Arhiva

Posts Tagged ‘Cotidianul’

Ponta nu e doar un mincinos ordinar ci şi un mare nesimţit. Îşi asumă fără jenă munca doamnei Elena Udrea

13 octombrie 2013 Lasă un comentariu

Până acum, când vorbeam de Victor ponta ziceam că e mincinos, plagiator, egoist, lichea, egocentrist, inconsecvent, paranoic etc

Este şi un hoţ nesimţit care îşi asumă fără pic de jenă munca altora…

Victor Ponta .

Doamna deputat  Elena Udrea pune pe contul său personal  de Facebook două exemple de crasă nesimţire din partea jigodiei nesimţite  Victor  Ponta 

E vorba de inaugurările de la Sala Sporturilor Olimpia din Ploieşti şi de  reabilitarea a patru mausolee din Vrancea, lucrări care i se datorează EXCLUSIV doamnei Udrea, ministru la acea vreme.

Dar să le luăm pe rând. 

Iată primul articol publicat de doamna Udrea pe 3 Octombrie:

Ponta îşi asumă munca mea pentru Sala Sporturilor Olimpia din Ploieşti!

Elena UdreaPremierul României, Victor Ponta, îşi asumă cu tupeu munca altora. La fel ca şi în cazul plagiatului dovedit, de când este la Putere, fură proiectele altora, cărora le taie panglicile deşi nu are absolut niciun merit. Ba, mai mult, chiar s-a opus acestor lucrări şi le-a criticat in vremea în care eu îmi asumam ca ministru să le realizez.

Mărturie în acest sens stau drumul TransBucegi, blocurile ANL din Târgu-Jiu, Festivalul Olimpic al Tineretului European din februarie, Legea care rezolvă problema maidanezilor sau proiectul Cadastrului Naţional, ca să nu mai vorbesc de spitale şi drumuri judeţene reabilitate de MDRT în guvernarea Boc dar finalizate abia acum. 

Exemplul de astăzi este cel al Sălii Sporturilor Olimpia din Ploieşti. Aceasta a fost finanţată în mandatul meu de ministru al Dezvoltării Regionale şi Turismului cu peste 5 milioane de euro, bani în care intrau consolidarea, reabilitarea şi renovarea unei săli vechi de 40 de ani. Personal am insistat pentru acest proiect, am fost in vizită pe şantier chiar, dovadă fiind faptul că, la sfârşitul mandatului meu, în februarie 2012, era gata în proporţie de peste 70%.

Şi vine acum furnicuţa PSD-istă şefă, l-am numit aici pe Victor Ponta, şi se pune pe panouri cu primarul Bădescu şi preşedintele de CJ Cosma şi se mai şi laudă că „a promis şi a făcut!” Şi are dreptate: a promis că se va opune acestei lucrări şi a făcut-o, tăindu-i alocările bugetare pentru 2012 chiar din momentul în care a ajuns la guvernare. Şi acum mai are de plată vreo 3 milioane de lei. Mai mult, PSD Ploieşti a votat împotriva proiectului în Consiliul Local de la acea vreme. Numai că, acum, uite cum proiectul este bun pentru Premier să ne arate că are şi realizări în fruntea Guvernului, nu doar dezastre.

Mă întreb: cum poate un om aşa orgolios, precum Victor Ponta, să inaugureze un proiect pe care l-a criticat când era în Opoziţie, pe care l-a sabotat când a ajuns la Putere, tăindu-i finanţarea, dar mai ales, un proiect al meu, al Elenei Udrea? Rău trebuie să fi ajuns în sondaje ca să facă acest lucru!

Mă aşteptam ca măcar Sebastian Ghiţă, patronul echipei de baschet Asesoft Ploieşti, să îmi recunoască meritul şi să mă invite la meciul de inaugurare a Sălii Olimpia, pentru că, fără mine, doar cu Ponta şi cu oameni incapabili ca el, juca baschet tot în ruina pe care am găsit-o eu! Dar îl înţeleg, e şeful lui pe linie de partid şi cine are curaj să îi spună astăzi în faţă cât valorează de fapt?

