Arhiva

Archive for 12 noiembrie 2010

Sexul politic românesc. O constantă?

12 noiembrie 2010 13 comentarii

Nu a trecut foarte multă vreme de când Ludovic Orban a declarat că pentru a accede în funcţie, în politica românescă trece prin patul şefului.

La PSD se pare că nu doar urcarea pe o treaptă superioară are nevoi de trecerea prin patul şefului, dar şi câştigarea unor titluri apparent nepolitice, cum ar fi cel de Miss PSD.

Indubitabil, Ioana Simona Dăncuş este o femeie foarte frumoasă. Este membră a PSD din 2009, are 22 de ani şi un trecut extrem de … interesant.

“Ioana Simona Dăncuş e aceeaşi care în 2008 câştiga Concursul Miss Academiy de la Oradea, organizat de Star Models Angency din Bucureşti. Deşi a început prost, până la urmă atmosfera s-a destins, iar cele 8 modele sosite la preselecţie nu au ezitat să-şi etaleze farmecele. Miss Academy 2008 a ieşit Simona Dăncuş, care are 1.70 înălţime, şi măsuri aproape de perfecţiune: 91-60-90. Studentă în anul I la Psihopedagogie specială, tânăra e model al agenţiei Amiart, a ieşit anul trecut Miss Rafinament la un concurs de frumuseţe organizat în Bărăgan, a pozat pentru mai multe cataloage în Viena şi a promovat compania aeriană Sky Europe”, aflăm de pe siteul Bihoreanul.ro unde putem citi articolul “Miss Academy s-a ţinut “cu cântec” la Oradea” scris de Raluca Avram şi publicat la data de 14 Martie 2008 aici http://new.bihoreanul.ro/bihor/miss-academy-s-a-tinut-cu-cantec-la-oradea-2455571

Tot de acolo mai aflăm şi că:

“Miss Academy 2008 face parte dintr-un proiect naţional organizat de Uniunea Studenţilor din România în colaborare cu Star Models Angency din Bucureşti şi militează pentru un modeling “curat”, fără prostituţie.” Deci, firma nu le face paraşute pe participante, devin singure.

La 15August2010   Ioana Simona Dăncuş le-a povestit procurorilor DIICOT, despre experienţa sa de damă de companie din cluburile de proxenetism din Austria şi din Germania.

Ea a povestit că, în august 2007, s-a întors în ţară şi a particpiat, în perioada octombrie – noiembrie 2007, la emisiunea „Tonomatul de pe 2″, şi a colaborat cu formaţia Akcent şi cu Gabriel Cotabiţă. Tot în acea perioadă ea a povestit că s-a dus la Poiana Braşov, pentru a prezenta un eveniment.

Iată câteva fragmente din declaraţiile domnişoarei Dăncuş:

„Atunci l-am cunoscut prima oară pe Negoiţă Robert Sorin. Asta pentru că în timpul participării la emisiune, adică două săptămâni, am fost cazată la Rin Grand Hotel. În acea perioadă am ajuns să mă sărut cu Negoiţă, nu am ajuns să întreţinem acte sexuale.”

„Am întreţinut acte sexuale cu Negoiţă Robert Sorin de mai multe ori în anul 2007, după ce ne cunoscusem la hotel şi ţinusem legătura telefonic. Am întreţinut actele sexuale atât la el acasă cît şi la hotel. Întâlnirile nu au fost intermediate nici de Costan şi nici de Tera. Am primit bani de la Robert de mai multe ori, nu numai atunci când am întreţinut acte sexuale”

Da, dar declaraţiile Ioanei capătă alte valenţe parcă atunci când vorbeşte de … activitatea ei politică ( 😀 ) şi anume despre oarece sex cu prostituate la şcoala de vară a PSD:

„La o petrecere organizată la Rin Grand Hotel l-am cunoscut pe Adrian Enache, cu care am ajuns să întreţin relaţii sexuale. În anul 2007, l-am cunoscut pe Bănicioiu Nicolae cu care am întreţinut o singură dată un act sexual, în anul 2009, în Delta Dunării, la o conferinţă PSD- şcoala de vară. Sunt şi eu membru PSD din 2009. S-a întâmplat pur şi simplu, nu am primit niciun ban pentru actul sexual întreţinut cu Nicolae Băniciou”

„Am întreţinut de asemenea acte sexuale plătite şi cu Ionuţ, fratele lui Robert Negoiţă. Nici de această dată nu a fost vorba de intermediere din partea lui Costan sau a lui Tera. S-a întâmplat anul acesta, fără nicio legătură cu Negoiţă Robert Sorin, era despărţi de soţia sa”.

