Prima pagină > Pamflet > Deoarece Cristian Pomohaci are probleme, Gabriela Firea vrea să îl angajeze pe post de dădacă

Deoarece Cristian Pomohaci are probleme, Gabriela Firea vrea să îl angajeze pe post de dădacă

Iată cum iasă la iveală adevărul. Despre Cristian Pomohaci s-au spus multe … prea multe.

Gabi Firea spune că ei sunt prieteni demult, de dinainte chiar de a se mărita cu Pandele. De aceea vrea să îl ajute, vrea să îl angajaze ca dădacă .

”Eu pe domnul Pomohaci – a declarat Firea – îl știu din tinerețe. Întotdeauna era un om de o decență cum nu vă imaginați. Nu se dezbrăca nici la plajă, chiar și în apă intra îmbrăcat. Pot să vă spun că pe la zece ani după ce ne-am cunoscut a vrut să își schimbe ițarii, opincile și obielele. Nu putea pentru că după zece ani se lipiseră așa că al aranjat ca Spitalul Universitar și i le-au scos chirurgical.
M-am gândit să îl ajut .. în angajez ca dădacă, iubește copii cum nu vă puteți imagina. Cu ocazia asta scap de de dacele vietnameze .. fură alea de rup”

  1. 22 August 2017 la 18:04

    Nu-i chiar la obiect, da’ poate interesează: http://paulmelian.de/blog/?p=2052
    Salutări

    • 23 August 2017 la 17:29

      ”Sărind în apărarea CpF şi a „Catedralei Mântuirii Neamului” (acest nume are sens, pentru oricine care posedă un dram de minte, doar în ghilimele!)” .. Cel puțin interesantă exprimarea … posibil o coincidență … ”minte între ghilimele” o definiție pentru ”PROSTIE” pe care am văzut-o cu ani în urmă rezolvând un rebus … :)))

      • 23 August 2017 la 17:52

        Tre’ să fie coincidenţă, pentru că n-am mai văzut un rebus de cel puţin cincizeci de ani. De citit sau rezolvat nici nu se pune problema. (Asta nu înseamnă însă că definiţia n-ar fi bună.)

        • 23 August 2017 la 19:48

          Mihai, eu nu acuz .. spun că e o coincidență și sunt uimit pentru că definiția mi-a plăcut atât de mult încât am reținut-o … 🙂

          • 24 August 2017 la 6:41

            Nu m-am simţit câtuşi de puţin acuzat, am precizat doar.

  2. moshu49
    22 August 2017 la 23:32

    dădacă la oile lui Daea n-ar fi mai de ajutor Pomohaciului? 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