Cel de-al doilea articol asupra căruia vreau să atrag atenţia este tot un articol de pe contul său personal  de Facebook al doamnei  Udrea  se referă faptul că  Ponta îşi asumă proiectele realizate în mandatul  de ministru  al Dezvoltării Regionale şi Turismului a doamnei deputate PDL. 

Dânsa scrie pe 7 Octombrie, că:

„Mausoleul Mărăşeşti: încă o dovadă a tupeului cu care Ponta îşi asumă proiectele realizate în mandatul meu de ministru al Dezvoltării Regionale şi Turismului. 
Nu cred că mai e mult şi-l vom vedea pe onoratul Premier făcându-se şi blond ca să fie mai credibil în strategia sa!” … Preferând să posteze un linc spre un articol din Cotidianul (probabil pentru evita uzura la maniqură … s-au scumpi unghiile false de când e Ponta premier de zici că nu-i adevărat)… iată mai jos articolul pomenit:

În nesimţirea sa, Ponta îşi asumă proiectele realizate în mandatul  de ministru la M. D. R. T. al Elenei Udrea

În nesimţirea sa, Ponta îşi asumă proiectele realizate în mandatul de ministru la M. D. R. T. al Elenei Udrea

Primul ministru Victor Ponta a inaugurat Mausoleul Mărăşeşti, monument istoric reabilitat cu fonduri europene în timpul ministeriatului Elenei Udrea

Patru mausolee din Vrancea au fost reabilitate printr-un proiect de aproape şase milioane de euro din Programul Operaţional Regional 2007-2013.

Primul ministru Victor Ponta a venit astăzi la Mărăşeşti pentru a tăia panglica inaugurală a Mausoleului din localitate, obiectiv restaurat şi reabilitat în cadrul proiectului „Drumul de glorie al Armatei Române în Primul Război Mondial’’, inclus în Programul Operaţional Regional 2007-2013.

În acest proiect au fost incluse cele patru mausolee din Vrancea, respectiv Mărăşeşti, Mărăşti, Soveja şi Focşani, lucrările fiind demarate în anul 2009, costurile reabilitării, realizate în principal din fonduri europene şi de la Ministerul Dezvoltării fiind de aproximativ şase milioane de euro.

Pentru acţiunea de astăzi, administraţia judeţeană a mobilizat o armată de oameni, în frunte cu şefii serviciilor descentralizate şi primarii localităţilor vrâncene, grosul participanţilor fiind format din elevi de la liceele din Mărăşeşti care ne-au declarat, bucuroşi, că au fost scoşi de la ore.

 La eveniment au participat primul ministru Victor Ponta, vicepremierii Liviu Dragnea şi Gabriel Oprea, ÎPS Ciprian, arhiepiscopul Buzăului şi Vrancei, care a oficiat o slujbă religioasă.

Premierul a depus o coroană cu flori la mormintele eroilor din Mausoleu şi s-a bucurat când a aflat că monumentul a fost reabilitat cu fonduri europene. „Să spunem la ce e bună Uniunea Europeană, că noi nu am reuşit să reparăm în 40 de ani monumentele”, a spus Victor Ponta. Peste şeful executivului a intervenit Marian Oprişan, care a părut că vrea să-i predea o lecţie de istorie. „Domnule prim ministru, acum  98 de ani popoarele Europei s-au bătut în aceste locuri. Era normal ca popoarele Europei să contribui la reabilitarea şi restaurarea acestui loc”, a spus Marian Oprişan.

Monument de arhitectură funerară, Mausoleul Eroilor de la Mărăşeşti este unicat, atât prin valoarea lui arhitecturală, cât şi ca proporţii, fiind opera unor autori de prestigiu precum arh. George Cristinel, sculptorii Ion Jalea şi Cornel Medrea, pictorul Eduard Saulescu. Mai puteţi citi: UPDATE Ponta, după atacul lui Crin: „Voi face tot posibilul să ţin USL unită“. Dragnea: „Nu am nimic să-i reproşez lui Papici“ VIDEO Premierul Ponta, după şapte degustări de vinuri la Focşani: „S-ar putea să nu mai ştiu cu cine votez”

În mausoleu se afla depuse rămăşiţele eroilor din peste 250 de mari unităţi ale Armatei Romane – 1.926 de eroi nominalizaţi, 106 eroi necunoscuţi depuşi în 152 de cripte individuale, opt cripte comune cu 3.000 de eroi şi 600 în osuarul central de sub sarcofagul generalului Eremia Grigorescu, reînhumat aici în 29 august 1924

Publicat: 4 octombrie 2013

Sursa: adevarul.ro

În încheiere, aş dori să mai aduc de pe contul de Facebook doamnei Udrea o constatare pe care dânsa o postează pe 4 Octombrie:

„Ponta are aceleaşi apucături ca Năstase: vrea să pună pumnul în gură presei. A închis OTV la fel ca înaintaşul său, acum vrea să închidă şi RealitateaTv. 
E clar că Ponta vrea să stăpânească România intimidându-i şi presându-i pe toţi cei care-l critică!
Mă simt datoare să spun acest lucru chiar dacă, de-a lungul timpului, nu am fost deloc menajată de fostul post al lui Sorin Ovidiu Vântu.” 

Patriarhul Daniel – noul rege al ţiganilor

28 septembrie 2013 Lasă un comentariu

Era să mă şochez la creiere… 

Patriarhul DanilelCotidianul , instituţie de presă care pretinde că ca caracter e de caracter deoarece are caracter, pare a avea o crasă lipsă a umorului…

Pune botul la orice i se oferă sau găseşte.

Faptul că cei de la Cotidianul sunt limitaţi intelectual, lucru relevat de grava lipsă a umorului, mai e cum e … Cotidianul preia articole fără a menţiona asta conform legii…

Practic, Cotidianul preia acest articol fără a preciza că este vorba de un articol preluat de pe Times New Roman, deci e la mişto… Cotidianul prezintă articolul, e drept, fără precizarea autorului, dar ca şi cum ar fi original.

În cotidianul acest articol a fost publicat în Cotidianul pe 28.09.2013 …  în T.N.R. pe  05.09 .2013

Articolul este acesta: 

Veşmintele de aur nasc confuzii! CNN l-a prezentat drept noul rege al ţiganilor pe Patriarhul Daniel

Renumitul veşmânt arhieresc al Patriarhului Daniel, cu fir de aur şi pietre scumpe, i-a indus recent în eroare pe jurnaliştii străini! Într-un material care prezenta situaţia grupurilor etnice din România, un reporter CNN l-a prezentat pe Preafericitul drept proaspăt încoronatul rege al ţiganilor. 

“Ne pare rău pentru confuzia iscată”, declară Robert Sourish, jurnalist american. “Chiar am verificat, cum se cuvine, sunându-i pe corespondenţii din România. I-am întrebat cum arată regele ţiganilor şi toţi ne-au zis că e îmbrăcat în aur şi îi plac construcţiile grandioase. De unde să ştim că imaginile care ne fuseseră furnizate nu erau cu Daniel Cioabă, ci cu Daniel Ciobotea? Totul se potrivea, n-aveam de unde să ştim că e o coincidenţă de nume şi de opulenţă sfidătoare.”

“Mă simt profund jignit”, a exclamat Patriarhul. “Dacă jurnaliştii CNN nu pot distinge între tinicheaua aurită pe care o poartă regele romilor şi aurul curat cu care am eu atâta grijă să mă îmbrac întru cinstirea Domnului şi venirea ploii, cine ştie ce alte gafe au mai făcut de-a lungul vremii. Când e gata Catedrala, au s-o prezinte drept palat ţigănesc din Buzescu de Teleorman doar fiindcă e la fel de mare, urâtă şi plină de turnuleţe?”

timesnewroman.ro

cotidianul.ro

Iată mai jos fotocopiile celor două articole:

Articolul din Cotidianul

CNNArticolul din Times New Roman

CNN - t.n.r.