Interesantă în povestea asta este prezenţa fraţilor Negoiţă…

DIICOT a ataşat la dosarul de urmărire penală două convorbiri telefonice, de la 29 iulie 2008, în care deputatul Robert Sorin Negoiţă îl întreabă pe Ion Tămârjan, arestat pentru trafic de persoane, despre „fetiţe”. Proxenetul îl anunţă că fetele sunt cazate la camera 9003 de la Rin Grand Hotel.
Robert Sorin Negoiţă: Zi-mi şi mie, cine, bruneta şi mai cine?
Ion Tămârjan: Deci, Cristina şi bruneta şi mai aştept pe cineva acum, să vină de la Constanţa, e o tipă care are aici o…da? Deci Cristina e sută la sută, asta duce, îţi duce şi trei într-o seară! N-ai probleme cu ea.
Robert Sorin Negoiţă: Deci nu ştiu cine e Cristina asta, eu o ştiu? Nu o ştiu!
Ion Tămârjan: Nu! N-o ştii, n-o ştii, nu cred c-o ştii!
Robert Sorin Negoiţă: Da e bine, e bine acolo?
Ion Tămârjan: Are nişte sâni, nişte de astea acolo formidabile, deci duce mult de tot! Înţelegi? Da, hai, că o vezi aicea şi Mădălina, ţi-am zis, e la început acum, să n-o forţezi prea tare, dar ţi-am zis aşa, uşor, uşor, e ok! Da’ acuma e un pic pe ciclu! Dar un oral, un asta duce, nu-i problemă!
Robert Sorin Negoiţă: Da’ unde eşti? Pe unde eşti?
Ion Tămârjan: Da? Ok…..

Sex, gin şi Chivas

Robert Sorin Negoiţă: Alo!
Ion Tămârjan: Da!
Robert Sorin Negoiţă: Ia zi-mi ce număr e?
Ion Tămârjan: Nouă mii trei!
Robert Sorin Negoiţă: E ok! E ok!
Ion Tămârjan: E ok, da? Nouă mii trei, am comandat, gin..Chivas şi cu…
Robert Sorin Negoiţă: Ce e ăla?
Ion Tămârjan: Da? Şi acuma o să mă duc să-i spun fetei să vină acolo.
Robert Sorin Negoiţă: Îhî! Da.
Ion Tămârjan: Cam în cât timp eşti aici?
Robert Sorin Negoiţă: Vezi să nu fie prin cameră aia!
Ion Tămârjan: Nu! Că o iau pe Aura, că nu ştiu ce! Da?
Robert Sorin Negoiţă: Ok! Merci mult!
Ion Tămârjan: Cu plăcere!
Robert Sorin Negoiţă: Da!

Nici reacţia de politician a liderului TSD,  Nicu Bănicioiu, unul dintre cei mai buni prieteni ai deputatului Robert Negoiţă. Despre acesta Bănicioiu se arată în dosarul procurorilor că ar fi beneficiat, în mai multe rânduri, „de acte sexuale plătite”, dar şi că le-ar fi garantat unor concurente la Miss TSD câştigarea concursului în schimbul unor favoruri sexuale.

„Îi dau în judecată pe toţi cei care mă acuză de asemenea lucruri. Nu este nimic adevărat. Procurorii au încercat să mă convingă pe mine să-l torn pe Robert Negoiţă. Sunt numai aberaţii toate speculaţiile astea. Eu în primăvară mă căsătoresc. O să-l am ca naş de cununie, cel mai probabil, pe Silviu Prigoană pentru că mă bate la cap să mă năşească de multă vreme”, a declarat pentru „Click!”, liderul TSD, Nicu Bănicioiu.

Este fix reacţia pe care politicienii o au chiar dacă sunt prinşi cu raţa-n gură.

Tebuie să recunosc că eu nu prea pun mare preţ pe spusele tabloidelor. Dar, încercând să văd despre ce e vorba în propoziţie.

