Prima pagină > Mesaje, Pamflet, Politicăraie - Partide - Politicieni > Lia Olguța Vasilescu a adresat craiovenilor un emoționant mesaj pascal.

Lia Olguța Vasilescu a adresat craiovenilor un emoționant mesaj pascal.

În perioada prepascală mulți politicieni le transmit alegătorilor lor mesaje care mai de care mai emoționante în semn că nu i-au uitat.

Nici Lia Olguța Vasilescu, actualul Ministru al Muncii, fostă primăriță a Craiovei nu face excepție, a adresat și dânsa oltenilor ei dragi un mesaj pascal care probabil va fi bine primit în capitala Băniei.

”Dragii mei craioveni, vreau să îmi cer scuze că nu pot să vin să petrec Sfintele Paști alături de voi, am treabă multă de făcut, după câte știți eu sunt adepta trebii făcute bine și pe îndelete.

Dragii mei craioveni, cu voi am fost fericită. Nu v-am uitat. Acum sunt ministru și, în  locul în care sunt acum pot face pentru voi treabă mai mare decât făceam la Craiova.

Dragii mei craioveni, vreau să vă urez fiecăruia dintre voi ”Paște Fericit” și să aveți forță ca să puteți face, acolo unde sunteți treaba cât mai consistent așa cum numai noi, oltenii știm și putem să facem.

În încheiere, dragii mei craioveni, vă spun că deoarece nu pot să.mi ciocnesc ouăle cu ale voastre vă rog să vă ciocniți ouăle și să vă gândiți la mine. E important să știu că vă gândiți la mine.”

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

