Acasă > Pamflet > ELENA UDREA: ”…când am intrat în clasă, după ce m-a privit, profesorul a spus ”Și nu ne duce Doamne pe noi în ispită” … ”

ELENA UDREA: ”…când am intrat în clasă, după ce m-a privit, profesorul a spus ”Și nu ne duce Doamne pe noi în ispită” … ”

ELENA UDREA: ”…când am intrat în clasă, după ce m-a privit, profesorul a spus ”Și nu ne duce Doamne pe noi în ispită” … ”

ELENA UDREA: ”…când am intrat în clasă, după ce m-a privit, profesorul a spus ”Și nu ne duce Doamne pe noi în ispită” … ”

Iată că cei care credeau că Elena Udrea făcea mișto când zicea că vrea să se ducă la Teologie să facă un masterat, s-au cam înșelat.

Conștiincioasă cum e s-a prezentat din prima zi, e drept, se spune că ar fi întârziat vreun sfert de oră, dar asta este explicabil. Doar nu era să se ducă să fie prima în clasă ca mitocanul tocilar unde să aștepte profesoru. Ea a făcut ca și când era ministru, a lăsat să se adune lumea apoi și-a făcut intrarea. 

A fost, se pare, foarte impresionată de seriozitatea celor prezenți, fetele privind-o, normal, cu invidie, băieții și profesorul  privind-o admirativ pofticios…

”Am intrat cam când am crezut că cei prezenți s-au liniștit. Am recunoscut în ochii noilor colegi aceleași priviri pofticios admirative ca și la Parlament când mă duceam la ședință. Cât despre profesor, acesta s-a dovedit un adevărat profesionist.

Cum la Teologie nu se cântă imnul ci se spune ”Tatăl Nostru”, probabil preotul profesor recita cu talent această rugăciune, când am intrat în clasă, după ce m-a privit, profesorul a spus ”Și nu ne duce Doamne pe noi în ispită”, pentru cine nu știe acesta e un fragment din rugăciunea ”Tatăl Nostru”.

În rest a fost mișto, am fumat cu colegii, ca în liceu,  în buda băieților și am spus bancuri cu blonde ” – a declarat Elena Udrea.

Întrebată dacă este pregătită pentru bobârnacele pe care urmează să primească în campania electorală, doamna Udrea  a declarat că da, e foarte pregătită…

”Da, sunt foarte pregătită să iau bobârnace, mi-am luat cască de protecție galbenă urmând să îmi mai cumpăr și cizme și mănuși.”  – a mai declarat Udrea.

”Da, sunt foarte pregătită, mi-am luat cască de protecție galbenă urmând să îmi mai cumpăr și cizme și mănuși.”

ELENA UDREA: ”Da, sunt foarte pregătită, mi-am luat cască de protecție galbenă urmând să îmi mai cumpăr și cizme și mănuși.”

 

  1. 10 Octombrie 2016 la 20:03

    O eventuală alegere a lui Trump ar fi un dezastru, un cutremur major în lumea politică mondială… cam ca și cum la noi ar fi ales Gigi Becali. Evident, efectele ar fi incomparabil mai mari,

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

