Prima pagină > Analize - Întrebări - Ipoteze - Păreri, Dezvăluiri > Elena Udrea îi cere Laurei Codruţa Kovesi să sesizeze Inspecţia Judiciară pentru faptul că ea şi Victor Ponta au negociat numirea acesteia în funcţia de procuror şef al DNA

Elena Udrea îi cere Laurei Codruţa Kovesi să sesizeze Inspecţia Judiciară pentru faptul că ea şi Victor Ponta au negociat numirea acesteia în funcţia de procuror şef al DNA

Elena Udrea

Elena Udrea

Dacă-i bal, bal să fie …

Elena Udrea îi cere Laurei Codruţa Kovesi nici mai mult, nici mai puţin decât să sesizeze Inspecţia Judiciară pentru faptul că ea şi Victor Ponta au negociat numirea acesteia în funcţia de procuror şef al DNA

„DNA-ul sesizează Inspecția Judiciară a CSM pentru că am afirmat că Kovesi a dat ordin să fiu arestată din nou în vara lui 2015, ceea ce s-a și încercat în luna octombrie a anului trecut. Această afirmație am făcut-o și la momentul respectiv, dar atunci nu a contat pentru Kovesi. Eu cer șefei DNA să mai sesizeze Inspecția și cu următoarea declarație: ‘Eu, Elena Udrea, am fost la primul ministru Victor Ponta în birou să negociez numirea lui Kovesi în funcția de procuror-șef anticorupție!’ Am făcut acest lucru deoarece președintele Traian Băsescu dorea să o nominalizeze în această funcție, Ponta avea altă propunere, iar cei doi nu discutau între ei. Am făcut-o din proprie inițiativă, dar sunt persoane care pot confirma ceea ce spun„, a scris Elena Udrea, pe contul său de Facebook.

Laura Codruţa Kovesi, Procurorul-șef al D.N.A.  a cerut Inspecţiei Judiciare să facă verificări în legătură cu unele afirmații ale Elenei Udrea apărute în data de 10 mai pe pagina de internet a unei publicații.

DNA a emis un comunicat  remis presei în care se spune că  Elena Udrea a făcut mai multe de afirmații „tendențioase” la adresa Laurei Codruţa Kovesi, procurorului-șef al Direcției Naționale Anticorupție și a funcționării sistemului judiciar.

„…. Udrea Elena Gabriela afirmă: ‘Vreau să fiu judecată de abuz în serviciu. Este o tâmpenie de acuzație. Nu mă interesează personal, eu am multe alte acuzații. Pe mine mă doare în cot de această lege. Slugile SRI-ului dau aceste mesaje, de fapt slugile sistemului. Persoanele care mă atacă acum mă atacau și înainte când era Traian Băsescu președinte. Această faptă nu există nicăieri. Dacă i se năzare DNA-ului să îi facă cuiva dosar penal, sigur va face. Acest sistem e reprezentat de către SRI și de către doamna Kovesi de la DNA. Procurorii execută ordine’. Cu aceeași ocazie, Udrea Elena a afirmat: ‘Multe dintre dosare s-au făcut la ordin. Doamna Kovesi a dat ordinul ca eu să fiu arestată’„, se spune în comunicatul DNA.

Sesizarea Inspecției Judiciare are în vedere faptul că „asemenea afirmații tendențioase, făcute de o persoană care în prezent este inculpată fiind trimisă în judecată de procurorii DNA pentru infracțiuni de corupție și care este judecată de Înalta Curte de Casație și Justiție, sunt de natură să submineze autoritatea judecătorească și sunt de natură a pune în discuție deontologia profesională a magistraților”.

Interesant mi se pare ceva. Când unii declară câte ceva DNA-ul consideră că au un anumit … interes. Când dau alţii declaraţii scăpând astfel de arestul preventiv, sau chiar de cercetarea penală, rămânând cu ceea ce au furat fără a mai fi anchetaţi nu au nici un interes.

Oare de ce îmi pare că DNA, cu şefa lui în frunte, de la o vreme nu mai are nici un fel de jenă din a arăta clar că îi tratează diferit pe cei anchetaţi? 

Cum ar veni, penalii nu sunt toţi la fel, unii dau atât de frumos din coadă încât din penali devin imaculaţi … 

Măcar să li se ceară să plătească taxe pentru averile cu care se aleg după ce dau în gât pe unii sau pe alţii … aşa ar fi corect …

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

