Acasă > Pamflet > Ecaterina Andronescu: ”CUCUVEAUA MEA E MOV, CRED CĂ SA ÎNVINEȚIT DE LA PĂIANJENI!

Ecaterina Andronescu: ”CUCUVEAUA MEA E MOV, CRED CĂ SA ÎNVINEȚIT DE LA PĂIANJENI!

sinteza-zilei

Jurnalistul răspopit al Antenei 3, Mihai Gîdea, a făcut  încă o emisiune de colecție. Astfel, a decis să elucideze cui îi aparține ID-ul de mail ”Cucuveaua Mov”.

A invitat personalități cu mare greutate: Alessandra Stoiceascu, cea care nu contenește să demonstreze că poate mânca mai mult rahat chiar și decât Mircea Badea și Mihai Gîdea la un loc, Dana Grecu, jurnalista care a reușit să fie isterică indiferent de poziție, chiar și în genunchi, Ecaterina Andronescu, această Abramburică a învățământului românesc, cea care regretă și azi că nu a reușit să distrugă complet învățământul mioritic și, nici nu se putea altfel, Mircea Badea, cel care a demonstrat că pamperșii sunt buni dacă te vizitează motocicliștii pe care i-ai înjurat.

Emisiunea a decurs cât se poate de civilizat și aplicat. La un moment dat amfitrionul a întrebat:

” De ce ”Cucuveaua Mov”? ”

” Pentru că prestează noaptea, hă, hă hă …” – a comis Mircea Badea una din glumele caracteristice lui.

Emisiunea a fost destinsă până Gîdea a adresat o întrebare și a cerut tuturor să răspundă: ”CINE ARE CUCUVEAUA MOV?”

Momentul a creat un pic de tensiune și invitații au răspuns pe rând.

Dana Grecu: ”A MEA E GALBENĂ”.

Alessandra Stoicescu: ”EU AM FANTA ROZ”.

Mircea Badea: ” EU NU AM CUCUVEA CI COCOȘEL”.

Ecaterina Andronescu: ”CUCUVEAUA MEA E MOV, CRED CĂ SA ÎNVINEȚIT DE LA PĂIANJENI!

 

  1. moshu49
    13 Octombrie 2016 la 16:20

    🙂 daaa… 😀 )))
    răspunsul abramburicăi este apocaliptic 😉

    • 13 Octombrie 2016 la 18:47

      La Abramburica totul e apocaliptic … inclusiv păianjenii …😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

