Prima pagină > Analize - Întrebări - Ipoteze - Păreri > Campania de promovare a vaccinării împotriva rujeolei: O necesitate sau o mega șarlatanie?

Campania de promovare a vaccinării împotriva rujeolei: O necesitate sau o mega șarlatanie?

AVERTISMENT !

Nu aș dori ca cineva să se hotărască sau să își vaccineze sau nu copilul pentru că a găsit aici cineștie ce răspuns.

Textul de mai jos dorește cel mult să aducă în atenție unele întrebări.

AFIRMAȚII

Se spune că:

– Un pacient vaccinat devine imun la boala împotriva căreia a fost vaccinat. Deci cei vaccinați împotriva rujeolei sunt imuni la această boală.

– Despre nici un pacient mort în perioada așazisei epidemii de rujeolă nu se poate afirma irefutabil că a murit exclosiv din cauza acestei boli.

– Există medici care promovează, contra unor beneficii consistente, produsele unor firme producătoare de medicamente, deci și de vaccinuri.

– Firmele producătoare de medicamente fac  afaceri în care vehiculează sume colosale. Uneori mai mari decât bugetul unor țări mici.

– Teoria Conspirației susține că la lansarea unor produse medicale, medicamente, vaccinuri, există mai producători care produc mai întâi o boală, o tulpină virală, care poate fi tratată doar cu acel medicament. Medicamentul e lansat în momentul declanșării respectivei epidemii.

NELĂMURIRI

– Oricât de specialiști ar fi medicii care susțin la televizor vaccinarea, deși se recunoaște că există potențiale pericole (alte boli pe care vaccinarea le accentuează, alergii care pot provoca șoc anafilactic, etc), de ce nu vorbește nimeni de testarea rezistenței organismului pacientului la pericolele potențiale prezentate de vaccin?

– Deși se spune că un pacient vaccinat devine imun la boala respectivă, de ce se vorbește de interzicerea prezenței  copiilor nevaccinați între cei vaccinați? Parcă pacienții vaccinați deci, imuni după vaccinare, adică pentru ei boala mai prezintă pericole? Atunci de ce să te mai vaccinezi riscând să intri în șoc anafilactic de exemplu?

– De ce nimeni nu ne spune numele firmelor producătoare de vaccinuri și cam care e cifra lor de afaceri în ceea ce privește vaccinul respectiv și care e relația lor cu acea firmă?

În acest context, oare această campanie pentru vaccinare împotriva rujeolei, vorbim de o necesitate sau de o megașarlatanie?

P.S:

RUGĂMINTE:  Nu trageți concluzii de acum, încercați să vă răspundeți mai întâi la întrebările de mai sus. Poate așa vom afla dacă această campanie e o necesitate sau o megașarlatanie.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: