Prima pagină > Ilegal - Imoral - Indecent, Inconștiență - Ipocrizie - Nesimţire, Noi şi alţii, Politicăraie - Partide - Politicieni > Cu obrăznicia specifică etniei, Kulcsár-Terza József-György, deputat UDMR în Parlamentul României, propune o lege pentru autonomia Ținutului Secuiesc (de fapt un fel de semi independență) deși Constituția României nu permite asemenea porcării

Cu obrăznicia specifică etniei, Kulcsár-Terza József-György, deputat UDMR în Parlamentul României, propune o lege pentru autonomia Ținutului Secuiesc (de fapt un fel de semi independență) deși Constituția României nu permite asemenea porcării

CITATE DIN CONSTITUȚIA ROMÂNIEI ÎN VIGOARE

ARTICOLUL 1 – STATUL ROMÂN
(1) România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil.

…………………………………..

(5) În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este obligatorie.

ARTICOLUL 3 – TERITORIUL
(1) Teritoriul României este inalienabil.

(2) Frontierele ţării sunt consfinţite prin lege organică, cu respectarea principiilor şi a celorlalte norme general admise ale dreptului internaţional.

(3) Teritoriul este organizat, sub aspect administrativ, în comune, oraşe şi judeţe. În condiţiile legii, unele oraşe sunt declarate municipii.

(4) Pe teritoriul statului român nu pot fi strămutate sau colonizate populaţii străine.

ARTICOLUL 54 – FIDELITATEA FAȚĂ DE ȚARĂ
(1) Fidelitatea faţă de ţară este sacră.

(2) Cetăţenii cărora le sunt încredinţate funcţii publice, precum şi militarii, răspund de îndeplinirea cu credinţă a obligaţiilor ce le revin şi, în acest scop, vor depune jurământul cerut de lege.

ARTICOLUL 55 – APĂRAREA ȚĂRII
(1) Cetăţenii au dreptul şi obligaţia să apere România.

………………………………..

ARTICOLUL 152 – LIMITELE REVIZUIRII 
(1) Dispoziţiile prezentei Constituţii privind caracterul naţional, independent, unitar şi indivizibil al statului român, forma republicană de guvernământ, integritatea teritoriului, independenţa justiţiei, pluralismul politic şi limba oficială nu pot forma obiectul revizuirii.

Ca o consecință a pasajelor din Constituția României, mai sus citate, precum și a celor ce vor urma, îl declar pe deputatul UDMR, Kulcsár-Terza József-György, un imbecil care uită că la preluarea mandatului de deputat în Parlamentul României a depus un jurăm a depus un jurământ conform căruia se obliga să respecte Constituția și legile țării. Individul pare a nu ști că prin astfel de inițiative, nu face decât să inducă în sufletele populației ținute departe de alte surse de informare controlate de UDMR sau chiar de Budapesta o revoltă care poate ajunge la consecințe extrem de grave, prin întreținerea unui iredentism inacceptabil în Europa anului 2018. Prectic imbecilul provoacă la dezordini o populație ținută intenționat în întuneric informațional.

Faptul că dacă UDMR nu a votat această constituție, nu îi degrevează de obligația de a o respecta.

UDMR-istul Kulcsár-Terza József-György, deputat în Parlamentul României, cu obrăznicia tot mai provocatoare care îi caracterizează de la o vreme pe conaționalii săi bazându-se pe inacceptabila susținere a Budapestei își permite să inițieze o lege care pur și simplu nu ține cont de Constituția României, dovedind a nu fi altceva decât un trădător care lucrează în interesul unei țări străine lucru care ar trebui să ducă la pierderea mandatului.

Acest individ, a iniţiat un proiect de lege prin care propune autonomia Ţinutul Secuiesc, motivând că locuitorii sacaunelor secuieşti îşi afirmă dorinţa revendicării dreptului la autonomie teritorială prin reprezentanţii aleşi, lucru care contravin chiar primului aliniat al articolului 1 din Constituție (Vezi mai sus).

