Prima pagină > Înțelepciune, Fapt divers, Haioşenii, Uncategorized, weekend > Sunday — micdavinci’s Blog

Sunday — micdavinci’s Blog

În mod normal trebuia să dorm de să sparg azi, aşa cum aveam în plan. În loc de asta, m-am trezit cu un salt de panteră direct în mijlocul camerei, cu inima bubuind și simțurile ascuţite la maximum, gata să acţionez imediat ce mă clarificam în ce direcţie. Acţionatul s-a materializat prin aceea că am ţâşnit afară […]

via https://micdavinci.wordpress.com/2016/08/28/sunday/

  1. 28 August 2016 la 19:51

    ”Timp în care am descoperit că am o sănătate de invidiat, am scăpat şi de ultima urmă de pudoare…” …hehehe … parșiv de incitant Midavinci …

    Legat de faptul că nu sunt permise comment-urile,.. măcar nu te poate contrazice și înjura nimeni …

    • 29 August 2016 la 2:48

      acum constat că n-a fost doar o simplă impresie, pentru că mi se pare la fel de incitant ca un prosop pus la uscat.

    • 29 August 2016 la 7:26

      Am corectat, acum e liber la opinii.

      • 29 August 2016 la 19:32

        🙂

      • 29 August 2016 la 19:42

        Se prea poate, dar eu nu îmi dau seama cum se face. Aici există un ”buton” (deasupra postărilor scrie ”lasă un comentariu”) …acolo nu reușesc să îmi dau seama cum se procedează.
        Văd că sunt active sub postare butoanele de sheruire spre WordPresss, Twitter, Google, Facebook și butonul de like …

  2. micdavinci
    30 August 2016 la 0:43

    este optiunea

  3. micdavinci
    30 August 2016 la 17:46

    aruncă un ochi, e puţin mai jos secţiunea.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

