Prima pagină > Amuzant, Pamflet > Gabriela Vrânceanu-Firea-Padele etc, Primar General al Capitalei, are revelații … și e fericită …

Gabriela Vrânceanu-Firea-Padele etc, Primar General al Capitalei, are revelații … și e fericită …

Foarte multă lume este șocată și enervată de faptul că, din cauza poveștii cu generalul Coldea, nimeni nu mai spune ce face doamna Gabriela Vrânceanu-Firea-Pantele etc, Primar General al Capitalei.

Păi ce să facă? Face și ea treabă mare, treabă mică, treabă în general, că d-aia e primăriță generală.

Și primarii au dreptul la clipe de fericire ...

Și primarii au dreptul la clipe de fericire …

Astăzi doamna primar a făcut caca și a avut o revelație pe care ne-o descrie Nicuță Vladimir Ghiță Maximilian Ferometaliceanu, zis și ”Mușchiuleț”, ”Ghiul”, ”Beton”, ”Treijdoidecentimetri” originar din Săpânța, vecin  cu Cimitirul Vesel din localitate, fost luptător în trupele speciale ruse, garda de corp a doamnei Primar general a Capitalei, care a ținut să păstrăm confidențialitatea în ceea ce îl privește deoarece are o datorie la niște țigani din Strehaia.

Eu – își începe povestea Ferometaliceanu – sunt extrem de conștiincios și dedicat doamnei primar, o păzesc ca pe sfintele moaște și nu o părăsesc niciodată. Când eram în trupele speciale m-am dezvățat să dorm, așa că nu mai dorm deloc. Filozofez ca să înțeleg lumea.

Astăzi, tocmai când mă întrebam dacă nu cumva negrii din Africa sunt făcuți din acea enigmatică materie neagră, nedetectabilă, vine Doamna Primar și mă scoate din reverie.

-Hai Nicuță că e groasă – zice doamna – deschide iute ușa la budă că nu mă mai pot ține și am pe mine chiloți de 1000 de euro.

Eu deschid ușa, intru în cabină, mă asigur că e liber și o chem înăuntru. Evident, am rămas, v-am zis că nu o părăsesc niciodată de când a amenințat-o Băsescu. Afară era cam frig și fereastra era închisă. Nici nu se așează bine doamna pe budă că se și aude un sunet, ce zic eu sunet, tunet de-a dreptul, care amintea de Cascada Niagara, avalanșele de pe Kilimanjaro și de explozia unei vidanje mult prea pline. Camera se umple de cunoscuta aromă, doamna fin stricată la mațe de la niște icre roșii mâncate la revelion. 

Brusc, se petrece minunea. Ochii doamnei se umezesc ca ai vacilor după ce au fost duse la taur și fața i se luminează ca când o oprește noaptea patrula și îi pune lanterna în bot ca să o vadă mai bine. Mă privește de credeam că are cu mine idei nu tocmai morale …

 –Nicuță – zice dumneaei – mă Nicuță, sunt fericită rău, am avut o revelație …

 –V-ați amintit ai cui sunt copii? – întreb io ca să vadă că sunt interesat de subiect.

Nu măi, nu mi-am amintit. Simți tu aroma asta reconfortantă? – întreabă.

Simt – zic.

Ei, am avut o revelație, m-am revăzut în cea mai fericită perioadă din viața mea. La Antena3. Exact așa mirosea și acolo … – a mai zis doamna și a căzut în contemplarea minunatei revelații.

Nici nu vă puteți imagina cât de tare m-am emoționat văzând fericirea doamnei …” – mai zise Nicuță cu o lacrimă de emoție în colțul ochilor…

Da … emoționant…

E normal să ne emoționăm și noi când vedem cum explodează sensibilitatea unor Oameni (observați majuscula), nu?

  1. 13 Ianuarie 2017 la 23:16

    Na… Nu zici si despre maidanezii, pardon, fostii… care fura vizitati de Moasa cu gogoasa?
    ______ Zapada e cat casa si uite unde intinde asta masa
    Daca si-a aratat chilotii ca sa-i stiti cu totii.

    … De-aia zici de 1000 de euro?

    Nu ca nu as iubi cainii dar, inevitabil m-am intrebat daca la batranii aia vlaguiti, cum tot vad si nu-mi vine sa cred ca mai este asa ceva posibil, se gandeste cineva.
    Eu nu-mi amintesc sa fi vazut pe vremea lui Ceausescu asa oameni lipiti pamantului si lasati de izbeliste si am crescut intr-un sat.
    … ( L-ai vazut pe mosu’ acela cersind un pic de MILA la spitalu’ lu’ HOTILA?).
    Si asta face valuri cum stie ca prostimea poate fi dusa de nas!

  2. 14 Ianuarie 2017 la 19:29

    Ideea era să nu se scape ca să nu își murdărească acei chiloței de 1000 de euro .. 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

