CRĂPĂTURA LUI OLGUȚA

Unii îi spun noului stadion de la Craiova ”Stadionul lui Olguța” deoarece Lia Olguța Vasilescu, ministresa fostă primăriță a Capitalei Băniei s-ar fi implicat destul de serios în construirea lui, sau, măcar umbla cu el în coadă prin campaniile electorale.

În mod logic, unei crăpături apărută în acoperișul tribunei stadionului ar trebui să i se spună ”Crăpătura lui Olguța”

De parcă problemele cu gazonul nu ar fi destule, noul stadion ”Ion Oblemenco” din Craiova se ”bucură” de o nouă crăpătură de vreo 4 metri apărută copertina care acoperă tribuna arenei.

Cotidianului local ”Gazeta de Sud” scrie că această crăpătură este pe partea dinspre bulevardul Ştirbei Vodă și ar fi apărut din cauza contactării rosturilor de dilatare din cauza frigului. 

Actualul primar al Craiovei, Mihail Genoiu, se cam face că plouă, devenind imposibil de contactat.

 

Ca fapt divers, noul stadion „Ion Oblemenco” este unul dintre marile proiecte ale Ministrului Muncii, Lia Olguţa Vasilescu, din perioada în care aceasta era Primarul Craiovei. Pentru construirea lui s-au cheltuit aproape 60 de milioane de euro, iar „perla” Băniei are o capacitate de 30.929 de locuri, investiţia fiind suportată de Compania Naţională de Investiţii.

  1. moshu49
    3 martie 2018 la 5:12

    tehnic se susține „vinovăția” rosturilor de dilatare ca și cauză a crăpăturii copertinei stadionului celui mai antisocial ministru al Justiției Sociale, dar te întrebi unde a fost binomul „constructor – proiectant” plus diriginte de șantier la facere?
    și apoi la vară, la 40-50º C, cînd se va bucla o vor lua în sens invers cu flexul? 😀 )))

  2. 3 martie 2018 la 21:28

    Din câte am văzut acolo este vorba de o structură metalică. Dacă îți amintești, a mai avut probleme chiar în perioada inaugurării … nu lu se potriveau elementele din care e făcută, în afară de constructor și proiectant mai intervine ceva ,., cel care a făcut elementele prefabricate..
    Faptul că la temperatură normală au apărut probleme arată că erorile au depășit toleranțele pe care ar fi trebuit să existe și să fie precizate în proiect. Faptul că acum, din cauza frigului structura s-a contractat distrugând copertina arată că în mintea proiectantului rostul de dilatare trebuie să funcționeze doar la creșterile de temperatură.
    Aceeași chestie se întâmplă la podurile cu deschideri mărișoare proiectate prost. De foarte multe ori asfaltatorul nu ține cont de rostul de dilatare și imediat ce apare u variație de temperatură de 8-10 grade covorul asfaltic crapă.
    Era o vreme când românii construiau pentru alții… acum au fost aduși străini să construiască pentru noi … se vede rezultatul

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: