Prima pagină > Pamflet > DEZVĂLUIRE: Gabriela Monica Pelin, femeia care a buzunărit cadavrul lui Dan Condrea este o agentă FBI, Dana Scully

DEZVĂLUIRE: Gabriela Monica Pelin, femeia care a buzunărit cadavrul lui Dan Condrea este o agentă FBI, Dana Scully

Dana Scully vs Gabriela Monica Pelin

Dana Scully vs Gabriela Monica Pelin

Aflată într-o stare de surescitare, Laura Georgescu, fosta soţie a lui Dan Condrea dezvăluia pe treptele tribunalului, între altele, că decedatul fost soţ al ei era fost ofiţer al SIE. 

Ea însă-şi a fost sunată de un agent al CIA,  doamna Brandusa Constatin, care a pus un agent să facă asta… coerentă chestie, nu?

Laura Georgescu, soţia lui Condrea”Duminica seara fetita era la mine in brate. Dan Condrea nu m-a mai sunat el pe mine. Am fost sunata de un agent CIA, cred ca este, Brandusa Constatin. Deci a pus pe cineva sa ma sune si sa ma ameninte. La mine a fost o singura solicitare verbala ca daca decedeaza inaintea mea vrea inmormantare cum a avut tatal meu si sa ii cante fanfara militara. Cu siguranta a fost ofiter SIE, a fost filat in permanenta de SIE si de CIA”, a acuzat Laura Georgescu, fosta soţie a lui Dan Condrea, de pe treptele Tribunalului Bucuresti.

A mai declarat ea şi altele, dar, asta cu altă ocazie.

Interesantă în acest context devine o altă doamnă, Gabriela Monica Pelin.

Această doamnă este cea care a ajuns prima la locul accidentului în care a murit patronul Hexi Pharma.

De pe siteul satmareanul.net, că respectiva este din Satu Mare. Nici vorbă că ar fi avut intenţii necurate când a buzunărit cadavru şi i-a găsit portofelul. A vrut doar să vază cine era pentru că faţa mortului era cam tamponată şi irecognoscibilă.

Scrie dânsa pe Facebook: „Moartea lui Dan Condrea prea multe minciuni!! Eu am fost femeia șofer care a ajuns la nici 2-3 minute la fața locului am coborât deoarece am văzut cum zburau bucăți din autoturism pe sosea și mașina derapase de pe șosea. Am sunat la 112 și am căutat supraviețuitori împreună cu biciclistul dar când i-am arătat domnul a spus că nu se poate apropia că i s-a făcut rău. Am continuat să caut singură pe lângă autoturism și l-am descoperit sub fiarele contorsionate cu fața în jos dar nu mai respira”.

„Și iar minciuni și ipoteze false la adresa lui Dan Condrea !!!! Sigur era el l-am găsit greu în iarba mare și la câțiva metri era portofelul plin de țărână și primul instinct a fost să găsesc un act de identitate să văd dacă este din zonă, dar am găsit doar permisul de conducere și am citit numele și CNP-ul. Văzând că este aproape de vârsta mea, m-am gândit să nu aibe copii sau pe cineva în mașină. Am căutat dar nu se vedea nimic nici printre fiare nici în iarba foarte mare. Asta ca să înțeleagă poporul că nu aveau cum să ajungă actele patronului Hexipharma la locul accidentului cum că n-ar fi fost el. Fața nu iăam văzut-o deoarece când l-am zărit sub fiare era cu fața îngropată în pământ lângă mașină. În fond nimeni nu are dreptul să ia viața cuiva !! Mă oripilează și acum, la această oră multele speculații care se fac dar și minciunile spuse unei țări întregi. Acel om nu avea 150 la oră și l-am văzut cum a dispărut de pe carosabil! Era tot timpul în contact vizual în fața mea la 300-400 m. Gândiți-vă că am ajuns la 2-3 min la locul cu pricina. Încă zburau piese pe carosabil și ieșea fum din mașină”, mai scrie sătmăreanca pe Facebook.

 Sursa:  satmareanul.net

Surpriza cea mai mare acum vine. Am descoperit cine e de fapt sătmăreanca Gabriela Monica Pelin, care, sub privirile unul bărbat care ţinea de şase, a căutat portofelul proaspătului decedat, Dan Condrea. 

Dacă ţinem seama de trecerea timpului şi de schimbarea whisky-ului cu pălinca este evident (vezi foto de sus) că e numeni alta decât Dana Scully, agenta FBI din serialul Dosarele X.

Păi, dacă ea e Scully, cine ar putea fi cel care ţinea de şase când doamna buzunărea cadavrul? Cine să fie? Evident, Fox Mulder, colegul ei.

Întrebarea care rămâne: Cum a ajuns  Gabriela Monica Pelin, alias Dana Scully, atât de repede de la Satu Mare până la locul acidentului … Şi, poate o fi teleportat-o oarece extratereştri …

  1. Popescu Constantin
    27 Mai 2016 la 21:31

    Saraca dna Georgescu are mari probleme de sanatate si e f afectata de decesul fostului sot…. Luam cu rezerve mari comentariile domniei sale!

    • 28 Mai 2016 la 17:46

      Din păcate se pare că afectată la cap e demult. Eu nu a auzit de ea până acum, dar înţeleg că ea şi Condrea s-ar fi despărţit exact din acest motiv.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

