Prima pagină > Declaraţii, Politicăraie - Partide - Politicieni, Presă > OMERTA: Sexy LOV (Lia Olguța Vasilescu) zice că nu l-a dat în gât pe Iohannis pentru că: ”… în mod clar … mi-aș fi recunoscut vinovăția”

OMERTA: Sexy LOV (Lia Olguța Vasilescu) zice că nu l-a dat în gât pe Iohannis pentru că: ”… în mod clar … mi-aș fi recunoscut vinovăția”

Lia Olguța Vasilescu

Lia Olguța Vasilescu

După cum afirmă dcnews.ro, primărița Craiovei, Lia Olguța Vasilescu,  ar fi fost prezentă sâmbătă la Antena 3 în emisiunea  ”Q&A” realizată,  de Alessandra Stoicescu. 

Pentru cine nu știe, în respectiva emisiune  se desfășoară de obicei o adevărată orgie de rahatofili sub ochiul vulturesc al amfitrioanei ca nu cumva cineva din cei prezenți să o i pe lângă ce i s-a trasat ei ca sarcină la ședința de redacție din ziua respectivă. Cum cineva o ia pri arătură cum Stoiceasca sare, scuzați de expresie, ca Dana Grecu și îl pune la punct.

Sâmbătă a fost boierie pentru Alessandra. A avut-o invitată pe Sexy L.O.V. Lia Olguța Vasilescu, primărița Craiovei, ea însăși, cu puternice obiceiuri rahatofile supte de la nesecata țâțâ a lui Corneliu Vadim Tudor, o adevărată somitate în domeniu, personalitate pe care până și pământul l-a primit cu mare greutate.

Olguța Vasilescu, gură mai mult decât bogată (olteancă pur sânge, deh), a spus că dacă ar fi acceptat să facă denunțul împotriva lui Iohannis ar fi însemnat să își recunoască ea însăși vinovăția.

„Din momentul în care am ajuns la DNA ca să mi se instituie sechestrul pe suma de bani pe care o mai aveam, în jur de 40 de mii de euro, procurorul a intrat în acea încăpere și m-a întrebat: «Am văzut în spațiul public că deja v-ați pronunțat vizavi de alți primari. Vreți să faceți un denunț împotriva lui Klaus Iohannis?»  Și am spus: «Categoric, nu.» În primul rând, că dacă aș face un denunț e ca și cum mi-aș recunoaște vina că aș fi făcut ceva ilegal, ceea ce nu este din punctul meu de vedere o faptă ilegală. În al doilea rând, eu nu am făcut niciodată rău nimănui și nu vreau să mă apuc să o fac. Și aici s-a încheiat discuția.

Procurorul nici nu avea ce să caute acolo, erau polițiștii judiciari care stabileau împreună cu mine care este averea mea. Au fost și ei foarte șocați să vadă că sunt un primar sărac.

Cred că e în primul rând o capcană pentru mine. Dacă eu aș fi depus un denunț, fără îndoială Klaus Iohannis ar fi avut un dosar în așteptare timp de încă 3-7 ani cât va fi președinte, dar în mod clar eu atunci mi-aș fi recunoscut vinovăția”- a declarat Sexy L.O.V.

Amintesc că pe 19 iulie, când s-a prezentat, cu acel zâmbet prefabricat îndelung în fața oglinzii, cea mai sexy primăriță din istora Băniei a afirmat că procurorii i-au cerut să îl dea în gât cu ceva pe Klaus Iohannis dar ea nu și nu … 

Administratia Prezidentiala a transmis atunci  că primarului Craiovei bate câmpii cu privire la presedintele Klaus Iohannis, declarațiile ei fiind neverosimile, aratand apoi ca aceasta nici măcare nu îl cunoaște  pe seful statului. „Povestea d-nei Lia Olguta Vasilescu – declara atunci Administratia Prezidentiala – este neverosimila. Nu il cunoaste personal pe presedintele Romaniei, l-a vazut doar in fotografii. Doamna Vasilescu nu poate sa vehiculeze astfel de povesti”.

Ce să mai zic? Mare lucru omerta asta …

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