Şi am găsit câteva articole deosebit de interesante:

Din rechizitoriul procurorilor:Fetele care ar fi intretinut relatii sexuale cu deputatul Robert Negoita erau recompensate cu titlul de miss TSD” de Attila Biro  publicat pe HotNews.ro, Miercuri, 10 noiembrie 2010 pe care cei interesaţi îl pot citi aici: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8024171-nou-sex-gate-parlamentari-fetele-care-intretinut-relatii-sexuale-deputatul-robert-negoita-erau-recompensate-titlul-miss-tsd.htm

“Sexgate la Alba Iulia” publicat la data de 09August 2003 în Ziarul de Iasi şi care poate fi văzut aici:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:4pxiRKvX–cJ:www.ziaruldeiasi.ro/national-extern/sexgate-la-alba-iulia~ni33gt+Codrin+stefanescu+scandal+prostituate+Alba+Iulia&cd=3&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&client=firefox-a

“Probă de sex cu politicieni” publicat de Dorin Irimia,Mihai Iosif pr Adevărul Joi 11 nov 2010. Se poate vedea aici:

http://www.adevarul.ro/actualitate/Proba_de_sex_cu_politicieni_0_369563717.html

“SEXGATE: Zeci de manechine, racolate şi plătite pentru sex cu politicieni şi milionari” Acest articol a fost publicat la 10 Noiembrie 2010 pe Ralitatea Net şi poate fi văzut aici:

http://www.realitatea.net/manechine-platite-de-politicieni-si-milionari-pentru-sex_770177.html

Robert Negoiţă, martor în dosarul „Prostituţie de lux”: „Gagica asta, Alexandra, se crede puţin divă” Autori: Oana Dan, Georgeta Ghidovăţ , publicat la 11Noiembrie 2010 pe EVZ.ro   http://www.evz.ro/detalii/stiri/robert-negoita-iubea-de-minimum-500-de-lei-pe-noapte-vezi-rechizitoriul-diicot-911970.html

E un pic cam halucinant ce scrie în articolele de care am spus mai sus. Îţi vine să zici că cel care a spus că politica e o târfă s-a înşelat. Politicienii sunt tâtfele, politica e bordelul unde prestează.

Concluzia? Românul să voteze cu PSD şi fiicele sale vor avea viitorul asigurat. Dacă nu ajung doamne politician sau top modele, pe centurile marilor oraşe se va găsi oricând un loc de muncă.  Munca pe Centură asemeni celei din politică, înseamnă asumarea gesturilor, dar mul mai puţină neruşinare…

Pentru conformitate,

Am mai folosit ca sursă de inspiraţie articolele:

„Membră PSD – damă de companie: «Sexul cu Bănicioiu s-a întâmplat pur şi simplu»” ( Click)

http://www.click.ro/actualitate/bucuresti/Membra-PSD-Sexul-Banicioiu-intamplat_0_1064293681.html

„Superofertă pentru Robert Negoiţă: «Acum e un pic pe ciclu! Dar un oral duce, nu-i problemă!»” (Click)

http://www.click.ro/actualitate/bucuresti/Superoferta-deputatul-Robert-Negoita-problema_0_1064293699.html

„Fraţii Negoiţă şi Adrian Enache, clienţi de lux ai unei reţele de prostituţie” (Click)

http://www.click.ro/actualitate/bucuresti/Adrian-Enache-Negoita-clienti-prostitutie_0_1064293590.html

„Nou sex-gate cu parlamentari”

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8024171-nou-sex-gate-parlamentari-fetele-care-intretinut-relatii-sexuale-deputatul-robert-negoita-erau-recompensate-titlul-miss-tsd.htm

„Sexgate la Alba Iulia”

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:4pxiRKvX–cJ:www.ziaruldeiasi.ro/national-extern/sexgate-la-alba-iulia~ni33gt+Codrin+stefanescu+scandal+prostituate+Alba+Iulia&cd=3&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&client=firefox-a

P.S. Pentru cine nu ştie cine e Ioana Simona Dăncuş, iat-o într-o galerie de poze luată de pe Bihoreanul.ro  http://new.bihoreanul.ro/ ataşată la articolul de care am vorbit la început.