Prima pagină > Pamflet, Politicăraie - Partide - Politicieni > Sexy L.O.V. ( Lia Olguța Vasilescu) amenințată că, dacă nu-l dă pe Iohannis în gât, va fi pusă să poarte în pușcărie haine cu dungi verticale. ( Acestea o îngrașă și fac să arate ca Oana Lis)

Sexy L.O.V. ( Lia Olguța Vasilescu) amenințată că, dacă nu-l dă pe Iohannis în gât, va fi pusă să poarte în pușcărie haine cu dungi verticale. ( Acestea o îngrașă și fac să arate ca Oana Lis)

Acum  câteva zile Lia Olguța Vasilescu a declarat că i s-a cerut să dea pe goarnă ceva despre alții și să scape mai ușor:

”Este vorba despre niște oameni de afaceri care nu au avut acces la niște licitații. O să spun totul în instanță. Au chemat martorii ca să schimbe declarațiile, după ce procurorii au văzut ce am declarat la DNA. E foarte bine că au trimis dosarul în instanță pentru că așa vom putea și noi să-l vedem.

Tot ce am făcut noi e perfect legal, tot ce am făcut noi la Craiova, au făcut toate primăriile. Mi s-a cerut să fac denunțuri împotriva celorlați primari. Pe mine nu mă interesează asta.

O să aibă o surpriză foarte mare. Va fi un caz-școală. Eu nu am dat nicio declarație la DNA, dar procurorul știa, din spațiul public, că același lucru s-a întâmplat și la Sibiu, Cluj-Napoca, și în alte mari orașe. M-au întrebat dacă vreau să fac un denunț, chiar împotriva președintelui Klaus Iohannis. S-a discutat despre o singură persoană, despre Klaus Iohannis, am fost întrebată de chestiunea asta.

Eu nu am făcut rău la nimeni. Le-am zis că nu fac niciun denunț împotriva lui Iohannis. Eu nu consider că am încălcat legea. Nu mă interesează dacă are imunitate, eu nu aveam ce să caut într-un denunț împotriva lui Klaus Iohannis. Când o să vorbesc în instanță o să fie o adevărată bombă atomică.” –  a spus Lia Olguța Vasilescu pentru Antena 3.

Lia Olguța Vasilescu

Partea proastă pentru ea e că nu a prea fost crezută astfel că a revenit cu o declarație care constituie un argument irefutabil.

Zice Sexy LOV că amenințarea a constat în faptul că a fost avertizată că dacă nu îl dă în gât pe Klaus Iohannis după arestare va fi obligată să poarte haine cu dungi verticale.

„Credeți-mă că știu, pe mine mă avantajează doar liniile orizontale. Cele verticale  mă îngrașă și arăt ca vaca aia de Oana Lis. Am făcut și niște poze ca să vedeți cum arăt în haine cu dungi orizontale ca să vedeți cam ce ar pierde românii di punct de vedere estetic.”  – a declarat Sexy L.O.V. arătând poza de mai sus.

  1. moshu49
    23 Iulie 2016 la 4:12

    cu 4 infracțiuni de luare de mită, 2 infracțiuni de folosirea autorității / influenței în scopul obținerii de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, plus alte 2 infracțiuni de spălare de bani trebuie să ai tupeu și o părere f proastă despre nația asta ca să îndrugi verzi și uscate de ești întrebată ori nu 😦
    sau poate că trebuie să se trateze…
    lucru posibil de acum că Bivolaru s-a întors 😉

    • 23 Iulie 2016 la 17:55

      Vai ce urât vorbești … mai trebuia să zici că nu mai e virgină … nu neapărat fizic. Și politic. După ce prestat în bordelul USL cu mare râvnă s-a dus la mănăstire și s-a făcut stareță …
      Are copil? Wow …Imaculata concepțion evident … nu s-a culcat chiar cu toți membrii partidului.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