 

Categorii:Pamflet, Presă Etichete:,

Presa română fură banii cititorilor cu nesimțire …

12 decembrie 2012 Lasă un comentariu

 

Judecătorul CCR  Iulia Motoc  critică din nou ameninţările la adresa judecătorilor Curţii Constituţionale a României.

Iulia Motoc

Iulia Motoc

„Dacă România este un stat de drept, ar trebui că liderii ei să se abţină a critica Curtea Constituţională. O elementară cultură juridică i-ar determina să înţeleagă că această curte este similiara curţilor constituţionale europene.

Şi poate dacă aceşti lideri s-ar abţine, nici noi judecătorii Curţii Constituţionale nu am mai fi ameninţaţi. Este normal ca şi o curte constituţională europeană să funcţioneze de mai multe şase luni sub ameninţări?”, scrie Iulia Motoc pe pagina personală de Facebook.

Judecătorul CCR se referă la ameninţările de care au avut parte judecătorii CCR în ultimele şase luni, de când este USL la guvernare, dar şi la momentul referendumului de demitere a preşdintelui Traian Băsescu şi la presiunile asupra judecătorilor CCR.

Pe de altă parte, Iulia Motoc face aceste afirmaţii şi în contextul în care USL a câştigat alegerile parlamentare din 9 decembrie.

Bun, acum trebuie să spun ceva… dar nu legat de declarația doamnei judecător ci de modul de reflectare specific presei române.

Să zicem că cineva cumpără Cotidianul și România liberă… plătește pentru ambele, dar găsește EXACT ACELAȘI ARTICOL, DOAR CĂ ESTE VÂNDUT SUB DOUĂ TITLURI DIFERITE.

În Cotidianul avem

 

 Iulia Motoc critică din nou

În România Liberă

 

Judecătorul CCR Iulia Motoc critică din nou AMENINŢĂRILE la adresa Curţii Constituţionale

 

Iar ca ridicolul să fie complet, trebuie să spun că în mimentul în care scriu, este Miercuri, 12.12.1012… ora 23:21

La data publicării în Cotidianul vedem că scrie: Joi, 13 Decembrie 2012, ora 23:01

Adică acest articol a apărut… mâine … Emoticons

Să mă scuze cine vrea, dar dacă data și ora publicării pot să fie greșeli, vinderea de două ori a aceluiași articol  în două publicații diferite, sub două nume diferite mi e pare a se numi furt calificat.

Și mai e o diferență, în România  Liberă vedem și autoarea: de ADRIANA TOMA …. în Cotidianul articolul nu are un autor precizat, deci și-l asumă întreaga redacție… mișto, nu?

Cotidianul ...

românia liberă

Deşi Antena 3 a dezminţit, totuşi, mesajul spam (virusat) vine de acolo?

29 mai 2011 4 comentarii

Trebuie să spun că eu nu am observat să fi primit mesajul despre care vorbesc articolele de mai jos, oricum nu puneam botul. Am pus articolul din trei surse pentru a se observa un mic detaliu. Dacă cineva a intrat aici să citească îl rog să citească atent, mai ales dacă are cont pe Antena 3 forum, pentru că o să îi rog îi rog să răspundă la o întrebare (La final,  scris cu albastru). 

Atac informatic la un post de televiziune: Un mesaj spam a anunţat moartea preşedintelui Băsescu

O adresă de e-mail atribuită postului de televiziune Antena 3 a fost folosită într-un atac informatic care anunţă moartea preşedintelui Traian Băsescu. Destinatarul e-mailului trebuie să acceseze un link de unde se descarcă un virus executabil, nociv pentru computer.

Pentru a da şi mai multă credibilitate informaţiei, autorii atacului au folosit numele postului de ştiri Antena3 în denumirea adresei de la care pare primită ştirea, o adresă însă inexistentă.
Textul integral al mailului:
„Subiect – Şocant! Preşedintele Băsescu a suferit un accident mortal!
Şoc naţional! Traian Băsescu este desfigurat după ciocnirea frontală a maşinii prezindenţiale cu un alt vehicul aflat în trafic. Imagini în premieră aici (link)”
Antena 3 a menţionat că nu are nicio legătură cu acest atac informatic şi a avertizat utilizatorii să nu acceseze link-ul, pentru a îşi proteja calculatorul.

