Prima pagină > Pamflet, Sport > Lia Olguța Vasilescu e pasionată de fotbal și face totul pentru victoria Craiovei

Lia Olguța Vasilescu e pasionată de fotbal și face totul pentru victoria Craiovei

Olteancă fierbinte prin definiție, Lia Olguța Vasilescu, la fel ca toți cei din specia sa este nu doar o mare pasionată de fotbal, dar se și pricepe la fenomenul fotbalistic și face comentarii pertinente. Cel puțin ea este convinsă de asta.

Pătimași din fire, cei mai olteni dintre olteni, craiovenii, consideră echipa lor de fotbal  ceva special care sfințește locul pe unde trece și dacă nu se duc măcar într-un pelerinaj  cât de cât și să spargă vreo două semințe prin locurile unde echipa lor a jucat, mai ales când se considera că joacă acasă, riscă să sufere oprobiul celorlalți.

Astfel și Lia Olguța Vasilescu, s-a dus la Drobeta Turnu Severin să simtă locul unde formația sa de suflet a luat bătaie cu unu la zero de la A.C. Milan. S-a uitat ea pe acolo, a întrebat una alta, apoi a declarat pentru presă.

”Pentru mine fotbalul a fost o adevărată religie. Mi-a plăcut și o să îmi placă până voi muri. Am privit cu mare atenție meciul cu Milan. Am înțeles că am pierdut de și, din câte am văzut au, și jucătorii noștrii au atins balonul. Ce nu înțeleg eu este mai multe. 

De exemplu, nu înțeleg de ce toți jucătorii unei echipe sunt îmbrăcați la fel. Dacă nu ar avea numere pe spate nu i-am deosebi unul de altul. 

Legat de meciul de aseară nici acum nu înțeleg de ce toți alergau ca bezmeticii după o minge când pe margine erau o grămadă de mingi. Putea fiecare să își ia câte una și să se joace cu ea.

Faptul că ne-au bătut  e o adevărată dramă Nu contează, am înțeles că trebuie să mai jucăm un meci la ei acasă, acolo îi batem de-i băgăm în spital. Am comandat deja 60 de bâte de baseball ”. 

Categorii:Pamflet, Sport Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

