Arhiva

Archive for 4 mai 2010

PDL întăreşte programul „Cornuleţ cu Lapte” – secţiunea Lapte

4 mai 2010 3 comentarii

Bagabonţind prin blogosferă pe blogul unui amic al meu: Cronici Geruliene văd un articol „Miss PSD trece in barca PDL” extrem de scurt, mai repede un anunţ: „Magda Bistriceanu paraseste PSD pentru PD-L”.

Mă interesez cam ce ştie Google despre asta şi găsesc între altele, pe Ziare.com următorul articol:

Magda Bistriceanu paraseste PSD pentru PD-L

Magda Bistriceanu are de gand sa plece din PSD ca sa se inscrie in PD-L dupa ce in weekend s-a intalnit intamplator la Mangalia cu ministrul Turismului, Elena Udrea, si a fost incantata de prietenia pe care i-a aratat-o.

„Este o persoana foarte draguta (Elena Udrea – n.red.). Am ramas perplexa cand m-a abordat, pentru ca pur si simplu nu ma asteptam. Noi doua, practic, nu vorbisem niciodata, desi presa a facut adesea asocieri intre numele noastre. Probabil ca in cateva zile voi semna adeziunea. Am multi prieteni in PD-L si m-am gandit sa nu-i mai refuz atunci cand ma invita sa ma inscriu in partid”, a declarat Magda Bistriceanu pentru ziarul Puterea. 

Magda Bistriceanu este cunoscuta ca „imaginea PSD” dupa campania electorala pentru alegerile europarlementare din 2007, dar acum renunta la asta si se inscrie la PD-L, deoarece a avut numeroase experiente neplacute cu social democratii.

„Am avut un contract cu ei pentru campania electorala de acum doi ani si ceva. Dar acum s-a incheiat. N-as mai vrea sa-mi amintesc despre felul in care ei inteleg ce inseamna respect si bun-simt”, a precizat aceasta.

Magda Bistriceanu afirma ca adeziunea o va depune „cel mai probabil” la filiala sectorului 4 a PD-L.



„Suntem vecini acolo si ma intalnesc adesea cu cei din conducerea filialei”, a mai spus „imaginea PSD”.

Deci aşa, PSD-ul îşi pierde şi imaginea.
Eu personal, nu văd nimic rău în mişcarea aceasta. Ba mai mult le-aş sugera să o pună pe dotata Magda să se ocupe de programul de hrănit minoru: „Cornuleţ cu lapte”, evident secţiunea Lapte. Mă întreb doar dacă laptele cu silicon o fi ecologic, am văzut că mititeii mai nou sunt extrem de toxici, ba şi merele, din câte zicea Realitatea tv, într-o emisiune a lui Prelipceanu unde era un individ pe care l-am tot auzit spunând că tot ce mâncăm e toxic, despre mere zicea că sint toxice dacă sunt din soiuri de mare productivitate deoarece conţin mai multă apă, apă ce POATE fi infectatăcu nitraţi. Bine şi au am zis că merele care provin din zona Cernobâlului sunt de preferat. Mai frumoase, mai sănătoase şi mai albastre probabil.
Omul zicea că e mai bine să consumăm mere româneşti. Mai urâte ce-i drept, mai pătate,  uneori mai scumpe. Nu contează asta, important e că ne-am simţi patrioţi…
Revenind la Magda Bistriceanu, mă întreb dacă laptele cu silicon e sănătos? Eu cred că da, siliconul probabil că e natural şi ecologic… 😀

Semne bune: Partidul Social Democrat Liberal şi Conservant e în criză de nervi

În urmă cu câteva zile, am văzut ceva: România are o creştere economică pozitivă, nu mare dar pozitivă.

Pe de altă parte, l-am văzut pe Videanu zicând că România e pe drumul bun, iar cineva, persoană însemnată, de pe la Bruxelles spunând că există condiţiile ca România să aibă nu peste mult timp, cea mai accelerată creştere din Europa.

„Se laudă mi-am zis atunci”.

Văd însă ceva care îmi aduce confirmarea că s-ar putea să fie aşa, sau şi mai şi.

Ieri l-am văzut pe Crin Antonescu. Conform politicii de binsimţ pe care zice că o promovează înjura de mama focului puterea, zicea (ghici despre cine 😀 ) că e nesimţit. Dar nu asta era important, prostii spune tot tmpul. Tonul. Unul voit nervos. Şi pentru a nu trece cumva prestaţia sa jenant actoricească moderatorul emisiunii în întreabă:

” – Sunteţi nervos domnule Antonescu?”,

” – Da, sunt nervos… ” – răspunde acesta şi mai bagă nişte referiri la nesimţirea şi lipsa de inteligenţă a domnului Boc. Bine, cuvântul „domn” e de la mine. Antonescu crede că doar el şi amicii săi, tov Geaonă şi tov. Ponta sunt domni deşi e o evidentă contradicţie în termeni.

