Arhiva

Archive for 9 August 2017

Oana Lis are probleme medicale … Are alergie la spermă așa că o va înlocui cu muștarul

Oana Lis a șocat când s-a internat de urgență la spital.

În urmă cu câteva zile România era zguduită de o știre conform căreia Oana Lis a ajuns la spital în urma unor dureri abdominale crunte. În urma unor analize Oana a aflat că nu mai poate face sex deoarece a dezvoltat o alergie la spermă.

“Am dezvoltat o alergie la spermă.  Se manifestă prin dureri abdominale, umflături în zona respectivă. Am chemat şi ambulanţa şi nu au ştiut ce să-mi zică. Mi-e frică acum să mă mai atingă cineva. E chiar o dramă. M-am gândit că poate fi de la pastilele pe care le ia Viorel. El nu mă crede, îmi zice că sunt nebună” a declarat aproape de depresie Oana Lis pentru Antena 1.

Norocul face ca Oana, pentru a nu ajunge să comită cine știe ce gest dictat de depresie, a plecat la mare unde s-a întâlnit cu o altă Oana, Oana Roman care i-a oferit și soluția. Să înlocuiască sperma cu muștarul.

”Am avut și eu aceeași problemă – a declarat Oana Roman – dar am găsit soluția, nu are nici o legătură cu sexul. Înlocuiesc sperma cu muștarul. E adevărat, micii nu sunt chiar atât de gustoși cu muștar lucru care are ca urmare faptul că nu mai mănânc la o masă mai mult de 50-60 de mici și trei franzele. Efectele sunt absolut uimitoare.

Cu Oana (Oana Lis – n.a), ne-am întâlnit ieri seara pe la opt și după doar trei mese aseară și alte trei  în această dimineață, e doar ora nouă, deja am slăbit amândouă. Când vom merge acasă probabil se vor mira cunoscuții de faptul că vom fi doar piele și os… ” – a mai spus Oana Roman după care au plecat amândouă spre restaurant pentru a servi cea de a patra masă, deoarece deja se apropia ora nouă și jumătate …

 

Categorii:Pamflet Etichete:, , ,
