese sau numite dacă:

1. a)  s-a început împotriva sa urmărirea penală

  •  a fost trimis în judecată;
  •  s-a pronunțat împotriva sa o hotărâre judecătorească de condamnare pentru fapte de corupție, evaziune fiscală sau fapte comise cu violență;

Dacă la al doilea aliniat se spune că se adresează celor condamnaţi pentru fapte de corupţie, la primul aliniat se vorbeşte de „trimiterea în judecată” fără a se prevedea pentru care fapte. Liviu Dragnea ESTE JUDECAT …

Asta pe de o parte, pe de altă parte, acum Dragnea este necercetat pentru fapte de corupţie doar pentru că, din motive neştiute, DNA pare a avita să se lege de legătura lui cu firma Tel Drum, o firmă controlată de Dactualul preşedinte al PSD şi care s-a bucurat de contracte cu statul ca la balamuc.

Despre Marian Vanghelie se poate spune orice, doar că nu deţine informaţii nu. Aşa cum e el ştia cam tot ce mişca în PSD. Astfel, într-un articol publicat de Adrian Vasilache la 1 decembrie 2014 pe siteul HotNews putem citi:

„Dragnea da anumite fonduri europene si apoi castiga Tel Drum. Daca dispare Dragnea, dispare Tel Drum. Tel Drum are contract in fiecare comuna” – spunea Vanghelie în ziua excluderii din PSD.

Interesant este că HotNews face referire la date  din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice în care se arată că „firma din Alexandria si-a adjudecat pentru perioada 2013-2017 contracte de aproape 34 milioane de euro pentru intretinerea drumurilor din Teleorman, judetul deputatului PSD Liviu Dragnea, atat pe timp de vara cat si pe timp de iarna. In perioada 2012-2014, firma a castigat peste 30 de contracte si acorduri cadru in valoare de peste 105 milioane euro in localitati din Olt, Teleorman, Satu Mare, Dambovita, Craiova si Constanta.”

În aceaşi perioadă, prezent la Realitatea TV, Marian Vanghelie declara: „Dragnea da anumite fonduri europene si apoi castiga Tel Drum. Daca dispare Dragnea, dispare Tel Drum. Tel Drum are contract in fiecare comuna. Asta e mafiotism, sarlatanie”.

Mai târziu, invitat la B1TV acelaşi Vanghelie spunea că la Ministerul Fondurilor Europene ar fi venit o adresă de la Bruxelles în care se cerea începerea cercetării penale a firmelor Tel Drum şi Asesoft.

„Va rog zicea Vanghelie la B1TV –  sa-l intrebati pe domnul ministru de la Fonduri Europene, domnul Teodorovici, daca a primit de la Bruxelles o adresa in care sa se inceapa cercetarea penala pe Tel Drum si pe Asesoft si de ce-i tinut acolo. Ce va spun acum, e mult mai greu decat tot ce v-am spus pana acum!”

Încercând să afle cât adevăr este în spusele fostului primar al Sectorului V bucureştean, HotNews a căutat în Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) „contractele publice atribuite catre firma Tel Drum S.A. din Alexandria (CUI RO 2695680) din anul 2012 (venirea USL la guvernare) si pana in prezent.”

Tot despre firma Tel Drum SA, legatura cu Liviu Dragnea si contractele castigate cu statul in 2013 a scris in luna ianuarie din acest an si EVZ.

„Firma Tel Drum a apartinut pana in 2002 CJ Teleorman, care era unicul actionar. Pe 25 aprilie 2002, cand Liviu Dragnea era presedintele CJ Teleorman, Tel Drum a fost privatizata. Unicul actionar al firmei a devenit Marian Fiscuci, un prieten apropiat al lui Dragnea. Ulterior, firma i-a mai avut printre actionari pe doi fosti colegi de facultate de-ai lui Dragnea, Liviu Lucian Dobrescu si Mugurel Sorin Gheorghias. Din aceasta cauza, presa a lansat ideea ca aceasta firma ar fi controlata de catre Liviu Dragnea, prin intermediul prietenilor sai. Actualul vicepremier si secretar general al PSD a negat acest lucru”, se arăta in ancheta EVZ.