„Secuimea, populaţia autohtonă cu identitate naţională maghiară, majoritară în Ţinutul Secuiesc, revendică autonomia teritorială a acestei regiuni în conformitate cu prevederile documentelor internaţionale şi cu practica în acest domeniu din statele Uniunii Europene (ex. Italia – Tirolul de Sud, Finlanda – Insulele Aland, Belgia – Regiunea Flamandă şi Valonă etc.), precum şi din alte state fără statut de membru al Uniunii Europene (ex. Republica Moldova – Unitatea Teritorială Autonomă Găgăuzia, Serbia – Provincia Autonomă Voivodina). Locuitorii scaunelor secuieşti, prin reprezentanţii lor aleşi îşi afirmă dorinţa şi revendică dreptul la autonomie teritorială, la crearea cadrului legislativ prin adoptarea Statutului de Autonomie al Ţinutului Secuiesc – Szekelyfold – Terra Siculorum”, argumentează deputatul, în expunerea de motive.

Absolut aiuritor,  Kulcsár-Terza își permite să precizeze că statutul de autonomie a Ţinutului Secuiesc (pe care îl numește Szekelyfold – Terra Siculorum , vezi Doamne, limba română nereușind să definească respectivul teritoriu) ar reprezenta reglementarea revendicărilor referitoare la autonomia teritorială, care prin adoptarea de către Parlamentul României oferă garanţiile necesare şi cadrul adecvat prosperării regiunii autonome, protecţiei identităţii naţionale maghiare a secuimii şi intereselor specifice ale colectivităţii. Oare dacă ar fi obligați să vorbească românește așa cum în Ungaria până și ședințele așa ziselor autoguvernări românești se desfășoară în ungurește cam ce ar zice?

„Anexa prezentului proiect de lege cuprinde oraşele şi comunele Ţinutului Secuiesc, totalizând 149 de autorităţi locale. Din acest număr, 63 autorităţi locale până în prezent au adoptat prin hotărâre locală o petiţie către Parlamentul şi Guvernul României, prin care îşi exprimă solicitarea lor, privind crearea unei regiuni administrative, <<care să fie denumită Ţinutul Secuiesc, şi care să cuprindă toate localităţile din anexa la prezentul memorandum, şi numai aceste localităţi>>, şi această regiune să primească un statut autonom, pe baza unei legi organice, ce va fi înaintat Parlamentului României”, se arată în documentul citat, bineînțeles că individul nu știe că în România organizarea teritorială este prevăzută clar în Art 3 alin 3 din Constituție (3) ”Teritoriul este organizat, sub aspect administrativ, în comune, oraşe şi judeţe. În condiţiile legii, unele oraşe sunt declarate municipii.” … deci fără autonomii sau alte năzbîtii născute din mințile bolnave ale unor astfel de indivizi.

„Ca expresie a identităţii sale istorice, în scopul asigurării egalităţii de şanse a cetăţenilor şi protecţiei identităţii naţionale maghiare, locuitorii Ţinutului Secuiesc se constituie în comunitate autonomă”, este prima prevedere din proiectul de lege.

În Ţinutul Secuiesc, limba maghiară ar avea acelaşi statut ca limba oficială a statului, lucru care contrazice Constituția conform căreia în România, pe întreg teritoriul ei, există o singură limbă oficială și aceasta este limba română cf art 13 din Constituție, citez art 13: ”În România, limba oficială este limba română.” . Potrivit textului legislativ, Ţinutul Secuiesc devine o regiune autonomă cu personalitate juridică în cadrul României, iar teritoriul regiunii autonome cuprinde actualele judeţe Covasna şi Harghita, precum şi scaunul istoric Mureş (Marosszek) care aparţine judeţului Mureş. Dacă deputatul Kulcsár-Terza nu ar fi imbecil ar ști că în Constituție nici măcar luarea în discuție a unei asemenea aberații nu e permisă.

„Autonomia regională se exercită de Consiliul de Autoadministrare, autoritate publică regională aleasă prin vot universal, egal, direct, secret şi liber exprimat, precum şi de Comisia de Autoadministrare desemnată de aceasta”, prevede proiectul legislativ al udemeristului.

Consiliul ar urma să fie alcătuit din 77 de consilieri regionali, aleşi pe o perioadă de patru ani. Printre atribuţiile Consiliului se numără şi stabilirea simbolurilor Ţinutului Secuiesc. De asemenea, acest for ar primi şi alte competenţe, precum: stabilirea hotarelor unităţilor administrativ-teritoriale ale regiunii; înfiinţarea de noi comune; expropierea de interes public şi supravegherea şi controlul structurilor regionale ale poliţiei comunitare şi colaborarea cu structurile Poliţiei. Consiliul ar avea şi dreptul de a emite decizii valabile în regiune cu privire la protecţia socială şi asigurările sociale şi de a înfiinţa organe pentru asigurarea ordinii publice. Practic deputatul Kulcsár-Terza aduce elemente de organizare teritorială

Totodată, în cazul unor legi sau ordonanţe emise de Parlamentul şi Guvernul României, care au reglementări valabile şi în Ţinutul Secuiesc, Consiliul de Autoadministrare ar putea solicita rediscutarea acestora.

Actul normativ mai prevede că statutul de regiune autonomă, odată adoptat de Parlamentul României, ar urma să fie aprobat printr-un referendum de cetăţenii Ţinutului Secuiesc, la fel şi desfiinţarea statutului de regiune autonomă, care s-ar putea realiza în acelaşi mod.

Ţinutul Secuiesc ar urma să aibă şi un preşedinte, ales pe o perioadă de patru ani de cetăţenii regiunii.

Textul legislativ stipulează că organul executiv al regiunii ar urma să fie Comisia de Autoadministrare, al cărei preşedinte ar fi numit de preşedintele Ţinutului Secuiesc. Potrivit proiectului de lege, Comisia ar elabora şi executa bugetul autoonm al regiunii şi ar înfiinţa, respectiv desfiinţa instituţiile publice ale regiunii. „Comisia de Autoadministrare poate dispune, înfiinţa şi susţine posturi proprii de televiziune şi de radio, orice mijloc de comunicare în masă, care contribuie la realizarea obiectivelor sale”, arată un alt articol din iniţiativa legislativă.

În ceea ce priveşte finanţarea regiunii, legea stabileşte că autorităţile publice locale, respectiv autorităţile de autoadministrare scaunală şi regională ale Ţinutului Secuiesc dispun de autonomie financiară. De asemenea, la bugetul local ar urma să rămână 90% din volumul impozitelor pe venit şi 80% din volumul altor impozite şi taxe.

Propunerea legislativă privind Statutul de autonomie al Ţinutului Secuiesc a fost depus la Camera Deputaţilor, în calitate de primă Cameră sesizată.

Liderul UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, în 30 ianuarie, că formaţiunea susţine acest proiect.

„Legat de orice iniţiativă de autonomie, cunoaştem reacţia şi decizia şi poziţia liderilor politici, şi din coaliţie, şi din Opoziţie. Este un proiect depus privind autonomia Ţinutului Secuiescu, va merge pe procedura parlamentară cum trebuie să meargă şi noi vom susţine, dar cunoaştem poziţia, nu e nimic nou”, a precizat Kelemen.

Acest fapt ar trebui să ducă la scoaterea în afara legii a UDMR care oricum a fost înființată ilegal.

Din păcate țara a ajuns pe mâna Penalului din Teleorman, mult mai interesat de salvarea personală de pușcărie decât de integritatea României.

Cred că cineva ar trebui să se sesizeze la modul serios și să deschidă o cercetare pentru suspiciunea de trădare. Sunt oameni care au depus un jurământ de fidelitate față de țară dar fac tot ce pot să o vadă pulbere…

E clar că într0un fel cineva trebuie să plătească pentru aceste mizerii.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: