Prima pagină > Analize - Întrebări - Ipoteze - Păreri, Presă > ADRIAN HALPERT: „Incredibil cum a ajuns (presa)! Slută, boită, tuberculoasă, plină de bube (a se citi insolvențe) dar fudulă nevoie mare…”

ADRIAN HALPERT: „Incredibil cum a ajuns (presa)! Slută, boită, tuberculoasă, plină de bube (a se citi insolvențe) dar fudulă nevoie mare…”

ProstituatePRESA, CENTURISTA DE SERVICIU A LUI VICTOR PONTA

Adrian Halpert

Adrian Halpert

Incredibil cum a ajuns! Slută, boită, tuberculoasă, plină de bube (a se citi insolvențe) dar fudulă nevoie mare…

Cei care nu urmăresc neapărat fenomenul media probabil că nu observă cum au întors armele aproape toți: unii mai pe față, alții mai ferit încercând să mențină o aparență de doamnă onorabilă. Am o veste: degeaba vă ascundeți, că se vede tot! E fusta prea scurtă!

Astăzi a fost una dintre acele zile de cotitură. Și stați să vedeți ce mai urmează! În contextul ăsta, vă dau cuvântul meu că mai onorabili, mai puțin nocivi mi se par cei de la Antena 3 & RTV. Măcar ăia nu se ascund, sunt consecvenți! Mai periculoși sunt ceilalți, cucoane mari, care mimează independența și deontologia…

E foame mare! Dar tocmai când e foame mare sunt suficienți și doi arginți. Se prestează ieftin și eficient.

Urmăriți nuanțele să vedeți cum se schimbă. Citiți dincolo de titluri. Mi-e silă! Și mi-e rușine de rușinea lor și de aceea nici n-o să dau exemple. Fiecare privește, ascultă, citește și înțelege ce poate. Dar din păcate pentru voi, cei care credeți că puteți fi și cu sufletu-n Rai și cu slănina în pod, mulți au înțeles deja mai bine decât credeți…

P.S: Interesant de urmărit azi la 18.30 (sau mai târziu) conferința Elenei Udrea, în care va anunța ce a decis pentru turul al doilea. S-ar putea să înțelegem mai bine de ce au întors unii armele. S-ar putea foarte bine să mă înșel eu (și îmi cer scuze anticipat pentru asta) dar, din păcate, de obicei nu mă prea înșel…

PPS: M-am inselat pe jumatate… Udrea a recomandat vot anti-Ponta intr-un discurs ciudat, cu lovituri de ambele parti. Dacă as fi fost fan Elena Udrea, după un asemenea discurs, n-as merge pe 16 la vot… Intre timp, am primit informatii noi cu privire la negocieri de vineri cu niste televiziuni cu patroni cu probleme. Puscarie, chestii, lucruri grele. In fine, nu conteaza, rezultatul este cel pe care il vedeti cu totii zilele astea ‘pe sticla’.

Autor: Adrian Halpert 

Sursa: Pagina de Facebook a jurnalistului Adrian Halpert

  1. 10 Noiembrie 2014 la 14:06

    Articolul ” Demisia dlui Titus Corlățean nu rezolvă deloc problema. Gafă monumentală a Curții Constituționale”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