Sursa: MEDIAFAX

Atac informatic la un post de televiziune

Un mesaj spam a anunţat moartea lui Băsescu

O adresă de e-mail atribuită postului de televiziune Antena 3 a fost folosită într-un atac informatic care anunţă moartea preşedintelui Traian Băsescu. Destinatarul e-mailului trebuie să acceseze un link de unde se descarcă un virus executabil, nociv pentru computer, scrie Mediafax.

Pentru a da şi mai multă credibilitate informaţiei, autorii atacului au folosit numele postului de ştiri Antena 3 în denumirea adresei de la care pare primită ştirea, o adresă însă inexistentă.

Textul integral al mailului:

„Subiect – Şocant! Preşedintele Băsescu a suferit un accident mortal!

Şoc naţional! Traian Băsescu este desfigurat după ciocnirea frontală a maşinii prezindenţiale cu un alt vehicul aflat în trafic. Imagini în premieră aici (link)”.

Antena 3 a menţionat că nu are nicio legătură cu acest atac informatic şi a avertizat utilizatorii să nu acceseze link-ul, pentru a îşi proteja calculatorul.

Sursa: Cotidianul 

Antena 3, victima unui atac informatic: o ştire-spam anunţă moartea preşedintelui Băsescu

Un atac informatic afectează adresele de e-mail din România. Subiectul mailului surprinde prin gravitatea informației, provocând primitorul să deschidă un link de unde se descarcă un virus executabil, nociv pentru computer. Pentru a da și mai multă credibilitate informației, autorii atacului au folosit numele postului de știri Antena 3 în denumirea adresei de la care pare primită știrea, mai exact: „noreply@antena3.ro„, adresă inexistentă.

Iată textul integral al mailului:

„Subiect – Socant! Presedintele Basescu a suferit un accident mortal!

Soc national! Traian Basescu este desfigurat dupa ciocnirea frontala a masinii prezindentiale cu un alt vehicul aflat in trafic. Imagini in
premiera aici (link)”

Specificăm că Antena 3 nu are nicio legătură cu acest atac informatic și vă avertizăm să nu accesați link-ul, pentru a vă proteja calculatorul.

Autorii acestui tip de atac informatic se folosesc de contexte politice specifice sau de evenimente tragice pentru a răspândi viruși în masă. Destul de rare în România, la nivel mondial sunt frecvent utilizate. În octombrie 2010, într-un alt atac informatic la nivel național, un mail ce părea primit de la Ministerul de Finanțe informa privind așa-zise rambursări de impozite.

Sursa: Antena 3

Deci e vorba de un detaliu şi anume de adresa de unde a plecat virusul. Dacă cineva are un cont la Antena 3 Forum îl rog să spună dacă aceasta nu e adresa de unde vin atenţionările care spun că s-a răspuns la o un subiect la care a scris pe acel forum. Contul meu de la Antena 3 Forum a fost banat în urmă un an jumătate sau doi, deci nu mai primesc mesaje de acolo, dar cred că de la adresa aceasta eram anunţat că s-a răspuns la un subiect unde am scris şi eu. (Nu bag mâna în foc)

Deci: Cunoaşteţi această adresă: noreply@antena3.ro ?

Sorin Blejnar și judecătoarea Camelia Bogdan vânați de Vîntu

28 februarie 2011 10 comentarii

Declarație Vîntu:

Acest proces nu are nicio legatura cu justitia, este doar consecinta luptei mele directe cu regimul Traian Basescu. Domnia sa a inceput o vanatoare impotriva mea folosind toate institutiile coercitive. Incepand de azi, am inceput si eu o vanatoare impotriva lui si a tuturor celor care il sprijina.

