Prima pagină > Pamflet > Codrin Ștefănescu, propunere șoc pentru funcția de premier: Daniela Crudu

Codrin Ștefănescu, propunere șoc pentru funcția de premier: Daniela Crudu

Conform stenogramei unei viitoare ședințe a conducerii PSD, Codrin Ștefănescu o propune pentru funcția de Premier pe Daniela Crudu.

Liviu Dragnea: ‘nă ziua.

Conducerea lărgită a PSD (în cor): Săru-mâna!

Liviu Dragnea: Am finalizat analiza guvernului, ministru cu ministru.
Conducerea lărgită a PSD (se ridică în picioare şi intonează imnul): “Slavă ţie, stea curată…”
Liviu Dragnea (făcându-le, modest, semn să se aşeze): Am scris concluziile evaluării, nu a fost uşor … 
Ministrul Agriculturii: Vă mulţumim din inimă! Aveţi la dispoziţie demisiile noastre în orb.
Ministrul Culturii: În alb.
Codrin Ştefănescu: Eu ţin să salut curajul politic al acestui partid, verticalitatea sa, faptul că, iată, nu se dă în lături să-şi răstoarne propriul guvern.
Ministrul Muncii: Ţin şi eu să spun câteva cuvinte… Bip, bip, bip, bip, bip mă-tii!
Codrin Ştefănescu: Domnişoara Olguţa…
Ministrul Muncii: Bip!
Premierul Grindeanu: Mulţumesc domnului preşedinte  Dragnea pentru efortul deosebit pe care l-a făcut în aceste zile şi îl asigur că vom ţine cont de observaţiile domniei sale. România are astăzi în faţă mai multe oportunităţi, care ne pot îndrepta decisiv pe drumul progresului şi prosperităţii. Dar pentru aceasta avem nevoie de stabilitate şi predictibilitate.
Ministrul Agriculturii: Nu găseam cuvântul: predilictibilate!
Liviu Dragnea: Am în faţă biblia noastră electorală, înşişi raţiunea noastră de a mai fi –  “Programul PSD 2017-2020”.
Premierul Grindeanu: Tocmai asta e problema. Şi vorbesc nu doar în numele meu personal, ci şi în numele colegilor mei. Aici e eroarea!
Liviu Dragnea: Unde?
Premierul Grindeanu: 2017-2020. Noi considerăm că un program stabil şi predictibil ar fi unul 2017-2032. Vă explicitează doamna ministru Olguţa.
Ministrul Muncii: Deci! În legea salarizării unice, am prevăzut să dublăm salariile profesorilor până în 2022, care ne vom ţine de cuvânt. Dar 2022, am făcut socoteala în comisie, e cu doi ani peste 2020. Şi atunci mă întreb: n-ar trebui s-o ducem până în 2032, când le vom dubla mai bine?
Liviu Dragnea: Calculele noastre la partid arată că le putem dubla începând de maine, nu zic la prima oră, la prânz.
Ministrul Muncii: Asta e şedinţă lărgită sau ce?! Toată lumea tace!
Primarul Capitalei: Eu consider că trebuie să ne desfăşurăm lucrările într-o atmosferă de calm şi respect mutual. Fac un apel la raţiune şi la credinţă. Acest guvern Grindeanu este – a fost, putem spune – mai tehnocrat decât guvernul Prună. Ca om, dar şi ca femeie, eu vă rog să nu ne abatem de la linia partidului, căci aşa cum propovăduia marele nostru Arsenie Boca numai schimbarea ne poate scoate din înţepeneală şi din uscăciunea vieţii.
Liviu Dragnea: S-a vorbit despre faptul că eu aş dori să-mi implementez în fruntea Guvernului un Boc al meu. Greşit. Doresc că aducem în fruntea Executivului un element muncitor, conştiincios, onest, cineva care, în scopu’ implementării accelerate a Programului, să poată anima toţi miniştrii. Nu vă ascund că am oarecum în minte această persoană, care a avut tăria de a ieşi din emisiunea lui Capatos, atunci când a constatat că atmosfera a devenit frivolă şi nivelul discuţiilor a scăzut….
Codrin Ştefănescu: …Cruduţaaaaa!
Liviu Dragnea: Dumneavoastră aţi spus, eu nu mă gândisem atât de departe. Să ne ierte doamna Primar General şi să ne ajute Arsenie Boca, făcătorul de minuni, dar – spre satisfacţia neabătută a electoratului – o putem supune la… 
Conducerea lărgită a PSD(în grup): La ce?
Liviu Dragnea: La vot!
Sursa stenogramei: gandul.info
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

