Prima pagină > Analize - Întrebări - Ipoteze - Păreri, Dezvăluiri > CRISTIAN POMOHACI, UN PREOT LA CARE SODOMIA ȘI ORTODOXIA SE CONFUNDĂ

CRISTIAN POMOHACI, UN PREOT LA CARE SODOMIA ȘI ORTODOXIA SE CONFUNDĂ

ÎNTREBARE: Cum intră Sodomia în Ortodoxie?

RĂSPUNS: Pe la spate …

Prin 2015, preotul-cântăreţ Cristian Pomohaci a intrat în atenția presei deoarece și-ar fi  modificat numărul de înmatriculare în aşa fel încât să se vadă “BN IISUS” în loc de “BN 11 SUS” nu i-a lăsat indiferenţi pe poliţiştii bistriţeni, care au anunţat că îl au în vizor.

Oamenii legii spun că vor “lua măsurile ce se impun” în cazul în care şoferul Pomohaci va fi oprit în trafic şi se va dovedi că acesta a modificat numărul de la maşină, aşa cum a apărut în presă.
“Dacă se dovedeşte a fi reală povestea, asta înseamnă că s-a încălcat articolul 99, aliniatul 1, punctul 17 din OUG 195/2002. Practic, plăcuţele nu ar corespunde standardelor în vigoare, pentru că fiecare plăcuţă are un standard care trebuie respectat. În acest caz, i s-ar reţine certificatul de înmatriculare şi plăcuţele fără drept de circulaţie vor fi ridicate pentru verificări. În plus, se va aplica şi o sancţiune contravenţională între 210 lei şi 315 lei”, a precizat inspectorul de poliţie Virginia Pîrlea, purtătorul de cuvânt al IPJ BN. Cuvios, deh … 

Ei, mult cuviosul părinte se pare că a fost înregistrat când îi făcea propuneri indecente, unui oarecare minor Flavi potrivit ziardecluj.ro.

  • Pomohaci: Nu, că eu trebuie să zic, nu tu trebuie să zici! Că te iubesc!
  • Interlocutor: E bine dacă mă iubiți!
  • Pomohaci: Fugi! Fugi! Când mi-o arăți? Amu e spălată, nu mi-o arăți!?
  • Interlocutor: Păi, eu știu…
  • Pomohaci: Când?
  • Interlocutor: Depinde, ce vreți să vă arăt?
  • Pomohaci: Ce să îmi arăți? Păi, ciocanul…
  • Interlocutor: Ciocanul? Eu știu când să vi-l arăt? Vi-l arăt într-o zi!
  • Pomohaci: Când?
  • Interlocutor: Într-o zi. Când?
  • Pomohaci: Când? Uite-te ce speriat e… Gândești că e o căprioară… Vai… Așa ești, da!
  • Interlocutor: Dar nu-s speriat, nu îs…
  • Pomohaci: Nici nu vreau să fii!
  • Interlocutor: Nu îs comod cu treburile astea!
  • Pomohaci: Nici nu vreau să fii, că dacă ai fi, nu erai lângă mine!
  • Interlocutor: Nu, nu că-s speriat, nu-s obișnuit cu chestiile astea!
  • Pomohaci: În timp, o să fii obișnuit!…
  • Pomohaci: Ești prea sensibil! Ești un bărbat frumos sau, nu știu, că nu știu ce! Că nu ești… Nu ești drăguț, ești frumos, mă! Ești frumos!
  • Interlocutor: Știu, dar așa ni! Sunt, dar nu prea!
  • Pomohaci: Ne mai vedem, ne mai vedem! Mi-o arăți, nu mi-o arăți?!
  • Interlocutor: Păi, o să v-o arăt! Dar nu, nu așa, în mașină, că e aiurea și…
  • Pomohaci: Când?
  • Interlocutor: Într-o zi! Săptămâna asta! Să v-o arăt acum?
  • Pomohaci: Da, sigur!
  • Interlocutor: Să vă arăt ciocanul? Nu știu, în loc să-i zici ciocan, poți să îi zici, nu știu, dacă sunteți preot, poate vă simțiți nașpa!
  • Pomohaci: Să îi zici ciocan, că eu știu ce înseamnă ciocan!
  • Interlocutor: Eu stau cu dumneavoastră, încerc să am relație cu dumneavoastră, să fie bine, dar am și eu nevoie de ajutor, de un sprijin, de ceva, de…
  • Pomohaci: Încă o dată! Nu o să fii niciodată fără să fii remunerat pentru ceva. Depinde de ceea ce știi să faci! Încă o dată, dacă între noi o să fie, Flaviu, numai drag, de exemplu, facem sex, te plătesc pentru sex! Dacă între noi o să fie o relație de prietenie, atunci eu știu ce am de făcut, deci nu o să trebuiască să îmi ceri tu sau să trebuiască să mă cauți tu, că știu eu ce am de făcut pentru tine!

Biserica a reacționat după scandalul sexual în care ar fi implicat Cristian Pomohaci

” Eu sunt tare supărat pe acest preot care îmi produce suferință de mai multe de patru ani. El are foarte multe abateri și, deși a promis că se îndreaptă, nu s-a ținut de cuvânt… Ce a făcut el, mă refer auzind înregistrarea, este un mare păcat, foarte mare păcat. Un preot care face așa ceva se face vinovat de cădere din har și nu mai este vrednic de haina preoțească și să slujeasca la masa Sâantului Altar sau sa invoce Duhul Sfânt. Indubitabil, Cristian Pomohaci trebuie să fie oprit de la săvârsirea celor sfinte conform canoanelor Bisericii Ortodoxe a Răsăritului”, a declarat pentru Ziar de Cluj IPS Irineu Bistriteanul, Arhiepiscopul Albei-Iulia.

Totodată, reprezentanţii Arhiepiscopiei Ortodoxe de Alba Iulia au declarat că au deschis o anchetă internă în acest caz, iar dacă acuzaţiile privind coruperea sexuală se vor dovedi adevărate, preotul Cristian Pomohaci va fi trimis în judecata Consistoriului eparhial, existând posibilitatea excluderii sale din preoţie.

Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române, Vasile Bănescu, a declarat, că Biserica percepe cu mâhnire un asemenea scandal, dar, în cazul în care înregistrarea se dovedeşte a fi autentică, vor fi luate cele mai dure măsuri.

”Condiţia morală a statutului de preot nu coincide cu o asemenea practică”

„Din perspectivă strict bisericească, dacă se dovedeşte a fi reală această înregistrare în care se pare că părintele este implicat, în acest caz, părintele va fi anchetat de Consistoriul din Alba Iulia, e vorba de o comisie care va analiza cazul şi care, dacă va constata autenticitatea înregistrării respective, va lua măsurile cele mai drastice. Acestea pot merge până la caterisirea părintelui Pomohaci, care înseamnă excluderea lui din cler. Nu va mai putea fi preot întrucât condiţia morală a statutului de preot nu coincide cu o asemenea practică. Cel mai probabil, părintele va fi caterisit”, a declarat Vasile Bănescu, pentru Mediafax.

Bănescu a mai precizat că în măsura în care se dovedeşte că persoana cu care părintele Pomohaci ar fi vorbit este un minor, atunci situaţia capătă şi o conotaţie penală.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu