Prima pagină > Politicăraie - Partide - Politicieni > Nimic nu are Carmen Dan mai creț decât mintea …

Nimic nu are Carmen Dan mai creț decât mintea …

În loc de motto:

   – Ce are Carmen Dan creț?

   – Mintea …

CARMEN DAN
Mintea blondă și creață de la Interne

 

Cum Gabriela Firea și Lia Olguța Vasilescu deja s-au exprimat asupra faptului că Liviu Dragnea ar fi cel mai indicat să fie viitorul președinte, Carmen Dan, fosta secretară de școală din străfundurile Teleormanului, ajunsă peste noapte  ministresă la Interne, nu putea nici să tacă și nici să repete ca au spus alea … doar nu era să o acuze de plagiat.

Ma`am Dan, prezentă și ea la Antena 3 (ca și celelalte) a declarat nici mai mult, nici mai puțin că în cazul dispariției lui Sebastian Ghiță  poliția și-a făcut treaba (treabă mare, probabil – n.a.), adăugând, în stilul împământenit la respectiva mizerie mediatică, despre Codruța Kovesi că are o „atitudine combativă” și deloc „constructivă”

„Mi se pare normal a spus  Carmen Dan la Antena 3 – și firesc ca între MAI și DNA să existe această abordare bilaterală, strict instituțională. Eu nu am ieșit să răspund nici uneia dintre argumentațiile pe care dna procuror șef le-a expus public. La momentul respectiv, am făcut precizările pe care le-am considerat necesare, fără a avea o atitudine combativă, pentru că nu cred că este o atitudine constructivă.

Ce pot să spun este ce am spus și atunci, Poliția Română și-a făcut treaba. Dânsa vorbește de filaj. Nici nu există. Este un termen consacrat, dar nu există. Vorbim despre supraveghere operativă și măsura a fost dispusă de procurori. Sunt convinsă că lucrurile se vor lămuri”.

Laura Codruța Kovesi a acuzat de mai multe ori Poliția Română că ar fi vinovat că fostul deputat nu a fost găsit…
Să-mi fie cu iertare, dar nu cumva exact  Ministerul de Interne era cel care trebuia să în supravegheze pe Ghiță să nu dispară și odată dispărut, să nu iasă din țară?
Oricâtă bunăvoință ai avea față de faptul că ma`am Dan, e blondă naturală, deci ar avea o scuză, nu poți să nu observi cât de creață îi e mintea…
Sursa declarației: evz.ro
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