Tot referindu-se la nesimţirea, lipsa de inteligenţă, pericolul pentru România pe care îl reprezintă Guvernul Boc, pe pesedistul  Alexandru Athamasiu şi liberalul Ludovic Orban. Erau în emisiunea cu buzele sexoase a lui Gâdea şi de la masă nu lipsea evident fauna obişnuită.

Interesat era tonul. Tot înspumat de nervozitate.

Treaba e că la un moment dat, mi s-au belit ochii de uimire: După ce a expus cam aceleaşi idei ca şi Antonescu, deşi e din alt partid, Athanasiu a emis şinişte chestii interesante. Cică la lipsa de reacţie a Românilor există şi soluţii. De exemplu votul uninominal în două tururi la alegerile parlamentare.

Ei bine, acesta e motivul belirii ochilor. Vot uni nominal? În două tururi?

Păi nu cu multă vreme în urmă, Preşedintele Băsescu a făcut un referendum pe chestia asta  şi pentru că domnilor parlamentoşi li s-a părut că românul e tâmpit şi riscă să voteze manelişti şi baroni locali, au considerat că e bine să îi fericească volens-nolens cu un sistem de vot hibrid şi complet aiurea care a băgat în parlement o mulţime de liberali care în colegiile lor au ocupat locul doi sau trei pentru simplul fapt că se aveau bine cu şeful partidului.

Deci aşa… vot uninominal… Hmmm, ce face nervozitatea din om…

Nu am să mai amintesc de faptul că omniprezentul liberal, Ludovic organul la vedere al PNL, era şi el nervos. La el era sarcină de partid, ba mai mult cred că era sub oarece influenţe etilice, deşi la el asta e starea normală.

Ei bine, m-am întrebat, cum se poae lega chestia asta nouă, cu nervozitatea, de ceea ce a spus Videanu sau cei de pe la Bruxelles.

Şi cred că am găsit.

Se ştie că gaşca ce reprezintă alianţa politică neoficializată, mogulo-securistă-comunistă, a investit sume uriaşe pentru al înlătura pe Preşedintele Băsescu şi PDL.  Că nu le-a reuşit e evident, don păcate pentru ei, pentru asta mai trebuie să fie de acord şi românii, ungurii sunt de acord cu oricine doar să stea şi ei pe las guvernare, dar nu comentăm acum asta.

Ei bine, cred că cei care sunt în spatele alianţei neoficializate de care ziceam au cam început să fie enervaţi şi probabil să se răţoiască la reprezentanţii lor.

Pe scena politică vedem că o nouă formaţiune politică e pe ţeavă, una de stânga, dar care pare a fi dispusă la un dialog normal în politică, dialog absolut imposibil cu partide care au conduceri ca cele ale Alianţei PSD-PCR ori a gălbejitului PNL.

Pe de altă parte, dacă România reuşeşte să iese vie din criza aceasta, fără a intra în faliment, Băsescu şi PDL vor avea enorm de câştigat la capitolul imagine, deci şi la următoarele alegeri, va fi în pole position. Alianţa PSD-PCR şi PNL, oricum sunt pe un tobogan care îi face să devină tot mai puţini. Deci, cam sta cred că e. Nervoşii nu sunt nervoşi pentru că ţara e prost condusă, ci tocmai pentru că se întâmplă lucruri care vor face ca toată strădania de a băga România în spital prin blocarea guvernului în speranţa că astfel nu va putea lua măsurile necesare, se va dovedi a fi fost degeaba.

Revin la Athanasiu. Era nervos cică pentru lipsa de reacţie la ceea ce se întâmplă.

Deci, domnul Athanasiu e şi al conştient că „marile manifestaţii”, cu Vanghele dar fără mititei şi bere nu îi reprezentau pe români. Era şi greu de văzut asta… hehehe… Normal că de le nivelul domniei sale nu s-a văzut că românii erau peste tot, la mare, la iarbă verde şi prin alte locuri unde îşi petrecea de Ziua Muncii. Nu a pus botul la prostiile pesediste. „Lasă- şi-o fi zis românul – le ajunge pesedeilor pleiada de mari mişcări sociale (…Hehehe…), la care ne tot trimit şefii de la sindicat”. Poate români au şi alte priorităţi contrar aşteptărilor, să muncească pentru a câştiga un ban. Or fi şi sindicatele bune la ceva, rostul lor însă nu e acela de a dărâma guverne şi de a aduce la putere partide zise social-democrate, dar cu puternice tente comuniste, la fel de puternice ca roşul în care îşi înbracă fomiştii când îi duce la păscut mititei şi bere.

Dom’le Athanasiu, felicitari. Ai reuşit şi mata care păreai om relativ calm şi cu o ţâră de minte în cap că nu eşti nimic altceva decât colegii matale. Un păduche înregimentat şi aliniat în front. Bravo…

Poate partidul matale ar avea o şansă să scape de lada de gunoi a istoriei: Să mai estompeze puţin roşul hainelor cu care defilează de 1 Mai.

P.S. Am uitat să mai amintes un nervos: Robert Negoiţă. Dar ăsta are un motiv. Riscă să fie obligat să îşi plătească datoria la stat.