Nu cred că greșesc dacă identific această amenințare ca pe o formă de terorism psihologic, având ca țintă precisă componenta umană ce asigură funcționarea instituțiilor statului. Cu alte cuvinte, cei „vânați” de Vîntu sunt oamenii din instituții, atunci când nu pot fi cumpărați sau intimidați. Astfel, în paralel cu procesele intentate individual funcționarilor statului pentru că-i pun legea pe masă, procese care, indiferent de soluția finală, înseamnă uzură nervoasă, bani cheltuiți și timp irosit, Vîntu declanșează cu ajutorul canalelor sale media, cele mai abjecte campanii de presă, bazate pe cele mai absurde și nerușinate scenarii menite să demoleze cariere, să distrugă vieți și să terorizeze familii întregi, pe principiul: calomniază, calomniază, că tot rămâne ceva!

În astfel de situații, aveți în vedere că victimele nu sunt politicieni care, odată cu intrarea în troaca politicii, și-au asumat și astfel de riscuri. În platoul Realității, transformat în sală de judecată pentru procese staliniste ad hoc, sunt crucificați și dezonorați funcționari de carieră, specialiști în domeniile lor, oameni care își fac meseria aplicând legea în afara jocurilor politice. Pe capul unuia dintre ei, Realitatea TV a pus chiar un premiu de 10.000 de euro, desemnarea sa ca „regina” corupției din vămi fiind rezultatul previzibil după o amplă și abjectă campanie de dezinformare. Este vorba de Sorin Blejnar, șeful instituției care, în urma unui control fiscal în februarie 2010, la societatea Realitatea Media, a sesizat Parchetul pentru infracțiunea de evaziune fiscală. Pentru cei care nu știu, asemenea controale fiscale sunt demarate și se desfășoară conform Codului de Procedură Fiscală, la societățile care solicită rambursări de TVA, Realitatea Media fiind una dintre ele.

Detalii pe HotNews, aici și aici.

După ce am văzut DE CE Sorin Blejnar este pus la zid, să vedem și CUM este executat Sorin Blejnar de „deontologii” ghidați de securiștii privatizați ai lui Vîntu.

DEZINFORMAREA „GRI” (forma clasică) –Este tehnica folosită în intelligence de agențiile de spionaj, dar și de mediile toxice de presă controlată. Este periculoasă pentru că, în esență, constă într-un amestec foarte subtil, mereu modificat, de adevăruri ușor verificabile și minciuni asamblate logic.

Este exact tehnica folosită în campania de suprimare profesională a președintelui ANAF, Sorin Blejnar.

Astfel, scenariul „vinovăției” lui Blejnar se bazează pe mărturii nesusținute cu probe, plauzibile doar pentru că aparțin unor persoane din sistem, cunoscătoare deci ale mecanismului acestuia, persoane însă lipsite de credibilitate.

Cornel Costea, de pildă, șeful Vămii Ploiești, arestat în urma unui flagrant de luare de mită, este credibil? Formularea acestuia, „după cunoștința mea” șpaga din vamă se ducea la Blejnar, sună a certitudine? O altă dezinformare servită de sugelii Realității este și cea prin care ni se spune că fostul șef al Vămii Ploiești a fost numit de Sorin Blejnar, pe criterii politice, fără o verificare a competenței profesionale. Jumătatea de adevăr este că, fiind o propunere a prefectului PDL al județului, se poate afirma că șpăgarul a avut sprijin politic, la fel ca și demisa sa predecesoarea, Diana Severin, pedelistă și ea cu acte. Este o intoxicare însă să-l pui pe Costea în cârca lui Sorin Blejnar, ca fiind găselnița sa, atâta vreme cât există o prevedere constituțională prin care prefectul are dreptul să propună directorii deconcentratelor. Iar prefectul PDL de Prahova chiar l-a propus pe Costea, în scris. Cât despre verificarea competenței profesionale, aceasta nu este treaba președintelui ANAF, ci a Agenției Naționale a Vămilor (ANV). A-l face răspunzător pe șeful instituției că un funcționar din subordinea sa s-a dovedit a fi șpăgar, este ca și cum l-aș scoate pe Crin Antonescu vinovat de țeapa de sute de milioane de dolari pe care Patriciu a dat-o României cu datoria Rompetrol, sau pe Băsescu responsabil că Săftoii Adriana și Elvis n-au caracter.

