Prima pagină > Pamflet, Presă > Ghiță i-o suge lui Ponta …

Ghiță i-o suge lui Ponta …

Astăzi era să mă apuce cufureala de emoție …

Sebastian Ghiță făcea dezvăluiri care ar trebui să o incrimineze pe Codruța Kovesi. Ar fi văzut-o el pe la sedii ale SRI … wow. 

Deși nu ne-a spus ce făcea ea acolo, probabil era foarte rău, faptul că era pe acolo și Vasile Dâncu , după cum spunea Ghiță, sau chiar el însuși era ceva normal. După cum se știe SRI și podgoria lui (a lui Ghiță) sunt locuri unde doar penali au ce căuta.

Am mai văzut că a prezentat și o hârtie .. nu mai știu ce zicea că e pe acea hârtie, dar dacă zicea Ghiță, atunci așa era.

Ba și mai mult, adresându-se direct doamnei șefe a procurorilor îi amintea: ”Mai știi cum cântam …” (și a zis numele melodie care a început să se audă) …

Stau eu crăcănat de emoție și mă întreb dacă a prezentat cumva vreo probă care să îi susțină ceea ce a spus.

De fapt acea înregistrare este cam ca și cum aș spune eu:

”Ghiță i-o suge lui Ponta… Am dovada scrisă alb pe negru…” Iată (vezi foto):

ghita ponta

E dovada  negru pe alb?  E ..

Și acum mă adresez și eu lui Ghiță cum i se adresa el Codruței Kovesi:

– Mai știi, măi Ghiță, când te certai cu Ponta și el zicea: ”Sebi, dacă mai spui că a mea are gust de banane te bat cu mâna mea”?

P.S. 1 Am o întrebare:

Oare cât de imbecili ne crede Sebastian Ghiță?

Și încă una:

Oare cât de cretini sunt jurnaliștii care dau pe post o astfel de înregistrare prezentând-o ca acuzație la adresa doamnei Kovesi?

P.S. 2 Dacă cineva din conducerile televiziunilor care au dat înregistrarea cu Ghiță vede asta… De ce mama dracului nu dați afară pe idioții care au prezentat înregistrarea? Chiar nu vă interesează deloc gradul de inteligență a pseudojurnaliștilor pe care îi plătiți cu sume uriașe pentru România?

P.S. 3 Nu vă oripilați de poză … nu se precizează ce îi suge lui Ponta …

 

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

