Prima pagină > Internaţional, Noi şi alţii, Pamflet > DONALD TRUMP (către IOHANNIS): ”Klause, să-i spui lui Dragnea că, dacă nu apare ceasul pe care mi l-a furat, fac din județul Teleorman poligon nuclear.”

DONALD TRUMP (către IOHANNIS): ”Klause, să-i spui lui Dragnea că, dacă nu apare ceasul pe care mi l-a furat, fac din județul Teleorman poligon nuclear.”


Foarte mulți se întreabă de ce l-a invitat Donald Trump pe Klaus Iohannis la Washington, dar mai ales ce i-a cășunat Președintelui SUA de s-a hotărât să-l primească pe Președintele României taman în vestitul Birou Oval. 

Fiecare a presupus după cum credea sau avea interes. Ba că a ar dori să știe de care parte se situează acum dacă între Europa și SUA prietenia s-a mai răcit, ba că o fi ochit vreo gagică de la noi.

Noi suntem în posesia adevărului din sursă de prima mână.

Cum nu putem spune că Alinuța Cecurai, vestita nostră colaboratoare, este ofițer acoperit a SFSI (Serviciul Foarte Secret de Informații), aflată acum sub acoperire în Biroul Oval, mai precis mascată în ficus, vom spune că am aflat pe surse anonime  că e vorba de faptul că Donald Trump dorește să își recupereze ceasul furat de Liviu Dragnea când s-au întâlnit la ceremonia de investire a președintelui SUA.

Sursa anonimă ne-a transmis dialogul pe care Trump și Iohannis l-au avut la întâlnirea neformală care a avut loc în mare secret acum câteva ore:

DONALD TRUMP: ”Bun venit la Washington, dragă Klaus.”

KLAUS IOHANNIS: ”Bine v-am găsit.”

D.T.: ”Deoarece aceasta e o întâlnire informal, amicală, și mă cam grăbesc pentru că mă așteaptă nevastă-mea să îmi arate ce pantofi și-a cumpărat, voi fi scurt. Mai vorbim noi de altele la întâlnirea aia plictisitoare, oficială. De ce crezi că te-am invitat aici?”

K.I.: ”Nu știu … și eu m-am mirat. Să fie vorba de Scutul Antirachetă de la Deveselu? Sau poate vreți să știți ce poziție avem noi în disensiunile pe care le aveți cu Europa”.

D.T.: ”Fii serios, de Scut se ocupă generalii, că de aceea îi plătim cu sume pe care nu ți la poți imagina. Cât despre matracuca aia de Merkel, zice că nu-i place freza mea că prea seamănă cu a lui Johny Bravo, iar cu gerontofilul ăla de Makron nu discut pentru că a vrut să se dea la nevastâ-mea. 

Uite ce e. când am terminat clasa I, tata mi-a făcut cadou un ceas, o imitație ieftină de Rolex, de bucurie că nu am rămas repetent. Țineam mult la acel ceas și în purtam tot timpul pentru că îmi poartă noroc, o chestie sentimentală. Ei bine, după ceremonia de investire când au venit o mulțime de oameni, am constatat că nu mai am ceasul. L-am căutat peste tot. Nimic.

I-am pus pe cei de la FBI să-mi prezinte o fișă cu toți invitații și câteva cuvinte despre ei. Doar oameni serioși. O secretară și-a amintit că a mai fost cineva. Unu Dragnea, un bișnițar din România din județul Teleorman, unu care a venit cu un animăluț de companiă căruia îi tot zicea când Prim Ministru, când Grindi. Mi-am amintit de el pentru că m-a ținut un pic mai mult de mână. ”România?” M-am întrebat … Mi-am amintit atunci că am avut în tinerețe acolo o gagică, una care făcea schi nautic topless, una Monica Tatoiu care stă mai mult pe la televizor decât acasă. 

O sun și o întreb dacă îl știe. Cică îl știe bine, mafiot, bișnițar și fură de rupe. Klause, să-i spui lui Dragnea că dacă nu apare ceasul pe care mi l-a furat fac din județul Teleorman poligon nuclear.

Gata, du-te și distrează-te, eu trebuie să plec, mai vorbim …

 

  1. moshu49
    8 Iunie 2017 la 9:28

    🙂 nu se poate, românii nu fură ceasuri, alții au boala asta, știu de la Tănase: „davai ceas, davai palton”… 😀 )))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