Un alt „martor cheie” în „rechizitoriul” televiziunii lui Nuș, transformată în Tribunalul Poporului, este PDL-ista peledistă, Diana Severin, devenită șefă a Vămii Ploiești, în baza unei ordonanțe prin care PDL și PSD și-au împărțit cașcavalul puterii în județe, ordonanță găsită însă neconstituțională de CCR. Prin urmare, numirea ei devenind ilegală, demiterea nu putea fi decât o simplă formalitate ce nu necesita efortul trimiterii unui „killer” care să-i ceară „demisia sau viața!” ca-n filmele proaste cu gangsteri și mai proști. Ca să nu mai vorbim că timp de un an și șapte luni, cât a trecut de când a fost demisă, fosta șefă a Vămii Ploiești nu a scos o vorbă despre tot ceea ce azi ne spune cu atâta spirit civic dar fără nicio probă. Și să nu-mi spuneți că fiica unui influent avocat ploieștean ca Marius Severin s-a simțit fără apărare, că nu ține! Diana Severin a tăcut pentru că se simțea ea însăși cu ditamai muscoiul pe coafură de vreme ce este cercetată de DNA Prahova. Atenție: DNA Prahova, unde tăticu` s-ar putea să mai cunoască pe câte cineva…Că dacă se poartă speculațiile, noi de ce să nu fim în trend? Diana cu gurița ei rujată ne-a spus că Sorin Blejnar a cerut succesorului ei ca toate actele întocmite de ea și aparent suspecte să fie trimise la DNA. Nu să le dea președintelui ANAF. Un detaliu important.

De mare încărcătură emoțională este răspunsul Dianei Severin la întrebarea „de ce v-ați dus în politică?” Citiți și lăcrimați:

Am crezut că este de datoria mea, ca persoană tânără, să încerc să fac ceva în sens pozitiv.

Nu cumva să credeți că Diana Severin a rămas în PDL pentru vreo funcție, vă rog!

Un alt „martor al acuzării” lui Sorin Blejnar este Vasile Lincu, președintele PRO LEX, cel care l-a înlocuit în platoul Realității pe gherțoiul „Sed Lex”, Vasile Marica, amuțit brusc de perspectiva finalizării cu succes a cercetărilor DNA. Despre unsurosul personaj care conduce sindicățelul Pro Lex, Traian Băsescu a declarat într-un interviu din România Liberă:

„Dacă este vorba despre un fost şef de cadre la vamă s-ar putea să aibă multe pe conştiinţă şi poate ne spune şi altceva despre rege, regină, ture şi pioni. Poate ne spune şi cum făcea selecţia vameşilor. Se spune că ar fi destul de scump un post de vameş, iar liderul sindicatului care ne arată jocul de şah a răspuns ani de zile, poate ne spune ceva şi despre selectarea vameşilor.”

Într-adevăr, Vasile Lincu a fost, în guvernarea PSD, director al Directiei Resurse Umane, Organizare Generala si Invatamant din cadrul A.N.V., când la șefia Autorității Vamale se afla Tudor Tănăsescu, devenit deputat PSD prin decesul lui Dan Iosif. Despre perioada cat a lucrat acolo, Autoritatea Nationala a Vamilor (ANV) sustinea in mod oficial printr-un comunicat din august 2005 urmatoarele:

„Vasile Lincu, cel care se erijeaza in lider al unui sindicat „de buzunar”, este fostul director al Directiei Resurse Umane, Organizare Generala si Invatamant din cadrul A.N.V., sub mandatul caruia, pana in luna februarie 2005, 70 % din functiile de conducere din sistemul vamal nu au fost ocupate prin concurs. De asemenea, informam opinia publica asupra faptului ca presedintele executiv al „sindicatului” (astazi vicepresedinte – n.r.) reprezentat de Vasile Lincu este generalul de securitate (r) Ion Stoica, fost sef al Directiei Supraveghere si Control Vamal din cadrul A.N.V., din vina si in legatura cu activitatea caruia Romania a fost „inundata” cu produse subevaluate si contrafacute in perioada 2001-2004. „

