Prima pagină > Pamflet, Politicăraie - Partide - Politicieni > Norica Nicolai face minuni în bucătărie

Norica Nicolai face minuni în bucătărie

Cred că nu mai are rost să explic cine este doamna Norica Nicolai. N-am prea văzut oameni care să vorbească de bine de dânsa, asta neînsemnând că lumea chiar știe cum e dânsa.

Puțini știu însă că doamna Nicolai, odată intrată în bucătărie pare a deveni alt om (unii spun că și femeia e om, nu?), este practic de nerecunoscut. Este o gospodină desăvârșită și face lucruri   minunate în bucătărie. 

Cu toate aceasta, împotriva părerii generale că este o mare mâncăcioasă, doamnei Nicolai îi ajunge un cremvuști și două ouă.

Chiar dânsa declară:

”Eu în bucătărie mă simt în largul meu, știu să gătesc și chiar o fac atunci când am vreme. Nu sunt pretențioasă, nu îmi plac sofisticărelile. Încă de când eram tânără mie mi-a ajuns.

Deși toți bărbații sunt niște porci vi fac tot felul de glume răutăcioase pe seama mea, nu m-am ferit niciodată să recunosc că încă din adolescență mi-a plăcut câte o limbă de porc, îmi plave mai mult decât limba de vită.

Dacă există curioși, eu îi invit la mine în bucătărie, pun pariu pe orice că nimeni nu va pleca nemulțumit” – a mai declarat doamna Nicolai

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

