Prima pagină > Analize - Întrebări - Ipoteze - Păreri, Justiţie > Oare pe cine vrea să protejeze Laura Codruța Kovesi când bate câmpii spunând că scandalul dezinfectanţilor prea diluaţi nu e de competenţa DNA?

Oare pe cine vrea să protejeze Laura Codruța Kovesi când bate câmpii spunând că scandalul dezinfectanţilor prea diluaţi nu e de competenţa DNA?

Laura Codruța Kovesi

De la o vreme declaraţiile Laurei Codruța Kovesi, procurorul șef al DNA, mi se par tot mai uimitoare (asta ca să nu zic ciudate). 

În contextul  scandalului dezinfectanţilor prea diluaţi în spitale, dânsa a declarat la Europa FM că a atras atenţia în nenumărate rânduri asupra corupției din sistemul sanitar românesc.

Din câte ştiam, dumneaei este şefa Direcţiei Naţionale Anticorupţie, direcţie care nu e un fel de organ de presă care să semnaleze una sau alta ci să se implice şi să îi ia de urechi pe cei care comit acte de corupţie.

„În ultimii doi ani, în calitate de procuror șef al DNA, de foarte multe ori am tras semnale de alarmă pe ceea ce privește corupția în sistemul de sănătate și, în special, pe ceea ce trebuie să facă statul român în prevenirea acestor fapte. La bilanțurile DNA de fiecare dată am atins acest domeniu (…) și DNA, în ultimii doi ani, a fost foarte focusat pe ceea ce se întâmplă în sistemul de sănătate. Am avut foarte multe investigații deschise și finalizate. Într-adevăr, este o situație extrem de gravă și de aceea noi am considerat-o o prioritate încă de acum doi ani. Am avut foarte multe dosare și avem în continuare pe tot ceea ce înseamnă achiziții publice în sistemul de sănătate publică”, a spus doamna Kovesi la Europa FM.

Atunci când cineva ia la cunoştiinţă anumite fapte de corupţie, este obligat să facă o sesizare aurorităţilor competente.

DNA-ul nu se supune acestei reguli? Nu trebuia să sesizeze pe cine trebuie? Interesant …

Tot dânsa a mai spus şi că, referitor la povestea cu dezinfectanţii că DNA nu are competenţa de a investiga astfel de lucruri dacă, din cercetări nu rezultă că ar exista fapte de corupţie.

„DNA nu are competență pe investigarea faptelor care pun în pericol sănătatea publică, ci noi avem competență strict pe investigarea unor fapte de abuz în serviciu, privind fraude în achiziții publice, încheierea frauduloasă a unor contracte publice”, a declarat şefa DNA.

Interesant, poate dumneaei o fi considerând că e vorba de cineştie ce hobby … Stau şi mă întreb cam ce trebuie să îţi mişune pe sub mătreaţă ca să consideri că, dacă nu ar exista corupţie, megaafacerea aceasta putea să existe … când cineva câştigă bani punând sănătatea publică în pericol nu e de domeniul DNA … WOW

Doamna Kovesi spune că a avut o discuţie  cu procurorul general Augustin Lazăr pe acest subiect, dar până în prezent nu s-a decis declinarea cauzei către DNA.

„Am avut discuții inclusiv pe acest dosar nou deschis, este o investigație în curs la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție. Am făcut schimb de informații cu privire la anumite dosare care sunt în investigațiile noastre, sigur, am discutat și acest dosar. Dacă vor apărea elemente de corupție în acel dosar, sunt convinsă că vom fi sesizați. (…) Până în acest moment noi nu am primit nicio declinare din partea lor”, a mai spus doamna  Kovesi.

Eu cred că aici avem ceva mult mai profund… 

Dacă Laura Codruța Kovesi s-a apucat să facă declaraţii atât de halucinante, tare mă tem că firele duc undeva unde DNA are interdicţie să intre … şi nu neapărat doar din zona politică … mai avem şi servicii …

Oops, ziceam şi eu…

P.S. Întreb deci: Oare pe cine vrea să protejeze Laura Codruța Kovesi când bate câmpii spunând că scandalul dezinfectanţilor prea diluaţi nu e de competenţa DNA??

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