În acelaşi articol HotNews prezintă în ordine descrescătoare din punct de vedere a valorilor, contractele câştigate de Tel Drum atât în urma unor anunţuri de participare cat şi a unor cereri de oferta.

O constantă legată de Tel Drum este aceea că a câştigat orice licitaţie la care s-a prezentat.

Extrem de interesante sunt două acorduri cadru, unul cu Primăria Caracal (contract de peste 40 de milioane de euro) şi altul cu Primăria Slatina  (contract de peste 104,8 milioane lei – pe 4 ani) în care au mai câştigat şi alte două firme în afară de  TelDrum.

Cel puţin straniu este un contract semnat cu Consiliul Judeţean Teleorman pe  22 octombrie 2013. Acest contract se referă la întreţinerea pe timp de iarnă adrumurilor din judeţul Teleorman. La licitaţie a fost o singură ofertă, cea a Tel Drum, 84 milioane de euro.

A mai fost o licitaţie pentru întreţinerea drumurilor din Teleorman gâştigat, ce surpriză, tot de TelDrum. de data aceasta 64 de milioane de euro.

Conform datelor din SEAP, TelDrum a mai câştigat în perioada 2012-2014 (conform aceluiaşi articol de pe Hotnews):

„Anunturi de atribuire in urma unor anunturi de participare:

1. Consiliul Judetean Satu Mare
– Anunt de atribuire numarul 151107/22.10.2014
– Descriere contract: Lucrarile sunt necesare pentru punerea in siguranta a podului situat pe traseul DJ 109L, km 11+800, peste Valea Alba, la Calinesti Oas. Datorita starii acestuia, conform expertizei intocmite, se impun lucrari urgente de consolidare si reparare care sa redea conditiile de siguranta a circulatiei
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 1.360.672 lei.
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii: Negociere fara anunt de participare. Justificare: Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
– Data atribuirii contractului: 09.09.2014
– Alte informatii despre acest contract: Lucrari suplimentare la Contractul de lucrari nr.11643/10.06.2013

2. Consiliul Judetean Dambovita
– Anunt de atribuire numarul 151101/21.10.2014
– Descriere contract: ‘Modernizare DJ 714 Glod Sanatoriul Moroeni – Pestera, sector Dichiu ¬Bolboci- Pestera.
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 8.685.920 lei.
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii: Licitatie deschisa. Numarul de oferte primite: 12.
– Data atribuirii contractului: 04.09.2014

3. COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE (CNADNR)
– Anunt de atribuire numarul 146824/24.05.2014
– Descriere contract: Achizitionare mixtura asfaltica BAR 16 pentru SDN Alexandria
– Valoarea finala a contractului fara TVA –  91.500 lei.
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Negociere fara anunt de participare. Justificare: Produse cotate si achizitionate la o bursa de marfuri
– Data atribuirii contractului: 06.05.2014

4. Primaria Navodari
– Anunt de atribuire numarul 145997/26.04.2014
– Descriere contract:  Imbunatatirea accesului intre Municipiul Constanta si platforma industriala Navodari prin largirea si modernizarea bulevardului Mamaia-Navodari
– Valoarea finala a contractului fara TVA –  29.375.450 lei.
– Tip finantare: fonduri UE
– Tipul procedurii:  Licitatie deschisa. Numarul de oferte primite: 13. Numarul de oferte admisibile: 6. A castigat Tel Drum SA (CUI RO 2695680), in asociere cu Imob Lux Construct SRL (firma din Bragadiru CUI RO 16668945) si Specialist Consulting SRL (Bucuresti CUI Ro 19019918). Subcontractant este SC Teleelectron SRL(CUI RO 453451)
– Data atribuirii contractului: 18.11.2013.

5. Consiliul Judetean Teleorman
– Anunt de atribuire numarul 143541/15.01.2014
– Descriere contract:  Acord cadru: Intretinere curenta si periodica pe timp vara a drumurilor judetene in perioada 2013 – 2017
– Valoarea finala a contractului inclusiv TVA –  64.367.347 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Licitatie deschisa. Numarul de oferte primite: 2. Oferta declarata necastigatoare a fost a celor de la Strabag SRL.
– Data atribuirii contractului: 21.12.2013

6. COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE (CNADNR)
– Anunt de atribuire numarul 142342/03.12.2013
– Descriere contract: Nisip pentru campania de iarna 2013-2014, Lot 3 – SDN Alexandria
– Valoarea finala a contractului fara TVA –  63.706 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Negociere fara anunt de participare. Justificare: Produse cotate si achizitionate la o bursa de marfuri
– Data atribuirii contractului: 28.10.2013

7. Consiliul Judetean Teleorman
– Anunt de atribuire numarul 141803/15.11.2013
– Descriere contract: Acord cadru –   Intretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Teleorman in perioada 2013 – 2017
– Valoarea finala a contractului inclusiv TVA –  84.009.022 lei.
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Licitatie deschisa. Numarul de oferte primite: 1.
– Data atribuirii contractului:  22.10.2013

8. Primaria Municipiului Craiova
– Anunt de atribuire numarul 141441/05.11.2013
– Descriere contract: Reabilitarea infrastructurii rutiere pe relatia Nord-Sud-Est a Polului de Crestere Craiova, in vederea fluidizarii traficului in Zona Metropolitana Craiova (executie)
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 39.890.200 lei
– Tip finantare: fonduri UE
– Tipul procedurii:  Licitatie deschisa. Numarul de oferte primite: 12. Numarul de oferte admisibile: 2.
– Data atribuirii contractului: 30.10.2013

9. COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE (CNADNR)
– Anunt de atribuire numarul 138599/23.07.2013
– Descriere contract: Achizitionare mixtura asfaltica tip BAR 16 – Lot 3 – SDN Alexandria
– Valoarea finala a contractului fara TVA –  72.300 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Negociere fara anunt de participare. Justificare: Produse cotate si achizitionate la o bursa de marfuri
– Data atribuirii contractului:  26.06.2013

10. Consiliul Judetean Satu Mare
– Anunt de atribuire numarul 137640/21.06.2013
– Descriere contract: Lucrari de executie la obiectivele de investitie ‘Modernizarea infrastructurii drumurilor judetene in Judetul Satu Mare – DJ 109L – Negresti Oas – Turt’ si ‘POD km 29+031 – Turt, peste raul Turt’
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 38.974210 lei
– Tip finantare: fonduri UE
– Tipul procedurii:  Licitatie deschisa. Numarul de oferte primite: 10. Numarul de oferte admisibile: 1.
– Data atribuirii contractului: 10.06.2013

11. Primaria Caracal
– Anunt de atribuire numarul 135916/26.04.2013
– Descriere contract: Acord cadru – Lucrari de reparatii si intretinere strazi, alei, trotuare si parcari in municipiul Caracal
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 40.088.174 lei.    
– Tip finantare: fonduri bugetare
– Tipul procedurii:  Licitatie deschisa. Numarul de oferte primite: 6. Numarul de oferte admisibile: 6. Acordul cadru a fost incheiat cu Tel Drum, dar si cu Societatea de Constructii in Transporturi Bucuresti si cu Teloxim Con SRL.
– Data atribuirii contractului: 25.04. 2013

12.  Directia Administrarea Strazilor si Iluminatului Public (Primaria Slatina, judet Olt)
– Anunt de atribuire numarul 135188/03.04.2013
– Descriere contract: Acord cadru – Lucrari de reabiliatre stradala in Municipiul Slatina, judetul Olt
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 104.839.000 lei. Numarul de ani: 4 ani.
– Tip finantare: fonduri bugetare
– Tipul procedurii:  Licitatie deschisa. Acord cadru. Numarul de oferte primite: 4. Numarul de oferte admisibile: 2. Castigatori: DELTA ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII SI MONTAJ 93 S.R.L. (Bucuresti) si Tel Drum. Contractul poate fi subcontractat.
– Data atribuirii contractului: 15.02.2013

13. Primaria Muncicipiului Alexandria
– Anunt de atribuire numarul 135214/03.04.2013
– Descriere contract: Reabilitare trotuare pe strazile Mihail Kogalniceanu, Agricultori, Libertatii, Gheorghe Doja si Victor Antonescu- Lot V Reabilitare trotuare pe strada Victor Antonescu
– Valoarea finala a contractelor: 699.072 lei.
– Contract atribuit: Reabilitare trotuare pe strada Victor Antonescu.
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 14.189 lei.
– Tip finantare: fonduri bugetare
– Tipul procedurii: Negociere fara anunt de participare. Justificare: Lucrarile / produsele / serviciile suplimentare sunt comandate in conditiile stricte stabilite in directiva. Referinte cu privire la procedura initiala: 330462
– Data atribuirii contractului: 02.11.2012

14. Primaria Muncicipiului Alexandria
– Anunt de atribuire numarul 135216/03.04.2013
– Descriere contract: Reabilitare trotuare pe strazile Mihail Kogalniceanu, Agricultori, Libertatii, Gheorghe Doja si Victor Antonescu+Lot II Reabilitare trotuare pe strada Agricultori
– Valoarea finala a contractelor: 646.922 lei
– Contract atribuit pentru: Reabilitare trotuare pe strada Agricultori
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 28.821 lei.
– Tip finantare: fonduri bugetare
– Tipul procedurii: Negociere fara anunt de participare. Justificare: Lucrarile / produsele / serviciile suplimentare sunt comandate in conditiile stricte stabilite in directiva. Referinte cu privire la procedura initiala: 330462
– Data atribuirii contractului: 02.11.2012

15. Primaria Muncicipiului Alexandria

– Anunt de atribuire numarul 135217/02.04.2013
– Descriere contract: Reabilitare trotuare pe strazile Mihail Kogalniceanu, Agricultori, Libertatii, Gheorghe Doja si Victor Antonescu+Lot IV Reabilitare trotuare pe strada Gheorghe Doja
– Valoarea totala a contractelor fara TVA: 311.517 lei
– Contract atribuit: Reabilitare trotuare pe strada Gheorghe Doja
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 42.525 lei.
– Tip finantare: fonduri bugetare
– Tipul procedurii: Negociere fara anunt de participare. Justificare: Lucrarile / produsele / serviciile suplimentare sunt comandate in conditiile stricte stabilite in directiva. Referinte cu privire la procedura initiala: 330462
– Data atribuirii contractului: 12.10.2012

16. Primaria Muncicipiului Alexandria
– Anunt de atribuire numarul 135211/02.04.2013
– Descriere contract: Reabilitare trotuare pe strazile Mihail Kogalniceanu, Agricultori, Libertatii, Gheorghe Doja si Victor Antonescu-Lotul III Reabilitare trotuare pe strada Libertatii
– Valoarea totala a contractelor: 983.954 lei
– Contract atribuit: Reabilitare trotuare pe strada Libertatii
– Valoarea finala a contractului fara TVA –  167.791 lei.
– Tip finantare: fonduri bugetare
– Tipul procedurii: Negociere fara anunt de participare. Justificare: Lucrarile / produsele / serviciile suplimentare sunt comandate in conditiile stricte stabilite in directiva. Referinte cu privire la procedura initiala: 330462
– Data atribuirii contractului: 20.12.2012

17. COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE (CNADNR)
– Anunt de atribuire numarul 123882/26.04.2012
– Descriere contract: Mixtura asfaltica BA 16 pentru SDN Alexandria – Lot 3
– Valoarea finala a contractului fara TVA –  110.800 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Negociere fara anunt de participare. Justificare: Produse cotate si achizitionate la o bursa de marfuri
– Data atribuirii contractului: 18.04.2012

  • Anunturi de atribuire in urma unor cereri de oferte:

18. Comuna Movileni, judetul Olt
– Anunt de atribuire numarul 181279/03.09.2014
– Descriere contract: Sistem canalizare si tratare a apelor uzate in com. Movileni, sat Movileni, judetul Olt’-priectare si executie
– Valoarea finala a contractului fara TVA –  6.940.603 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 3.
– Data atribuirii contractului: 27.08.2014

19. Comuna Brastavatu, judetul Olt

– Anunt de atribuire numarul 176216/15.01.2014
– Descriere contract: ‘Asfaltare drum comunal DC 131 si vicinal cu DC131, Comuna Brastavatu, jud. Olt’
– Valoarea finala a contractului fara TVA –   1.169.269 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 3.
– Data atribuirii contractului: 14.01.2014

20. AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
– Anunt de atribuire numarul 174326/30.10.2013
– Descriere contract: Executie de lucrari pentru obiectivul de investitii ,,Prevenirea inundarii terenurilor agricole si combaterea eroziunii solului in zona Dobrun si Osica de Jos, zona 1″, Judetul Olt
– Valoarea finala a contractului fara TVA –   3.351.606 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 5.
– Data atribuirii contractului: 14.10.2013

21. Comuna Urzica, judetul Olt

– Anunt de atribuire numarul 173464/01.10.2013
– Descriere contract:  Modernizare drumuri comunale in satele Urzica si Stavaru, com. Urzica, jud. Olt
– Valoarea finala a contractului fara TVA –   2.438.749 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 2.
– Data atribuirii contractului: 23.09.2013

22. PRIMARIA ORASULUI VIDELE, Teleorman

– Anunt de atribuire numarul 173112/17.09.2013
– Descriere contract:  Lucrari de reparatii curente si intretinere strazi de pe raza orasului Videle si amenajare parcari
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 517.069 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 4.
– Data atribuirii contractului: 12.09.2013

23. CNADNR
– Anunt de atribuire numarul 173040/16.09.2013
– Descriere contract:  Lucrari de interventie in vederea asigurarii conditiilor de siguranta in exploatarea a drumului national DN 52 intre km 43+950- km 44+600, km 49+194-km 51+670 si km 52+350-52+649 pe raza SDN Alexandria
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 3.197.601 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 4.
– Data atribuirii contractului: 29.08.2013

24. CNADNR
– Anunt de atribuire numarul 172079/14.08.2013
– Descriere contract:  Lucrari suplimentare la contractul nr. 83/05.10.2012 avand ca obiect- Lucrari de intretinere periodica pe DN 73, km 1+285 – km 7+000 – Tronsonul I – DN 73, km 1+285 – km 7+000 intre Pitesti si Campulung, Judetul Arges
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 398.952 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 1.
– Data atribuirii contractului: 24.07.2013

25. Primaria Zimnicea

– Anunt de atribuire numarul 169737/17.06.2013
– Descriere contract:  Beton B200 gata de turnare – 2149 mc, oras Zimnicea
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 414.757 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 2.
– Data atribuirii contractului: 07.06.2013

26. Comuna Urzica, judetul Olt
– Anunt de atribuire numarul 168789/23.05.2013
– Descriere contract: ‘Extindere alimentare cu apa in comuna Urzica, satele Urzica si Stavaru, judetul Olt’
– Valoarea finala a contractului fara TVA –   1.435.965 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 2.
– Data atribuirii contractului: 16.05.2013

27. Primaria Comunei Giuvarasti, judetul Olt
– Anunt de atribuire numarul 165981/13.03.2013
– Descriere contract: Sistem de canalizare menajera in comuna Giuvarasti, judetul Olt
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 4.560.415 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 7.
– Data atribuirii contractului: 11. 03. 2013

28. Consiliul Judetean Olt
– Anunt de atribuire numarul 165695/04.03.2013
– Descriere contract: Sistem de canalizare menajera in comuna Giuvarasti, judetul Olt
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 7.222.985 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 4.
– Data atribuirii contractului: 28.02. 2013

29. CNADNR
– Anunt de atribuire numarul 162630/06.12.2012
– Descriere contract:  Executie lucrari de reparatii pe suprafete intinse pe DN 51, DN 52 si DN 51A
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 5.666.854 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 4.
– Data atribuirii contractului: 21.11.2012

30. CNADNR
– Anunt de atribuire numarul 160747/30.10.2012
– Descriere contract:  Lucrari de intretinere periodica pe DN 73, km 1+285- km 7+000, km 11+100- km 13+800 – 2 loturi
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 11.601.819 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 3.
– Data atribuirii contractului: 05.10. 2012

31. Primaria Comunei Saelele, judetul Teleorman

– Anunt de atribuire numarul 158908/18.09.2012
– Descriere contract:  Canalizare si statie de epurare a comunei Saelele, satele Saelele si Pleasov, jud. Teleorman
– Valoarea finala a contractului fara TVA – 3.928.961 lei
– Tip finantare: fonduri publice
– Tipul procedurii:  Cerere de oferte. Criteriu de atribuire: cea mai avantajoasa oferta dpdv economic. Numar de oferte primite: 6.
– Data atribuirii contractului: 14. 09. 2012″

Hot News trage şi concluzii: 
„Datele din SEAP aferente anilor anteriori arata ca Tel Drum nu a dus niciodata lipsa de contracte grase cu Consiliul Judetean Teleorman si autoritatile locale din Teleorman si in Olt. In 2013 si 2014, firma a inceput insa sa castige contracte mari cu autoritati din afara celor doua judete, respectiv Dambovita, Satu Mare, Craiova, Constanta.

In 2011 spre exemplu, Tel Drum a castigat patru contracte in urma unor anunturi de participare – doua contracte cu CNADNR (de peste 14,8 milioane lei) si alte doua cu Consiliul Judetean Teleorman (aproape 30 milioane lei).

In 2010, Tel Drum a castigat cinci contracte de lucrari publice numai de la Consiliul Judetean Teleorman, in valoare totala de peste 77,1 milioane de lei.

In 2009, Tel Drum a castigat noua contracte de lucrari publice numai cu Consiliul Judetean Teleorman.

Numai unul dintre ele are o valoare de aproape 105 milioane lei. Este vorba de un acord cadru pentru lucrari si servicii de intretinere multianuala iarna si vara 2009-2012 pentru drumurile judetene. Si aici ca si la licitatia din 2013 nu s-a prezentat decat o oferta – cea a celor de la Tel Drum (este vorba de anunt de atribuire numarul 72087/12.11.2009).”

Conform datelor de la Finanţe, profitul Tel Drum a scăzut de la 10 milioane lei in 2012 la aproape 615.000 lei in 2013. Zice HotNNews:

„Conform datelor de la Ministerul de Finante, firma Tel Drum a avut 648 angajati in 2013, si a inregistrat o cifra de afaceri de peste 183,2 milioane lei si un profit de 614.881 lei, in scadere drastica fata de rezultatele obtinute in anii anteriori.

Astfel, in anul 2012, Tel Drum a avut o cifra de afaceri de 147,6 milioane lei si un profit net de 10,5 milioane lei, detinand un numar de 610 angajati.

In 2011, firma din Alexandria a avut 754 de angajati, o cifra de afaceri de 193,3 milioane lei si un profit net de 10,03 milioane lei.”

Dacă povestea cu criteriile dse integritate a liberalilor sunt ridicole, cea a criteriilor de integritate propuse de un PSD cu Liviu Dragnea în frunte este de-a dreptul sinistră.

Şi, pentru a mai descreţi un pic frunţile, o scurtă poveste şi o galerie foto cu Liviu Dranea, baron de Teleorman, führer de PSD, actual judecat penal, viitor puşcăriaş …

* * * 

Liviu Dragnea, personalitate cu multe faţete: baron local, lider de partid, penal cu mare greutate 

Liviu Dragnea a avut, de mic, o înţelegere specială asupra lumii …

Liviu Dragnea

Încă de la începu Liviu Dragnea a arătat că doreşte să conducă PSD cu mână forte:

Liviu Dragnea (5)

Imediat ce a ajuns în fruntea PSD Liviu Drangea a început să cureţe partidul şi să le ceară colegilor un comportament decent. Astfel le-a cerut colegilor să nu se mai pişe sub scaune pentru că au primit gratis sticle cu apă pe care le pot folosi.

Liviu Dragnea (6)

În curând PSD îşi va schimba numele din Partidul Social Democrat în Pastidul Şpăgarilor Dragnea iar ziua de naştere a acestuia va fi declarată Ziua Liderului şi unde i se va ura la vel ca împăraţilor romani, Ave Liviu iar el va răspunde Ave Moi.

