Prima pagină > Pamflet, Politicăraie - Partide - Politicieni > Când a aflat că urmează a fi dat afară din pușcărie împotriva voinței sale, Dan Voiculescu a spus că se consideră discriminat

Când a aflat că urmează a fi dat afară din pușcărie împotriva voinței sale, Dan Voiculescu a spus că se consideră discriminat

Dan Voiculescu spune că cei care doresc să îl dea afară din pușcărie împotriva voinței sale comit o gravă discriminare, lucru care i se pare inacceptabil.

Dan Voiculescu

O veste șocantă a străbătut pușcăria unde este cazat Dan Voiculescu, Varanul politicii mioritice. Urmează a fi dat afară din pușcărie, lucru care i se pare inacceptabil domnului profesor.

Vestea a aflat-o Voiculescu la un seminar extrem de select unde participau doar literați penitenciariști.  

Tocmai rostea ultimele cuvine ale unei dizertații despre paralelismul gratiilor într-un spațiu curbat de gravitație după cum zicea Einstein

”… credeți cumva că cineva din această minunată pușcărie ar fi de acord să schimbe locul cu un pinguin liber din Antarctica? Vă spun eu … Nu…” – a rostit Marele Varan după care a fost inundat de un ropot de aplauze ca o blondă când pare la televizor Mircea Badea.

Comandantul închisorii a mers la tribună și i-a comunicat domnului profesor cumplita veste …

Vizibil marcat, șocat chiar deoarece pe fața dumnealui au început să se schimbe culorile cum schimbă asistentele lui Capatos masculi, Varanul, după ce a rugat să se facă liniște, a izbucnit într-o adevărată tiradă: 

”Este inacceptabil – a tunat Voiculescu în difuzoare de au început să vibreze gratiile de la ferestre – deși am dreptul să îmi petrec zece an din viață în această instituție de relaxare, iată că ticăloșii au găsit un motiv să mă dea afară.

Auzi frate, pentru simplul fapt că am peste șaizeci de ani și am scris niște amărâte de cărți să fie dat afară din pușcărie ca ultimul mitocan după nici trei ani?  Asta se numește, să nu ne ferim de cuvinte, discriminare.

Ei lăsați, vă garantez eu că dacă mă dau afară împotriva voinței mele dracu îi ia pe cei care au comis nedreptatea. Dacă îi asmut pe credincioșii mei,  Badea, Gâdea, Ursu, Grecu și ceilalți călăi credincioși mie asupra ticăloșilor care mă discriminează în halul ăsta nu mai rămâne piatră pe piatră din Sistemul Penitenciar.

Am de partea mea și legea … nu mă pot da afară deoarece nu am acoperit nici jumătate din prejudiciu. Și totuși …

Ticăloșii nu au scrupule … e clar că aici e mâna lui Băsescu. Vă garantez că, deși acum și-a luat cetățenia basarabeană nu pupă el dreptul de a sta la vreo pușcărie, nici în România și nici în Republica Moldova. Mai ales că sunt amic cu Dodon …” – a mai spus Voiculescu sufocându-se de indignare.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu