Prima pagină > Analize - Întrebări - Ipoteze - Păreri, Politicăraie - Partide - Politicieni > Dan Andronic: Oare dl.Victor Ponta îşi scrie singur prostiile pe blog?

Dan Andronic: Oare dl.Victor Ponta îşi scrie singur prostiile pe blog?

Oare dl.Victor Ponta îşi scrie singur prostiile pe blog?

De multe ori m-am gândit să fac o paralelă între dl. Victor Ponta, social-democratul cu bonă filipineză şi Ion Iliescu, fostul Preşedinte.

Eu bănuiesc că da. Prea este stilul său. Unsuros, insinuant, plin de inexactităţi, vag ameninţător, cum îi stă bine unui aparatcik ajuns în fruntea bucatelor. De multe ori m-am gândit să fac o paralelă între dl. Victor Ponta, social-democratul cu bonă filipineză şi Ion Iliescu, fostul Preşedinte. Traseul politic este asemănător, apucăturile aşişderea. Patrioţi. Colaboratori. De la Tineret au venit amândoi, la reciclare au fost trimişi amândoi, dar nu oriunde, ci în aparatul de partid şi de stat, pe funcţie importantă. Pe parcursul istoriei amândoi l-au “împuşcat” pe cel care le-a fost baci. Dl. Ponta este chiar mai tare decât Iliescu. L-a părăsit pe Adrian Năstase în 2005 pentru Mircea Geoană, după care l-a slujit pe Mircea Geoană ca purtător de vorbe în campania prezidenţială, trăgându-i un şut în posterior după ce acesta a pierdut alegerile. De ce scriu despre el? Habar n-am, poate doar pentru că este exemplul clasic al politicianului de tip Omul-Nou. Dlui Ponta i se pare normal să i se plătească călătoriile în străinătate, să primească sponsorizări de la drumari, chiar să pupe mâna Adevăratului Stăpân, cu o singură condiţie: să nu se afle! Dacă-i aduci aminte, devine agresiv… 
Băiatul ăsta vrea să conducă România? Înseamnă că nu a învăţat nimic de la Mircea Geoană! Ceea ce-i normal, pentru că râvneşte la titlul de “Prostănac”. Este extrem de aproape. 
P.S. În privinţa faptului că eu am fost şeful de facto al campaniei electorale al lui Adrian Năstase, dl. Victor Ponta ar face bine să-şi împrospăteze memoria întrebându-i pe Bogdan Teodorescu şi Dan Sultănescu, actuali prieteni/colaboratori, despre rolul fiecărui angajat al Multimedia Political Communication în campania din 2004. Sau chiar pe Dan Nica, şeful campaniei. Eu ştiu ce am făcut în campania electorală din 2004, dar cu surprindere aflu că dl Victor Ponta cu aceeaşi tărie de caracter, îi furniza lui Sebastian Lăzăroiu, de la Alianţa DA, dosarele PSD-iştilor întocmite de el ca şef al Corpului de Control al lui Adrian Năstase. Pe care le citeam ulterior în presă, întrebându-ne cine-i trădătorul din PSD care face un asemenea lucru. După 7 ani am aflat: dl Victor Ponta 🙂 O făcea contra sondaje 🙂 
QED. Unsuros, insinuant, plin de inexactităţi, vag ameninţător, dar şi cu stofă de colaboraţionist…

P.P.S.: Totul a fost o lecţie a lui Sebastian Lăzăroiu cu privirea la capacitatea lui Victor Ponta de a lansa neadevăruri cu nonşalanţa celui căruia îi place să rescrie istoria după interesele de moment. Sper că a gustat-o din plin.

Autor: Dan Andronic

Sursa: hydepark

  1. Lulu
    14 decembrie 2011 la 17:10

    Si eu banuiesc ca da.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu