Prima pagină > Amuzant, Pamflet > Mihai Gâdea e oripilat. A aflat că saşii mănâncă animale moarte.

Mihai Gâdea e oripilat. A aflat că saşii mănâncă animale moarte.

Mihai Gâdea

Nu mai e nici un secret că Mihai Gâdea a participat la Balul Saşilor ţinut la Munchen împrenă cu Dan Mihalache care l-a reprezentat acolo pe Preşedintele Iohannis.

Pentru jurnalist a fost o experienţă care l-a marcat definitiv. Era şocat el cam de toate şi până acum, dar revelaţia că saşii mănâncă animale moarte l-a lăsat marcat pe viaţă.

„La bal am aflat că înainte de a le mânca – a declarat Mihai Gâdea –  saşii omoară animalele. Incredibil câtă cruzime. Nu mi-a venit să cred aşa că, la întoarcere, Dan (Mihalache – n.a.) m-a invitat să facem o vizită într-un sat de lângă Sibiu.

Când am ajuns noi, nişte bestii, că oameni nu pot să le spun, tocmai ucideau un porc. După două ore miau servit o friptură făcută din carnea sărmanului animal. Evident că nu am putut să mănânc aşa ceva. 

Culmea grotescului, cineva m-a întrebat dacă sunt vegetarian de nu vreau să mănânc carne. I-am spus doar că eu mănânc carne, dar nu carne de animale moarte. Eu cumpăr carnea de la supermarket.”

Înfiorat, Mihai Gâdea a mai declarat că urmează să depună o reclamaţie la toate asociaţiile pentru protecţia animalelor. împotriva etnei pentru tratamente nepotrivite la adresa animalelor.

„Am mai auzit un zvon că saşii din Ardeal ţin vaci pe ai căror viţei îi ucid şi îi mănâncă… Sunt oripilat. Cumva mi-a ajuns la urechi şi zvonul că saşii mulg vitele şi le beau laptele. Mi se pare sinistru ca în 2016 să bei laptele viţeilor lăsându-i flămânzi iar după aceea să îi ucizi şi să îi mănânci. O barbarie …” – A mai declarat jurnalistul.

Poate vom reveni …

  1. 3 Decembrie 2016 la 16:31

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

