Prima pagină > Pamflet > Minune de Crăciun !!! În noaptea de Ajun oile ciobanului Vasile Alupoaicei din Constanța au început să strălucească verde

Minune de Crăciun !!! În noaptea de Ajun oile ciobanului Vasile Alupoaicei din Constanța au început să strălucească verde

oi-verzi

Iată că se mai petrec și minuni…

Ciobanul Vasile Alupoaicei din Constanța crede că a fost martorul unei minuni în Noaptea ajunului Crăciunului. Toate oile sale au devenit brusc verde fosforescent după ce a revenit la stână de la Cernavodă unde au oăscut uole pentru că iarba era mare ”cât trestia” după cum chiar el zice.

Și acum tremur de emoție. Așa cam pe la miezul nopții aud că afară au început să latre câinii ca când ar fi venit extratereștrii. Mă uit pe fereastra de la stână … minune. Toate oile străluceau verde mai tare decât brăduțul pe care mi l-am împodobit să sint și eu că a venit CrăciunulCred că e vorba de o minune Dumnezeiască și asupra oilor s-a pogorât Sfântul Duh.

Abia ieri am revenit sa stână ca să petrecem Crăciunul omenește după ce vreo lună am stat pe lângă centrala nucleară de la Cernavodă, acolo iarba e mare ca trestia și oile o mâncau cu plăcere. Mă întreb numai ce culoare or avea mieii pe care îi vor făta. Dacă sunt verzi cred că îi dau cu o mie de euro bucata.” – a declarat ciobanul Vasile Alupoaicei din Constanța.

Categorii:Pamflet Etichete:, ,
  1. Mihail Lungu
    27 Decembrie 2016 la 14:18

    Poate că trebuia să foloseşti altă culoare pentru ilustrarea radiaţiei în loc de verde: un lila, un roz albăstrui sau ceva asemănător.
    Că verdele prea aduce a TNR:
    http://www.timesnewroman.ro/politic/radiatiile-nu-sunt-neaparat-ceva-rau-in-cernavoda-porcii-nu-au-par-si-sunt-mai-usor-de-parlit

    • 27 Decembrie 2016 la 22:17

      Inițial am vrut să spun că a fost în schimb de experiență în Secuime și acolo ar fi urmărit la tv vizita premierului ungur în România și serviciile secrete ungurești le-ar fi drogat … :)))))))))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

