Prima pagină > Amuzant, Haioşenii > Bancuri …

Bancuri …

Un rabin bătrân simte că i se apropie sfârșitul. Își ciamă urmașii și la spune ultima dorință:

– Vă rog să mă înscrieți în PSD.

– Rabi toată viața ai fost împotriva PSD-ului și acum, înainte de a muri vrei să te încrii în PSD? De ce?

– Ia gândește-te, nu e mai bine să moară unul de-al lor decât unul de-al nostru?

****

La medic se prezintă un bărbat. Medicul întreabă care e problema.

–  Domnule doctor, de la o vreme treaba aceea … cu nevasta … știi dumneata, nu mai merge cum trebuie.

– Ia zi, cum faci? Pui muzică sau e liniște? Lumina e stinsă oro aprinsă? Ești  îmbrăcat sau dezbrăcat? Sunteți acoperiți sau descoperiți?

– Ei, domnule doctor, în liniște, cu lumina stinsă, sub plapumă, îmbrăcați cu pijamale. Știți … cu noi în cameră …

– Gata că nu am timp, trebuie să pui muzică, să dați plapuma deoparte, să aprindeți lumina … așa, ca să fie atmosferă și să vezi ce faci. Hai du-te și zi-i următorului să intre. Revino peste o lună.
Omul pleacă și revine după o lună.

– Ei, cum merge?

– Cam tot așa, domnule doctor, dar copii care dorm cu noi în cameră se distrează teribil …

***

Un medic observă că o femeie vine extrem de des să facă avort. O întreabă ce se întâmplă.

– Domnule doctor, soțul meu parcă e nebun. Tot timpul e … călare pe mine. Dimineața mă tresesc cu el călare pe mine, se duce la baie, revine, iar … mănâncă iar, iasă prin curte după o vreme revine și iar mă trântește pe pat .. așa face toată ziua. Cred că o facem și de 20 de ori. Noaptea ce să zic? Cred că de vreo 30 e ori. Parcă e nebun … Puteți să îmi dați un sfat?

– Desigur – zice medicul – du-te mata acasă, fă rost de o damigeană de zece litri. Când vine, îți bagi picioarele în ea.

Femeia se duce acasă dar, după o lună revine.

– Iar sunt gravidă.

– Păi nu au căcut cum am zis?

– Ba da, dar nu am găsit o damigeană de 10 litri și al luat două de 5 …

Polițiste blonde

Polițistul cu dureri de cap

Cip

Coșmar

Pacient

Pacienta

Șeptel

Rabin

Categorii:Amuzant, Haioşenii Etichete:
  1. 17 aprilie 2017 la 16:34

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu