Prima pagină > Politicăraie - Partide - Politicieni > V. V. Ponta a dispărut … se deklară nul …

V. V. Ponta a dispărut … se deklară nul …

PSD organizează ultimul chiolhan … Zice Dragnea că a vrut să îl invite şi pe Ponta dar acesta nu a răspuns. 

Poate o fi sunat la telefonul din biroul de premier…

Ponta

Pesediștii au ultimul Birou Permanent de anul acesta. După-amiază, Liviu Dragnea i-a invitat pe mai mulți lideri județeni la o nouă ședință. Informală. Șeful pesediștilor i-a chemat la o partidă de vânătoare, au declarat surse din partid pentru EVZ. Ulterior, informația a fost confirmată de Dragnea, care a spus că l-a sunat și pe Victor Ponta, dar nu i-a răspuns la telefon.

„La fiecare sfârșit de an există o întâlnire informală. Nu se decide nimic, sunt pur și simplu discuții libere despre ce s-a întâmplat. L-am căutat ieri pe Victor Ponta, l-am sunat la telefon de câteva ori, dar nu mi-a răspuns. Nu știu dacă este în țară. L-am căutat eu și mai mulți colegi. Am vrut să-l invit și azi la bradul de Crăciun și acolo (la întâlnirea informală – n.r). Victor a participat cu mine la toate întâlnirile informale de la finele anului în toți acești cinci ani”, a spus Liviu Dragnea.

Autor: Larisa Bernaschi

Sursa: evz.ro

Titlul articolului:

Dragnea îl declară dispărut pe Victor Ponta.

„L-am sunat pe Ponta dar nu mi-a răspuns.

L-am căutat eu și mai mulți colegi”

  1. moshu49
    20 Decembrie 2015 la 6:05

    nu cred că Dragnea nu ştie, am învăţat să nu cred în nimic din ce debitează numitul pe sub mustăcioara’i parşivă.
    răutăcism: vizita lui în camera de cămin a fost făcută pentru reacomodarea cu viaţa în spaţii strîmte şi paturi suprapuse 😉

    • 20 Decembrie 2015 la 22:14

      Bineînţeles că ştie, Moşule.
      Din partea lui e o formă de cinism. După ce l-a călcat în picioare şi a dansdat pe cadavrul politic al lui Ponta acum iasă suferind ca Karenina că nu vină bărodul să sărbătorească mariole victorii şi împliniri ale anului.
      Să sărbătorească Ponta ce? Că, după cum zic mulţi care urmăresc fenomenul, de vreme ce a „căzut” Şova, Ponta Poate spera să prindă îl libertate cel mult alegerile locale …?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