E drept că, în 2005, se schimbase puterea politică, la guvernare venind liberalii care, din vremea când Nini Săpunaru era șef peste vămi, au fost reprezentați în mișcarea sindicală tot de un Vasile, dar Marica. Ura dintre cei doi sindicaliști, Vasile Lincu-PSD și Vasile Marica-PNL, este istorică și în ciuda alianței partidelor lor, lupta va continua pe viață și pe moarte, miza fiind bani și influență. E bine.

Despre „Lanțul dosarelor penale” și cum se toarnă la Parchet liderii de sindicat, citiți în Evenimentul Zilei.

Din Declarația de avere a lui Vasile Lincu, aflăm că sindicatul Pro Lex arată ca o afacere de familie, care generează celor doi „Linci” un venit lunar de 5.756 lei (1.300 de euro), bani frumoși din cotizațiile membrilor loviți de criză. Astfel, Vasile Lincu încasează, într-un an fiscal, ca președinte al sindicatului, suma de 8.375 lei și 45.611 lei ca director și redactor al revistei Pro Lex. Asta înseamnă lunar, un venit de 4.498 lei, adică 1000 de euro. Cealaltă jumătate a familiei Lincu, Angelica, încasează și ea într-un an fiscal, ca director de sindicat, 11.036 lei și ca „secretar de redacție” la revista Pro Lex, suma de 4.060 lei. Astfel că lunar, nevasta liderului Pro Lex suge și ea de la sindicat 1258 lei.

Aceștia sunt trei dintre „martorii” pe care Realitatea TV vrea să-i credem pe cuvânt, nu de onoare că n-au, cum n-au nici probe să-și susțină declarațiile.

Tot în cadrul programului de manipulare, televiziunea evazionistă ne-a mai „cutremurat” odată, chiar aseară, cu o dezvăluire „șoc” privind numirea în funcție a președintelui ANAF: tehnocrat fiind, a fost recomandat de Organizația PDL Arad, când la guvernare s-a aflat tandemul PDL-PSD. Știrea, deși relevă o veche practică uzitată de toate partidele, în toate guvernările, este prezentată ca o bombă de presă, menită să probeze, stimați telespectatori, imoralitatea lui Sorin Blejnar care, iată, în ticăloșia lui, s-a lăsat recomandat de unul din partidele aflate la guvernare!

Nu ca pe vremea preacinstiților liberali, care după ce au scos PD de la guvernare, i-au numit în fruntea ANAF pe Adrian Chițoiu și la șefia ANV pe Gelu Ștefan Diaconu. Ei nu au fost numiți politic de PNL. Nu. A fost suficientă recomandarea nașului lor, Dan Radu Rușanu, liberal de afaceri și cu greutate în conducerea partidului.

Dacă la Realitatea TV, haitașii lui Vîntu îl „vânează” pe șeful ANAF, la cotidianul.ro, gonaciul cu SUV care a accidentat doi tineri și l-a durut fix în freză, Cornel Nistorescu adică, o hărțuiește pe judecătoarea Camelia Bogdan, de la Tribunalul București, cea care-l judecă pe tatăl FNI pentru favorizarea infractorului Nicolae Popa. Astfel, pe 15 februarie, chiar în ziua în care se judeca procesul lui Vîntu, pe site-ul cotidianul.ro a fost postată o copie de pe cartea de identitate a judecătoarei și adresa părinților acesteia. Ca toți borfașii să știe și dacă, Doamne ferește, se întâmplă ceva, aria suspecților să fie cât mai mare.

Asta mă duce cu gândul la procuroarea Luminița Șega, cea care a instrumentat, printre alte dosare „grele” și trei în care era inculpat Vîntu. Luminița Șega a murit în 2006, în urma intoxicării lente cu aluminiu, în circumstanțe neelucidate. Detalii aici.

%d blogeri au apreciat: