Prima pagină > Pamflet > Baba Ștanga crede că s-ar putea ca Liviu Dragnea să fie aștptat la Gherla

Baba Ștanga crede că s-ar putea ca Liviu Dragnea să fie aștptat la Gherla

Baba Ștanga este o țigancă de origine rromă de prin Valea Dracului, un sat atât de necunoscut încât nici cei care au făcut hărțile nu au auzit de ei. De profesie este vânzătoare de semințe și prezicătoare și pe numele adevărat (nu cel din buletin că nu a avut niciodată acte) se numește Mercedesa Salvarea Puricosu zisă Ștanga lu Buboi.

Femeia arată are vreo 45 de ani dar arată de 120 din cauză de prea mulți copii, prea mulți bărbați, prea multă mahoarcă și prea mult rachiu. 

Acum vreo două zile femeia a avut un vis tulburător. Cu Liviu Dragnea și cu Penitenciarul Gherla.

”Dragă domnule, acuma-s vreo două zile – povestește Baba Ștanga – am avut un vis care m-a tulburat rău. Eram în fața închisorii din Gherla. Io nu știu cine e un domn … unu mare de tot, Liviu Dragnea. Deasupra intrării era o poză mare prinsă cu primă tricoloră,  poza lu un domn cu cravată și mustață. Cred că ăla e domnu Liviu Dragnea. 

Se făcea că deasupra, pe niște pămblici vișinii scria cu alb, că domnu Dragnea e rapidist: ”Domnule Liviu Dragnea, penitenciarul nostru vă urează BUN VENIT” asta scria sus, o țâră mai jos scria: ”Conducerea și angajații vă urează să petreceți la noi ani mulți și fericiți”.

Ce m-a tulburat pe mine este că eu nu am fost niciodată la Gherla, nu am văzut închisoarea și nu știu a ceti. Cumva știam ce scrie. Nu știu ce să fie asta, dar am zis să povestesc și eu cuiva.

Poate domnul acela, Dragnea, chiar o fi așteptat la Gherla și am zis că e frumos să știe. 

Acuma io mă duc că mai am semințe de văzut”

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

