Prima pagină > Pamflet > DAN VOICULESCU: ” …Abia mi-am găsit și eu liniștea, am învățat să meditez cu ochii închiși … Și ei mă dau afară ca pe un câine? Este inuman…”

DAN VOICULESCU: ” …Abia mi-am găsit și eu liniștea, am învățat să meditez cu ochii închiși … Și ei mă dau afară ca pe un câine? Este inuman…”

Specialiștii britanici spun că Dan Voiculescu riscă să moară. 

”Domnul profesor Voiculescu – susține profesorul John Kubuton de la Universitatea Britanică din Phenian, Coreea de Nord – a suferit o încurcătură de mațe, un fel de infarct la mațe. A-l pupa sau ai da limbi între buci poate fi pentru dumnealui fatal. Mult mai tare îi poate dăuna faptul că s-a enervat. Am auzit că l-au dat afară din închisoare, lucru care nu e ușor de suportat, să recunoaștem”.

Întradevăr, după ce a fost dat afară din închisoare pentru a se elibera celula, fiind singura celulă de cinci stele din sistemul penitenciar românesc, trebuie eliberată în vederea venirii lui Liviu Dragnea.

Profesorul Voiculescu a fost extrem de supărat, fiind internat din cauza unei încurcături de mațe, o asistentă a venit și în loc să îi spună ca de obicei cât de frumos, de inteligent și de onest este dumnealui, i-ar fi spus cu brutalitate: ”Hai moșulică, pleci acasă, fine armăsarul de Teleorman”.

”Este inadmisibil – a tunat și a fulgerat Voiculescu – pentru a se elibera celula trebuie să mă dea afară? Nu înțeleg de ce nu puteam împărți camera cu Liviu. Abia mi-am găsit și eu liniștea, am învățat să meditez cu ochii închiși … Și ei mă dau afară ca pe un câine. Este inuman”

Informațiile despre acest episod au izbucnit în societate mai ceva decât știrea că Ion Iliescu a fost internat de urgență pentru infarct la hemoroizi sau de cât de repede ar izbucni știrea că același  Iliescu ne-a lăsat orfani de ilustra sa persoană.

Când au aflat de nenorocire, mai mulți manifestanți de la acel marș al homosexualilor care doreau să își poată întemeia o familie și să poată înfia copii pe care să îi crească și să îi educe după metoda Pomohaci, s-au adunat în fața Guvernului.

Trecând întâmplător pe acolo Mircea Badea, soția sa, Carmen Brumă și Dani Oțil (n-am înțeles dacă în Carmen Brumă, Dani nu vede cumva un fel de Mihaela Rădulescu), s-au oprit și ei la miting. 

Cu această ocazie Dani a observat că Mircea i-a copiat vestiții blugi, doar că avea două ”bărbății” imprimate.

A și întrebat: ”Mircea, tu ai două?”, ”Da, eu am două” – spus mândru Badea. Carmen Brumă, care făcea șpagatul, ca nu cumva manifestanții să nu știe cu cine au onoarea de a avea de-a face, a spus: ”Degeaba are două, tot lăbuș este”

Mircea Badea, pentru a-și arăta loialitatea față de Varan, și-a făcut o pancartă: ”Antena 3 e aici!”.

Întrebat despre starea lui Voiculescu, Mircea Badea a spus: 

”Cu cea mai profundă tristețe trebuie să vă mărturisesc că nu e bine deloc. După ce domnul Voiculescu a mâncat trei porții de iahnie de fasole cu ciolan și două de fasole bătută, când noi ne așteptam să tragă o bășină sănătoasă, de mogul care să zguduie decorurile abia dacă a reușit să tragă un pârț mărunțel cum trag fetele angajate proaspăt la meteo…

Cum ziceam, nu e bine deloc. De fapt am și început să adunăm bani pentru coroană. În fond a fost stăpânul norstu atâția ani și ne-a plătit facturile, nu? 

Nu e bine deloc, Dumnezeu să-l odihnească …”

Dacă mitingul va deveni unul violent, și va ieși bătaie cu jandarmii, sau se va ajunge la demisia Guvernului, vom reveni …

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

