Acasă > Abureală, Politicăraie - Partide - Politicieni > Gabriela Firea are visuri erotice. Visează că se dă în bărci …

Gabriela Firea are visuri erotice. Visează că se dă în bărci …

Gabriela Firea

Se pare că de când au început să o prindă cutremurele bucureștean, ca de exemplu ultimul întâmplat pe la două noaptea, în afara domiciliului conjugal, Gabriela Vrânceanu Firea are vise erotice. Visează că se dă în bărci evident, conduse de căpitanu doctor sau doctorul căpitan Pandele.

Doar așa se poate explica de ce mai nou a început să viseze la proiectul lui Ceaușescu de a transforma Bucureștiul în port la Dunăre. Cum Dunărea nu poate fi adusă la București și nici Bucureștiul relocat la Dunăre, ar urma să se facă un canal navigabil.

Nu că pentru o țară de talia Andorrei sau a Luxambrugului de exemplu ar fi cineștie ce mare filozofie, în România, țara unde e greu să faci și un drum de viteză numit pompos autostradă jignind astfel autostrăzile lumii, un astfel de canal pare un vis și mai nerealizabil decât vestita autostradă zburătăcită cu care Sorin Oprescu a fraierit miticii de două ori.

Gabriela Vrânceanu Firea Pandele etc, a declarat că a discutat   cu comisarul pentru politica regionala al Comisiei Europene, Corina Crețu, (hehehe, alta) despre posibilitatea ca primăria sa acceseze fonduri europene pentru ca Bucureștiul sa devina port la Dunăre.

Acest vis a apărut la bucureșteni în prima jumătate a  secolului XIX și ar fost chiar început de Nicolae Ceausescu.

“Tot la Bruxelles, tot cu Corina Cretu, care se va afla saptamana viitoare la Bucuresti, am inaintat o propunere pe care cred ca ar trebui sa o sustina cat mai multi bucuresteni si anume proiectul Bucurestiul – port la Dunare. Este un proiect extrem de important si de ambitios, care va insemna dezvoltare pentru Capitala Romaniei.

Doamna Corina Cretu a fost extrem de pozitiva la aflarea acestei initiative, ca impreuna cu UE sa finalizam acest proiect care a fost inceput acum ceva ani, dar lucrarea a fost degradata, nu a fost bine conservata si e nevoie de finantare in continuare. Cred ca e un proiect care va aseza Capitala in randul porturilor importante si capitalelor comerciale serioase din Europa”, a declarat primarul Gabriela Firea, conform aktual24.ro la finalul unei conferinte organizate de revista Finanțe si Afaceri, la care a fost prezenta ca invitat.

Prin anii 80 Ion Iliescu a dat aviz negativ acestui proiect dând ca exemplu Canalul Bega construit pe vremea împărătesei Maria Tereza, proiectat a fi canal navigabil pentru fabrica de zahăr, dar nefolosit după ce au apărut camioanele vehiculule mult mai practice decât navele.

  1. 29 Septembrie 2016 la 11:54

    … Fonduri europene?
    Nu dau aia destui bani ca sa intretina coruptia de care latra dar se fac ca nu stiu de unde asa a explodat?
    … Si pe apa sambetei mai trebuie sa curga ceva ca altfel ii facem numai rau mediului inconjurator! (?)
    Gandesc la drumul ala asfaltat pe baligi, stii tu de unde, si el nu mai gros decat o fleica si ce sa mai zici… Tampiti?
    Cred ca da!
    Cum poti trece dupa primul metru de cretinism total si asta, mai ales ca s-au mai risipit fonduri pe apa Dambovitei ( in ale cui buzunare?… sau crezi ca altfel n-ar fi trebuit sa iasa ceva palpabil… Sa revin iar la cretinism???, ma doare capul! ) viseaza…
    In ce e doctor barbat-su’?…

  2. 29 Septembrie 2016 la 18:15

    Dacă miticii au putut fi fraieriți de Oprescu legat de acea ”autostradă zburătoare”, de fapt o autostradă suspendată, un fel de pod mai lung, de ce nu ar fraieri și Găbița miticii cu portul știind că asta prinde… lumea punând botul și în vremea lui Ceaușescu. De fapt, când a fost împușcat Ceaușescu proiectul era destul de avansat. Ptroiectul portului exista la nivel de proiect în faza PAC (Pentru autorizare) … Lui Ceașcă i-a fost prezentată și o machetă. Au arătat-o și la Telejurnal..
    Canalul ar urma să plece de la București și să meargă până la Oltenița. Portul București de fapt ar urma să fie la Glina …
    http://adevarul.ro/locale/calarasi/proiect-studiu-fezabilitate-1_520ba7d6c7b855ff56d917b9/index.html

  3. 29 Septembrie 2016 la 18:22

    Tehnic vorbind nu e cineștie ce filozofie, diferența de nivel nu e cineștie ce iar eficiența ar fi destul de bună și un punct bun ar fi că ar exista o microhidrocentrală în plus acolo s-ar putea face o captare pentru irigare ..importantă la vreme de secetă
    Întrebarea e dacă Dâmbovița poate asigura cantitatea de apă necesară… știu că se vorbea și de aducerea acolo a Argeșului …
    Era un proiect cu multe necunoscute …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: