Prima pagină > Presă > INCREDIBIL … Ana Maria Roman, fosta reporteră a Antenei 3 la DNA, a ajuns să facă o emisiune live … (nu e banc)

INCREDIBIL … Ana Maria Roman, fosta reporteră a Antenei 3 la DNA, a ajuns să facă o emisiune live … (nu e banc)

   Azi mi-a rămas neuronul crăcănt.

   Ana Maria Roman, fosta reporteră a Antenei 3 la DNA și invitată în emisiunile unde se mânca rahat cu polonicul a lui Mihai Gâdea, a ajuns să facă o emisiune la Antena 3 … 

   Drept să spun, estetic vorbind, Ana Maria arată binișor, când o vedeam întotdeauna mă gândeam că dacă ar avea și ceva în organul de care îi sunt atașate urechile și în care îi e împlântată podoaba capilară, atunci când se lovește cu respectivul organ de ceva nu s-au auzi ecoul.

   Despre ea pe 6 noiembrie 2015 catavencii.ro scria că a publicat una din cele mai memorabile declarații făcute de un lucrător în presă:

   „De la arestarea lui Gigi Becali, cînd am stat 24 de ore pe teren, nu credeam că o să mai prind o astfel de zi la lucru. Ieri am început cu Udrea și am terminat acum, la ora 8, cu incendiul. La locul tragediei au rămas colegii mei. Deși sînt obosită, nu pot să nu zîmbesc la gîndul că am cea mai mișto meserie din lume.” – a scris Ana Maria Roman pe contul său de Facebook la 31 octombrie…

   Ce să zici? Din ce în ce mai profesioniști angajații Antenei 3.

 

Pentru conformitate, sursa declarației citate:

 romanicablues.wordpress.com

Categorii:Presă Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

