Prima pagină > Pamflet > Regele Cioabă s-a `nervat

Regele Cioabă s-a `nervat

Majestatea Sa, Dorin Cioabă RegeleȚiganilor de origine rromă este extrem de supărat.

Deși s-a pregătit cum știa mai bine, deși a vizitat România, prințul moștenitor al coroanei britanice, Charles, nu a mers în vizită și la ei. Spune că va trece la represalii față de Casa Regală de la Londra.

„Consider că este un afront cum nu am mai trăit un afront. Am tăiat un porc, am tăiat un vițel, am tăiat douăzeci de găini, am tăiat și niște țigani republicani pe care i-am dat cu var și i-am pus ca statui în fața palatului meu regal. Dar se pare că sacrificiul a fost inutil și nefolositor. Nu-i bai, o să vadă eu cine e Cioabă. 

Deja am dat hordin ca feru vechi de la Londra să nu mai fie adunat de țiganii de origine rromă, supușii mei … Să vadă tanti Bety, mumă-sa cum e să te inunde rugina…” 

Categorii:Pamflet Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