Liviu Dragnea (4)

Evident că liberalii se vor bucura de toată înţelepciunea Liderului.

Liviu Dragnea

Liviu Dragnea

P.S. Ave Führer … şi pentru că tot vin sărbătorile,  „La mulţi ani domnule Dragnea!, Fără liberare condiţionată”

  1. 11 Decembrie 2015 la 19:33

    Nu are cine sa guverneze tara asta.

    • 11 Decembrie 2015 la 22:19

      Salut monșer … bucurie am a te vedea … 🙂
      Ai sitetizat bine cam ce e în capul meu.
      Pe de o parte, avem o clasă politi percepută ca penală … o clasă politică ce a generat un parlament din care un sfert au probleme cu legea şi trei sferturi sunt percepuţi drept complici. Nici nu se putea altfel. Toate mânăriile comunicaţionale în care evidenţa este deturnată folosindu-se cu obstinaţie nişte construcţii logice de rămâi crăcănat nu poate decât să sârbească, să facă lumea să dorească altceva.
      Se spune că oamenii sunt dezinteresaţi de polităcă. Minciună sfruntată. Cei care spu că nu se prezintă la vot o fac pentru că se simt nereprezenţaţi.
      pe stânga, indiverent cât de fascinaţi sunt de micii cu cârnaţi, oamenii nu au cum să vadă multitudinea de penali, plagiatori, mincinoşiu în general.
      Pe dreapta … hehehe .. kakaia dreapa?
      Avem un partid lineral care, indiferent ce se spune a halit un PDL cu pene cu tot şi sistematic profitând de o majoritate în noua alcătuire cei ceniţi din PDL sunt puşi la colt. sunt lucruri care se văd sau care se simt. Cel mai bun exemplu este cel al lui Predoiu. Ni se fâlfâie Predoi de zici că este Cel Predestinat, când vine vremea este uitat pur şi simplu (Vezi povestea cu nedesemnarea unui premier, măcar aşa, de amorul artei, sau cu Primăria Bucureştiului. Vorbeşti de Presoiu dar în desemnezi drept candidat pe Buşoi?) … Nu merge aşa…
      Pe cine reprezintă PNL? Pe liberali sau pe cei cu simpatii creştin democrate? Ei ar vrea să credem că pe toţi, noi vedem că se reprezimtă doar pe ei…
      Partidul lui Diaconescu … ceaţă, nici nu ştiu exact cum se numeşte. Când erau PPDD spuneau că sunt un partid antisistem şi .. anticiocoiesc .. nu fac decât să se gudure pe lângă ciocoii care au putere poate le pică şi lor un oscior. Liderul „cel mai curat din lume” bagă bulău ca berilă …
      Ungurii … pe ei i-au excitat întotdeauna cu poveşti de independenţă mascate în autonomie, de facto UDMR se ocupă de bunăstarea liderilor săi, blochează orice investiţie în zonele majoritar maghiare pentru că aşa oameni pot fi sensibilizaţi mai uşor .. de data aceasta înţeleg că s-au împărţit între UDMR şi Partidul Civic (poate şi altele). Situaţia a mai fost aşa, au mers uniţi, după alegri totul a fost uitat … liderii se ocupă tot de afacerile personale, populaţia e tot mai săracă şi fără orizont .. ba mai mult nu îi mai cred pe cei ce le propun ceva …
      De partidul lui Tăriceanu ce să zici? Nimic, vomiţi şi gata
      Asta pe scurt … Dezinteresul este rezultanta politicilor de până acum.
      Treaba e că avem un prag electoral greu de depăşit de un partid nou, avem un vot zis uninominal dar de fapt controlat de liderii de partid prin acele liste. Dacă dispare votul acesta şi apare un vot uninominal în două tururi, după 2-3 scrutine (vreo zece ani) e posibil ca politica să se cureţe şi la noi. Problema e că asta i-ar mătura exact pe cei care trebuie să o facă. Dacă o fac politicienii se sinucid politic … Paradoxal nu?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: